بازدید 2192

برخورد پليسي با باندهاي‌ هك موبايل

در بحث فيلمبرداري مخفي در اين اماكن سال‌هاست كه با اتحاديه‌ها، اصناف و مسئولان امر فعاليت كرده‌ايم تا مواظب باشيم در اتاق‌هاي پرو و استخر و ... دوربين كار نگذاشته باشند و در اين راستا نيز موفق بوده‌ايم.
کد خبر: ۱۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹ 06 November 2010
آريا: رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا با اعلام برخورد پليسي با باندهاي هك موبايل، گفت: اعضاي اين باند با سو استفاده از فضاهاي مجازي به «هك موبايل‌ها» اقدام مي‌كردند.

به گزارش پليس،سردار احمد روزبهاني افزود:اخيرا با باندهاي برخورد كرده‌ايم كه از فضاهاي مجازي استفاده مي‌كنند، اما بيشتر از همه ايجاد امنيت بايد توسط صاحبان دستگاه‌ها ايجاد شود، در وهله اول فيلم و عكس‌هايي كه مورد نياز نيست، نبايد در تلفن‌هاي همراه ذخيره شود و در وهله دوم نيز در صورت وجود فيلم يا عكس بايد مراقب باشند.

وي با اشاره به برخي وسايل با تكنولوژي پيشرفته، خاطر نشان كرد: ما نمي‌توانيم جلوي بسياري از تكنولوژي‌ها و صنعت را بگيريم بلكه بايد فرهنگ استفاده از آنها را به مردم ياد دهيم.

سردار روزبهاني درباره امنيت اماكن عمومي مانند استخرها، هتل‌ها، آرايشگاه‌ها و ... اظهار كرد: در بحث فيلمبرداري مخفي در اين اماكن سال‌هاست كه با اتحاديه‌ها، اصناف و مسئولان امر فعاليت كرده‌ايم تا مواظب باشيم در اتاق‌هاي پرو و استخر و ... دوربين كار نگذاشته باشند و در اين راستا نيز موفق بوده‌ايم.

وي با بيان اينكه تاكنون گزارشي مبني بر انتشار بلوتوث در اين مضامين به ما نرسيده است،به ايسنا گفت:اما حضور پليس اماكن باعث نمي‌شود كه متوليان اين اماكن مراقب نباشند.
رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه جديدا مورد خاصي در اين زمينه گزارش نشده است، اضافه كرد: در گذشته مواردي بود كه با آنها برخورد قاطع شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار