بازدید 13686
بازهم مردم، قربانی بی تدبیری مسئولین؛

ترافیک فرودگاه هم به ترافیک های کشور افزوده شد!

عدم رفع این پیش پا افتاده ترین مشکلات در حالی است که مسئولان فرودگاه های کشور و همچنین مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری فقط به رفع مشکلات بزرگ و کلان مشغول بوده! و به گرفتاری مردم، تاخیرهای مکرر هواپیماها، سرویس دهی نامناسب ایرلاین ها، مرگ یک کودک 2 ساله در هواپیمای کیش ایر، نقص فنی های مکرر و دلهره های مردم برای پرواز با شرکت های هوایی داخلی هیچ توجهی ندارند و ...
کد خبر: ۱۳۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳ 18 November 2010
با بروز یک تعطیلی و تصمیم مردم و شهروندان برای سفر، شاهد گرفتاری و قربانی شدن مردم بر اثر بی تدبیری مسئولین هستیم.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، به دنبال تعطیلی این روزها شوق و تصمیم مردم برای سفر بیشتر شده و گذشته از ترافیک بسیار سنگینی که محورهای مواصلاتی کشور وجود دارد، بی تدبیری مسئولین فرودگاه مهرآباد سبب گرفتار شدن مردم و شهروندان در ترافیک بسیار سنگین در اطراف ترمینال های فرودگاه مهرآباد شد.

این سوء تدبیر از سوی مسئولین فرودگاه مهرآباد سبب شد که مردم بی اطلاع از ترافیک سنگین حوالی ترمینال های فرودگاه، با ساعت ها معطلی مواجه و حتی برخی که با خودروی شخصی مراجعه کرده بودند، به پروازهای خود نرسیده و از پرواز خود جا بمانند.

پرشدن پارکینگ های فرودگاه مهرآباد و پلمپ کردن! پارکینگ حجاج (به گفته نگهبان این پارکینگ) با وجود فضای بسیار وسیع و خالی این محوطه سبب شد تا ترافیک بسیار سنگینی در وردوی ترمینال های این فرودگاه ایجاد و مردم و مسافران با گرفتاری مواجه شوند چرا که بسیاری دیگر از خودروها به امید خالی شدن یک جای پارک صف های بسیار طویلی را در ورودی پارکینگ ها ایجاد کرده بودند که این صف های طویل موجب بروز ترافیک سنگین در محدوده فرودگاه مهرآباد و همچنین برخی درگیری های لفظی میان مردم شده بود.

عدم اطلاع رسانی به مردم و مسافران در خصوص تکمیل ظرفیت پارکینگ ها سبب شده تا مردم با خودروی شخصی خود به فرودگاه مراجعه کرده و گرفتار ترافیک شده و بر بار سنگین خودروها بیافزایند.

این گرفتاری و ترافیک سنگین که ناشی از عدم اتخاذ تدابیر مناسب توسط مسئولین فرودگاه بوده در حالی است که ماموران انتظامی و راهور مستقر در محدوده فرودگاه نیز هیچ اقدامی برای بازشدن گره ترافیکی و رفع مشکلات مردم نکرده و فقط بر افزون شدن ترافیک و گرفتاری مردم نظارت می نمایند تا خدای ناکرده مشکلات آن ها رفع نشود!

البته ناگفته نماند که عدم همکاری مسئولین فرودگاه و همچنین لج بازی برخی مردم و عدم همکاری مردم با پلیس بر این مشکلات افزوده بود.

بر صف طولانی خودروهای مسافران در حالی افزوده می شد که هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص تکمیل ظرفیت پارکینگ ها و ترافیک سنگین در محدوده ترمینال ها فرودگاه صورت نگرفته و حتی یک فرد را مامور نکرده اند تا در ورودی فرودگاه به سنتی ترین روش ممکن مردم را از ترافیک و معطلی مطلع کرده تا هم بر بار ترافیک افزوده نشود و هم مردم بتوانند به پروازهای خود برسند.

این اتفاقات که بارها و بارها صورت پذیرفته همواره با کم توجهی مسئولان مواجه شده و مسئولان فرودگاهی و سازمان هواپیمایی کشور که متولی این امر هستند با عدم هرگونه واکنش برای رفع مشکلات مردم مواجه شده است.

عدم رفع این پیش پا افتاده ترین مشکلات در حالی است که مسئولان فرودگاه های کشور و همچنین مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری فقط به رفع مشکلات بزرگ و کلان مشغول بوده و به گرفتاری مردم، تاخیرهای مکرر هواپیماها، سرویس دهی نامناسب ایرلاین ها، مرگ یک کودک 2 ساله در هواپیمای کیش ایر، نقص فنی های مکرر و دلهره های مردم برای پرواز با شرکت های هوایی داخلی هیچ توجهی ندارند و فقط به سیلی زدن به رئیس ایرلاین خصوصی، ایجاد محدودیت برای به کارگیری هواپیمای توپولوف آن هم فقط برای بخش خصوصی و فرصت به بخش دولتی مشغول بوده بوده و حتی شرکت های نیمه دولتی همچنان از هواپیمای توپولوف برای حمل و نقل مسافران استفاده می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۸
بابا ما فقط كارهاي بزرگ انجام ميديم. اين كارهاي پيش پا افتاده در شان مانيست.
جالب است که مسئولان در زمان گران کردن خدمات همیشه بالا بردن کیفیت را بهانه می کنند و در زمان تاخیر، ایمنی، اما در نهایت آش همان آش و کاسه همان کاسه است. وقتی خدای ناکرده حادثه ای پیش آمد، تحریم بهانه می شود و وقتی هم مشکلاتی اینچنینی، سکوت را طلا می دانند!
ای تابناک ، بدان و آگاه باش و آگاه کن به واسطه قلم خود که مملکت سالهاست به دست دشمن افتاده ....
پاسخ ها
علی
| Pakistan |
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
سالها نیست 5 ساله.نه؟!؟!؟!؟!؟!
از قدیم گفتن سیر از گرسنه خبر نداره - وقتی حتی مدیران دست پایینی فرودگاه مهرآباد - در حد ریس یک اداره- نیز دارای مکان اختصاصی یا زنجیر در پارکینگ هستند آیا انتظار بیشتری می توان داشت ؟؟ برای اثبات صحت این امر سری به پارکینک طبقاتی ترمینال 2 بزنید و تعداد مکان های خالی و دارای زنجیر را شمارش کنید !!!
تابناک جان با تشکر. جالب است که وضعیت پارکینگ در فرودگاه امام هم که در وسط بیابان احداث شده است از این هم بدتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
در تكميل اين نظر يادآور ميشوم كه در اغلب مواقع مسافرين اين فرودگاه به اصطلاح بين المللي به پاركينگ جنوبي آنسوي جاده فرودگاه هدايت ميشوند . شما تصور كنيد كه مسافر فلك زده با چه مكافاتي بار و بنديل خود را به ترمينال منتقل ميكند و البته با حضور در جلوي آسانسور تازه ماجراي شيرين رفتن به طبقات شروع ميشودو......
بالاخره یک نقد مفید دیدیم .. آفرین
وقتی اقای نخجوانی به عنوان رئیس و به عنوان یک یک خلبان دوم خودش را کاپیتان به مردم معرفی کند هواپیمائی کشوری بهتر از این نمیشود...
خب این که کاری نداره. زوج و فردش بکنن.
بابا ما فقط كارهاي بزرگ انجام ميديم. اين كارهاي پيش پا افتاده در شان مانيست.
تابناک سیاه نمایی نکن اینا فتوشاپی بوده
مسافر های جا مانده از پرواز باید نماز شکر به جا بیاورند که با توپولف های مخصوص حمل سبزیجات و صیفی جات (به گفته اقای وزیر راه) سفر خاطره انگیزی را در ذهن خود به ثبت نرسانده اند.
تابنک و این نشر این خبرها زدی به سیم اخر دیگه ها .
شهر ياران بود و جاي مهربانان اين ديار
مهرباني كي سر امد شهر ياران را چه شد
تو مست و من دیوانه ما را که برد به خانه
توی این کشور چیزی که اهمیت ندارد حقوق مردم است و بس .
بی خیال.هر کی ناراحته میتونه از طریق دریا رفت و امد کنه چون اونجا هم ترافیک بشه اونوقت حسرت باید بخوریم
ای بابا کسی که از جونش میگذره با هواپیما های زمان هیتلر پرواز میکنه که نباید از چند ساعت ترافیک ناراحت بشه یه کم تحمل داشته باشید . مگه هنوز عادت نکردید ؟؟
یعنی انتظاردارید غیر از این باشه؟
مدیریت جهان واجب تر و باکلاس تر از مدیریت اینگونه فرودگاه ها می باشد.بالاخره این 3-4 روز تعطیلی هم می گذرد همانطور که هر روز ترافیک تهران می کذرد .ولی اگر بتوانیم جهان رو مدیریت کنیم چه کیفی می ده. ((در کل گور بابای مردم . این مردم هرچی بهشون سخت تر بگیری رام تر هستند)) این تکه آخر جهت اطلاع تابی جون بود می تونی حذفش کنی.
این که چیزی نیست. اگر میخواهی ترافیک را در وسط بیابان ببینی، سری به پارکینگ فرودگاه امام بزن. خیلی خیلی عجیبه. واقعاً هنر می خواد که بتونی یک پارکینگ رو تو وسط بیابون طوری طرای کنی که همیشه ترافیک باشه. هنر مهندسان ایرانی !!!
هواپیمایی فقط بلیط می فروشد خدمات مسافرین داخل پرواز و ترمینال حداقل ممکن است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی