بازدید 2092
۳

سوناک: انگلیس از حمام خون در غزه شوکه شده

در شرایطی که لحظه به لحظه به شکاف داخلی در تل آویو و انزوای بین‌المللی بنیامین نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه نزدیک می‌شویم، حامیان انگلیسی نتانیاهو نیز شروع به اتخاذ مواضع تند ضد وی گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶ 07 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در حالی که شش ماه از حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل کشی این رژیم در باریکه با شهادت بیش از ۳۲ هزار نفر از غیرنظامیان ادامه دارد، نخست وزیر انگلیس به اوضاع انسانی در باریکه غزه واکنش نشان داد.

شبکه اسکای نیوز عربی روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که لندن از «خونریزی» در غزه شوکه شده است و «این جنگ وحشتناک باید تمام شود.»

به نوشته پایگاه اسکای نیوز، پس از ماجرای کشته شدن ۷ تن از کارکنان سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه که سه تن از آنان تبعه انگلیس بودند، اعتراضات علیه این رژیم در میان حامیان این رژیم نیز وارد مرحله جدیدی شده است.

نخست وزیر انگلیس شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همچنان از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تهدید حماس و دفاع از امنیت خود حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اما تمام انگلیس از این خونریزی شوکه شده است. این جنگ وحشتناک باید تمام شود.

سوناک تصریح کرد که کودکان غزه «به وقفه بشردوستانه فوری که منجر به آتش‌بس پایدار طولانی‌مدت شود» نیاز دارند.

وی گفت: این سریع‌ترین راه برای آزادی «گروگان‌ها» (اسرا) و ورود کمک‌ها به غزه و توقف جنگ و مرگ افراد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
دروغ می‌گویی جناب سوناک، بسیار هم دروغ می‌گویی. برای شما هیچ کاری ندارد که حاوی این به اصطلاح حمام خون را بگیرید ولی کاری نمی‌کنید
نه عزیزم همش ساخت وپاخته.تادیروزآتش بس رووتومیکردن حالا ازحمام خون حرف میزنن.بیش از33000انسان روقتل عام کردن (بزرگی عددرودقت کنید33000نفر)تازه یادحمام خون افتادند.؟
حماس ادم این بازی نبود ÷س چی شد طوفان القصی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست