بازدید 14557
هفتصد و شصت و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین

انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه

هفتصد و شصت و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ 17 April 2024

انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم

بین الملل تابناک: هفتصد و شصت و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی

آتش سوزی در پایگاه هوایی Dzhankoi در کریمه که ناشی از حمله موشکی اوکراین است، قابل رویت است.

تعداد بازدید : 2410

بر اساس فیلم منتشر شده، حداقل 3 پرتابگر و رادار سامانه S-400 که در پایگاه مستقر بودند بر اثر اصابت موشک از بین رفتند.

درخواست کی‌یف از ناتو برای دفاع اوکراین به مانند اسرائیل

 وزیر امور خارجه اوکراین با اشاره به اقدام کشورهای غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در جریان پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، خواستار مداخله مستقیم نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای حمایت از جبهه کی‌یف شد.

 دمیترو کولبا امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال‌بی‌سی انگلیس، ادعای دولت لندن را مبنی بر اینکه دخالت مستقیم ناتو در جنگ اوکراین، باعث تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود، رد کرد و گفت: «استدلالی که من ماه‌ها است می‌شنوم، این است که نمی‌توان موشک‌های روسیه را رهگیری کرد، زیرا این به معنای کشاندن ناتو به جنگ با روسیه است.»

وی افزود: «از چه زمانی رهگیری موشک‌های روسیه به معنای کشاندن دیگران به جنگ با روسیه است؟ تا جایی که من می دانم، موشک های روسی حامل نیروهای روسی نیستند.»

وزیر امور خارجه اوکراین گفت که در ملاقات آتی با همتای انگلیسی خود، درباره علت اتخاذ رویکرد متفاوت غرب در قبال اوکراین و اسرائیل پرس‌وجو خواهد کرد.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس دو روز قبل به همین شبکه رادیویی گفته بود: ما بیش از هر کشور دیگری به اوکراین کمک کرده‌ایم. بیش از ۶۰ هزار سرباز اوکراینی را آموزش داده‌ایم، اولین کشوری بودیم که به آنها تانک، سلاح‌های ضد تانک و توپ‌های دوربرد دادیم.»

وی ادامه داد: تنها چیزی که باید از آن اجتناب کنید این است که نیروهای ناتو مستقیماً با نیروهای روسیه درگیر شوند؛ چون چنین اقدامی باعث تشدید تنش‌ها می‌شود.

با این حال کولبا که حسادتش گل کرده است، به ال‌بی‌سی گفت که هرچند اوکراین از کمک‌های لندن سپاسگزار است «اما استدلال کامرون درباره تشدید تنش‌ها معتبر نیست.» او خواستار مداخله مستقیم نیروهای ناتو برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای روسی شد که به گفته او، روزانه اوکراین را هدف قرار می‌دهد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳۴
بازم تیتر دوگانه
گرچه گور بابای اوکراین و همه کشورهای ناتو اما چقدر لذت بخش هست وقتی روسیه نامرد که در حق کشور عزیزم خیانت ها و جنایت ها در طول تاریخ کرده توسط اوکراین موشک باران می شود و از این خوشحالتر زمانی می شم و برای آن لحظه شماری می کنم اینکه روسیه کثافت لندن را بمب اتمی بزند که ام الخبائث انگلیس حالش جا بیاد! ... این دنیا دار مکافاته به قول معروف آسیاب به نوبت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
زندگی واقعی با خیالات ما فرق زیادی داره
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
یه دفعه دیگه بگو دوست داری جنگ جهانی بشه!!!
روسیه شکست سنگینی در اکراین خورد. 40 درصد ظرفیت نظامی ناوگان روسیه در دریای سیاه از بین رفته. حالا هم اعتبار شبکه ضد هوایی و اس 400 و اس 500 و رادارهای روسی از بین رفت. تازه اولشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
واقعا سطح دیکتون همین قدره و فکر می کنید وقتی یه سامانه از بین میره و همین طور کم کم تموم می شه کشوری که تکنولوژی دارهمی تونه سامانه ها رو جایگزین کنه و معمولا در زمان جنگ تولیدات تسلیحاتی چند برابر می شه
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عزیز. اصلا شما استاد هستید! خوب. مهم این هست که اس 400 که باید هر موشک و هواپیمایی را از 400 کیلومتری تشخیص می داد و منهدم می کرد منهدم شده. حالا هزار تا از این حلبی ها ساخته بشه! فرقی نداره
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اصولان پوتینی ها میگن هنوز پوتین و مدادوف دارند رحم می کنند مگر نه یک تکون به خودشون بدن برلین را فتح کردند
روسیه خودش را هم نمی تواند نگهدارد . ما چه توقعی داریم .
ببخشید الان اوکراین پایگاه روسیه رو منفجر کرده بعد تیتر خبر شما میگه اوکراین شکست میخوره؟!
خیلی جالبه که سیستم اس 400 مثل آب خوردن مقابل موشک کروز کم سرعت اوکراینی تسلیم میشه و نابود میشه بعد ما اس 300 رو با ده سال منت خریدیم چند میلیارد دلار که موشک و ف 35 پیشرفته شکار کنیم!!!!! کار اس 300 و اس 400 رهگیری هواپیما و موشکه ولی جالبه که شکار میاد شکارچی رو میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
وقتی در کنار همدیگر هستند یعنی در آشیانه قرار داشتند و عملیاتی نبودند
حمله به پایگاه هوایی Dzhankoi در کریمه اشغالی توسط موشک بالیستیک میان برد آمریکایی ATACMS انجام شد و عکس های بعدی نشان داد که 5 پرتابگر روس های اشغالگر منهدم شده اند. قبلا هم فیلم هایی منتشر شد که موشک های «سایه طوفان» اوکراین از روی یک سامانه S-400 به سوی اهدافشان می رفتند در حالی که سامانه مثلا پدافند خواب بود. سامانه S-400 از خودش هم نمی توتند محافظت کند، چه برسد به اهداف راهبردی. بدبخت آنهایی که می خواهند میلیاردها دلار پول ملتشان را بدهند برای این آهن پاره های بی مصرف و خواب آلود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
کلا موشک یه چیز نمایشی هست بارها گفتم
کاش کاخ کرملین را هم اینجوری به هوا بفرستن
عزیزم وظیفه محول به شما این هست که تا حد ممکن روس بکشید و خودتون هم کشته بشید چون زیاد از لحاظ نژادی و فرهنگی فرقی ندارید
مگه اون لیندسی گراهام نگفت کشتن این همه روس بهترین سرمایه گذاری ما بوده
این دادن سلاح و آموزش هم واسه این هست که زود نبازید
چرا فکر کردید با اسرائیل همطراز هستید؟!
این چی بود دیگه !
در خواست دفاع به صبک اسرائیل!! اون افطزاح دفاعی آبروی غرب رو برد بیش از دویست موشک دسته سوم ما سه پایگاه و صدها یهودی رو به درک واسل کرد. کجایی دلقک کیف؟
پاسخ ها
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
تو رو خدا یه کم دیکته تمرین کن
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
کلاس چندم هستی عباس؟؟؟این همه غلط املائی......
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
منهای نظرت که کاملا اشتباه هست و حقیقتا شاهکار دفاعی رو شاهد بودیم. خواهشاً اندازه تحصیلات خودتون نظر بدین با توجه غلط های املایی بسیاری که شما دارید بعید میدانم از پنجم بالاتر رفته باشید
زلنسکی احمق نمی فهمد که غربیها درمورد رهگیری پهباد ها و مشکهای ایرانی به اسرائیل کودک کش مبالغه کرده اند و پدرشان درآمده است و فقط چنین وانمود کردند که به زعم خودشان بگویند پیروز شدیم!!! تا دیگر نیاز به پاسخ دادن نباشد زیرا در صورت کوچکترین غلطی که اشغالگران صهیونیستی در مقابل ایران مقتدر بکنند کل اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
کاملا با نظرت موافقم. اقدام ایران بهترین بهانه برای حمله روسیه و ناتو به ایران بود. اگر حتی ۷۰ درصد موشکهای ایران منهدم شده بود الان ناتو با خیال راحت به ایران حمله کرده بود.
دست مریزاد و آفرین باید گفت به ارتش شجاع و مردمی اوکراین که در یک جنگ نابرابر با دومین ابرقدرت اشغالگر و متجاوز روسیه ، چنان مقاومت کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ابرقدرت که نیست !ولی ابرقدقد چرا
خب خدا رو شکر حداقل این اوکراین پته اینها ریخت روی آب که آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهای غربی از عراق تا سرزمین های اشغالی با هواپیما و پدافندهای متعدد مشغول زدن پهپادها و موشک های ایرانی بودند با این حال تعداد بالایی همچنان به اونجا رسیدند و. از سد گنبد آبکشین هم رد شدند. به عبارت دیگه نه تنها در. هر عملیات مهمی صهیونیست ها به کمک مستقیم غربی ها به ویژه آمریکا نیاز دارند بلکه حتی این کمک ها هم باعث جلوگیری از صدمات جدی به تروریست های صهیونی حین حملات بزرگ نخواهد شد.
دبیرستانی که بودم تو زیست خونده بودیم که یه اقتصاد دان، ( فکر کنم مالتوس) گفته بود جنگ، قحطی، گرسنگی و... باعث کنترل جمعیت می شوند.
اون موقع که این جمله رو خوندم خیلی روم تأثیر گذاشت و به بی رحمانه بودن قانون حیات پی بردم، ولی نمی خواستم قبولش کنم. متأسفانه ولی واقعیت همین بوده از ابتدای تاریخ...
بر اساس فیلم چطوری آسیب وارده را مشخص کردید
هرچند ازکشته شدن انسانها درجنگ ها همیشه ناراحتم، اما متنفرم ازاین روسیه خبیث،
ازاول تقسیم بندی جغرافیایی کشورها، همسایه خوبی برلی ایران نشد
مرگ بر متجاوز مرگ بر پوتین خائن .
فعلا روسیه چه لذتی می برد از این آشوب خاورمیانه .
شرق و غرب هردودوروی یک سکه وازهم خبیث ترند وبرای مافرقی ندارند
ما تازه دلمون خوشه به اس 300
سلام نظر همه محترم
اما بهترین راه نجات همه ما انسانها ظهور اقامون صاخب الزمان هستش
بیایید باهم برا سلامتی و ظهورش.دعا کنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست