بازدید 29265
صد و هشتاد و دومین روز از جنگ غزه

حمله موشکی سنگین حزب الله به سه پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم / افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۹۱ تن

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هشتاد و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 05 April 2024

حمله موشکی سنگین حزب الله به 3 پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هشتاد و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

عربستان خواستار تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در شورای امنیت شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۶

 نماینده عربستان در سازمان ملل در نشست شورای امنیت به نمایندگی از کشورهای عربی خواستار تصویب قطعنامه‌ای تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل در رابطه با اقدامات رژیم اسرائیل در نوار غزه شد.

 «عبد العزیز بن محمد الواصل» نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت افزود: جهان از حادثه ای که برای عامل آن تعجب آور نیست، یعنی هدف قرار دادن کاروان آشپزخانه مرکزی جهانی شوکه شد. گروه عربی جنایات انجام شده علیه امدادگران در نوار غزه را محکوم می کند.

وی تصریح کرد: فلسطینی ها به دلیل مخالفت های اسرائیل با خطر قحطی واقعی روبرو هستند. گروه عربی از شورا می خواهد که تحت فصل هفتم در مورد اقدامات اسرائیل تصمیم بگیرد.

نماینده عربستان ادامه داد: گروه عربی حمایت خود را از آنروا که تنها راه نجات دو میلیون فلسطینی است، تایید می کند.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل یک روز پس از درخواست «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نخست وزیر اسرائیل مبنی بر برقراری آتش بس فوری در غزه، گفت: درخواست فوری خود را برای آتش بس فوری در غزه تکرار می کنم.

انتقاد روسیه: اسرائیل به رغم قطعنامه شورای امنیت به جنگ در غزه ادامه می‌دهد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۳

«واسیلی نبنزیا» سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل با انتقاد شدید از بی‌توجهی رژیم اسرائیل به قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه و ادامه حملات گفت: اسرائیل به رغم قطعنامه شورای امنیت به جنگ در غزه ادامه می دهد.

 «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه و فلسطین گفت: اسرائیل به‌ رغم قطعنامه شورای امنیت که خواستار پایان جنگ در غزه شده بود، به بدترین عملیات نظامی خود ادامه می‌دهد.

سفیر روسیه در سازمان ملل تاکید کرد: باید فاجعه انسانی در نوار غزه را متوقف کنیم و آتش‌بس ضروری است. شورای امنیت باید خواستار آتش‌بس فوری در غزه شود.

او درباره اتهامات اسرائیل علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت: اسرائیل آنروا را هدف قرار می‌دهد و قبل از هفتم اکتبر نیز کارزاری علیه آن آغاز کرده بود.هیچ جایگزینی برای آنروا در نوار غزه وجود ندارد.

نبنزیا درباره سیاست استفاده از گرسنگی دادن به مردم غزه از سوی اسرائیل گفت: استفاده از گرسنگی در جنگ برخلاف قوانین بین‌المللی است.

سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: «اسرائیل» بین یک غیرنظامی و یک فرد مسلح، ساختمان های مسکونی، مدارس، مساجد، بیمارستان ها و تأسیسات نظامی تمایز قائل نمی شود. وضعیت غزه به دلیل ممانعت از انجام کار آنروا  رو به وخامت است و اسرائیل تاکنون شواهدی مبنی بر دخالت کارمندان این سازمان در حمله ۷ اکتبر ارائه نکرده است.

سفیر فلسطین: فلسطینی بودن یا کمک به فلسطین برای کشته شدن از سوی اسرائیل کافی است
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۷

«ریاض منصور» سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: فلسطینی بودن یا تلاش برای کمک به فلسطینی ها برای اسرائیل کافی است تا شما را بکشد.

«ریاض منصور» سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل افزود: اسرائیل خانه‌ها را ویران کرد، کل خانواده‌ها را کشت، تمام مردم را آواره کرد و از رسیدن کمک‌ها جلوگیری کرد.

او گفت: اسرائیل بیماران و پرسنل پزشکی را در بیمارستان الشفا که بزرگترین مجتمع پزشکی در غزه بود، به قتل رساند. اسرائیل کسانی که از نظر قوانین جنگ محافظت شده هستند، از جمله کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی را هدف قرار می دهد.

سفیر فلسطین تصریح کرد: کسانی از جمله کارمندان سازمان خیریه آشپزخانه مرکزی جهانی را هدف قرار می‌دهد که طبق قوانین جنگ باید مورد حمایت قرار گیرند.

منصور تاکید کرد: فلسطینی بودن یا تلاش برای کمک به فلسطینی ها برای اسرائیل کافی است تا شما را بکشد. مایه تاسف است که قتل خارجی ها برای به رسمیت شناختن وضعیت فلسطینیان ساکن غزه در ۱۸۰ روز گذشته ضروری بود.

ادعای اسرائیل: هدف قرار دادن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی عمدی نبود/ برای آتش بس فوری، حماس باید تسلیم شود

اما نماینده اسرائیل در سازمان ملل در این نشست شورای امنیت مدعی شد:  هدف قرار دادن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی عمدی نبوده و ارتش استانداردها را رعایت نکرده است.ز این تحقیقات درس می گیریم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت  تا چنین فاجعه ای تکرار نشود. 

سفیر اسرائیل در سازمان ملل مدعی شد: فرمول آتش بس فوری روشن است و حماس باید تسلیم شود و همه گروگان ها را آزاد کند.

چین: خواستار اجرای آتش بس فوری در غزه هستیم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۵

نماینده چین در سازمان ملل گفت که پکن خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری در غزه است.

 نماینده کشور چین در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت گفت: اسرائیل باید هدف قرار دادن سازمان های بشردوستانه و کارمندان آنها در غزه را متوقف کند.

او تصریح کرد: همه گذرگاه های زمینی با نوار غزه باید باز شود. ما خواستار اجرای قطعنامه الزام آور شورای امنیت برای آتش بس فوری در غزه هستیم.

نماینده کشور چین در این نشست شورای امنیت سازمان ملل ادام داد: درخواست فلسطین برای پیوستن به سازمان ملل متحد به عنوان یک عضو کامل باید مورد حمایت قرار گیرد.

باربارا وود وارد سفیر و نماینده انگلیس نیز در نشست شورای امنیت گفت: اسرائیل باید تغییرات اساسی و ملموس ایجاد کند تا مکانیسمی موثر برای جلوگیری از درگیری‌ها بدست آید.

وی افزود: کسانی که کار امداد و نجات بشردوستانه را انجام می‌دهند باید از حمایت مناسب برخوردار شوند. برای محافظت از غیرنظامیان، ما به تغییرات اساسی و فوری در ارتش اسرائیل نیاز داریم.

جنگ غزه، ۲۰۲۳ را به خونبارترین سال برای امدادگران تبدیل کرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸

«پایگاه داده امنیتی امدادگران» گزارش داد حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری، سال ۲۰۲۳ را به خونبارترین سال در ۲۶ سال گذشته برای امدادگران در دنیا تبدیل کرد.

بر اساس آمارهای «پایگاه داده امنیتی امدادگران» (AWSD)، از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه که وارد ششمین ماه خود شده است، دست کم ۲۰۳ امدادگر در حملات اسرائیل کشته شده‌اند که ۱۶۱ نفر از آنها در چهار ماه آخر سال ۲۰۲۳ جان خود را از دست داده و ۵۳ نفر نیز زخمی شده‌اند.

گزارش این نهاد بین‌المللی همچنین نشان می‌دهد که از ژانویه سال جاری (میلادی) تاکنون ۴۲ امدادگر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته و ۲۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت که این وضعیت خلاف وجدان و انسانیت است.

گوترش هفته گذشته نگرانی خود را درباره ممانعت مستمر رژیم صهیونیستی از انجام وظایف امدادگران سازمان ملل در منطقه محاصره شده نوار غزه، به ویژه در بخش شمالی آن ابراز کرد.

روز سه شنبه نیز موسسه خیریه غذای آشپزخانه مرکزی جهانی World Central Kitchen تایید کرد که هفت نفر از امدادگران بشردوستانه این سازمان در حمله هوایی اسرائیل در نوار غزه کشته شدند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، این امدادگران اتباع استرالیا، لهستان، انگلیس و فلسطین و همچنین یک شهروند دو تابعیتی آمریکایی-کانادایی بودند.

سازمان ملل سپس اعلام کرد که تحرکات شبانه پرسنل خود را حداقل به مدت ۴۸ ساعت پس از این حمله به حالت تعلیق در می‌آورد.

سباستین فیشر، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان ضمن ابراز تاسف نسبت به این حمله گفت: برلین انتظار دارد که دولت اسرائیل عملیات خود را به گونه‌ای شکل دهد که از غیرنظامیان بهتر محافظت شود و این، به‌ویژه در مورد زنان و مردان امدادگر بشردوستانه صدق می‌کند.

وزیر امورخارجه کانادا نیز با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کاروان پرسنل «آشپزخانه مرکزی جهانی»، آن را وحشتناک‌ توصیف کرد و از اسرائیل خواست تا هرچه سریع‌تر و به‌طور منصفانه و کامل درباره آن تحقیق کند.

«همچنین آنتونی آلبانیز» نخست وزیر استرالیا خواستار پاسخگویی اسرائیل در مورد این حمله شد و مرگ هفت امدادگر در آن را کاملاً غیر قابل قبول توصیف کرد.

در پی وقوع این حمله در روز دوشنبه، وزارت امورخارجه لهستان سفیر رژیم صیونیستی در ورشو را احضار کرد و خواستار پاسخ اسرائیل درباره این حمله مرگبار شد.

آمریکا هم با ابراز تاسف از مرگ امدادگران در نوار غزه خواستار تحقیقات عادلانه رژیم صهیونیستی درباره حمله به پرسنل آشپزخانه مرکزی جهانی شد که دفتر آن در آمریکا قرار دارد.

علاوه‌براین، «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس در این باره گفت: اسرائیل هم امکان و هم توانایی اجرای قوانین بین‌المللی بشردوستانه را دارد و در گفت‌وگو با «بنیامین نتانیاهو» همتای اسرائیلی خود تاکید کرد که تلفات غیرنظامی در غزه بسیار زیاد است.

المرت: نتانیاهو به خاطر نجات خودش جنگ را ادامه می‌دهد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۶

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد نخست‌وزیر کنونی به خاطر نجات خودش جنگ غزه را ادامه می‌دهد.

«ایهود المرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت: جنگ باید فورا متوقف شده و اسرایمان در غزه را آزاد کنیم. در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بزرگتر خواهد بود.

به نقل از الجزیره، وی گفت: نتانیاهو به خاطر نجات اسرا در غزه به جنگ ادامه نمی‌دهد بلکه به خاطر نجات خودش این کار را می‌کند.

هر ساعت ۴ کودک در غزه شهید می‌شوند
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۱

سازمان مرکزی آمار فلسطین در گزارشی اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیستی هر ساعت حدود چهار کودک را در غزه به شهادت می‌رسانند.

 سازمان مرکزی آمار فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت روز کودک فلسطینی اعلام کرد بیش از ۱۴ هزار و ۳۵۰ کودک شهید فلسطینی، ۴۴ درصد از مجموع شهدای نوار غزه را تشکیل می‌دهند. همچنین زنان و کودکان، ۷۰ درصد مفقودان این باریکه در نتیجه تجاوزات را تشکیل می‌دهند که مجموع آنها به ۷۰۰۰ نفر می رسد.

این مرکز در گزارش خود افزود: ۴۳ هزار و ۳۴۹ کودک به دلیل تجاوزات مستمر علیه نوار غزه بدون والدین یا یکی از آن دو زندگی می کنند. همچنین از زمان آغاز تجاوزات هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۵۵ نفر شامل ۱۱۷ کودک در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و از مجموع ۴۷۰۰ مجروح از آغاز تجاوزات تاکنون، ۷۲۴ آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، ۱۶۲۰ فلسطینی از جمله ۷۱۰ کودک در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس شرقی به دلیل تخریب خانه‌هایشان و بیش از نیمی از آنها در جریان عملیات نظامی به ویژه در اردوگاه‌های پناهندگان در طولکرم و جنین آواره شدند.

طبق این آمار، ۱۰۸۵ کودک از کرانه باختری طی سال ۲۰۲۳ بازداشت شدند که ۵۰۰ کودک پس از تجاوز به غزه دستگیر شدند و ۳۱۸ کودک نیز از استان قدس بودند.

همزمان با تداوم کشتارهای اشغالگران و در بحبوحه حمایت مستمر آمریکا از رژیم اشغالگر قدس، شمار شهدای تجاوزات اسرائیل که به هفتمین ماه خود نزدیک شده است، به ۳۳۰ هزار و ۳۷ شهید رسید. این آمار از سوی وزارت بهداشت نوار غزه منتشر شده و اعلام کرده اشغالگران مرتکب ۶ قتل عام علیه خانواده‌ها در نوار غزه شدند که شمار قربانیان آن به ۶۲ شهید و ۹۱ مجروح ظرف ۲۴ ساعت رسید.

این سازمان تاکید کرد که تعداد مجروحان از ۷ اکتبر به ۷۵۶ هزار و ۶۸ نفر افزایش یافته است. هنوز تعدادی از قربانیان زیر آوار و در جاده‌ها هستند و آمبولانس‌ها و کادر امداد و دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

به نوشته روزنامه فرا منطقه‌ای القدس العربی، این آمار شامل چهار نفر از شهروندانی که در بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط اشغالگران به شهادت رسیدند، نمی‌شود.

تصویب قطعنامه شورای حقوق‌بشر درباره ممنوعیت ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹

شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز(جمعه) قطعنامه‌ای را درباره ممنوعیت ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی تصویب کرد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز پیش نویس قطعنامه‌ای را که پاکستان برای توقف ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی ارائه کرده بود، با ۲۸ رأی موافق تصویب کرد.

به نقل از الجزیره، این پیش‌نویس همچنین بر لزوم مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت‌های جنگی در غزه تأکید دارد.

پیش از این نماینده فلسطین در شورای حقوق بشر در جلسه این شورا گفت: از شما می‌خواهیم این پیش نویس را برای توقف نسل کشی در غزه تصویب کنید.

نماینده آفریقای جنوبی نیز گفت: باید مسئولان نسل کشی در غزه محاکمه شوند و اسرائیل باید حکم دیوان بین المللی دادگستری را اجرا کند.

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۹۱ نفر
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶

وزارت بهداشت غزه امروز (جمعه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۳۳ هزار نفر خبر داد.

 وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، پنج جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۵۴ نفر شد و ۸۲ زخمی نیز برجای گذاشت.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۵ هزار و ۷۵۰ تن اعلام کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

حمله موشکی سنگین حزب الله به سه پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم

حزب الله لبنان سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک و توپخانه هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «المالکیه» با توپخانه و موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگر، از هدف قرار دادن یک نفربر در ورودی پایگاه «المطله» با موشک هدایت شونده خبر داد.

تعداد بازدید : 1963

در این عملیات سرنشینان نفربر کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، تجهیزات و سامانه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «زرعیت» با سلاح مناسب منهدم کردند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب ترس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رویترز روز پنجشنبه در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه‌نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۵۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» ۵۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، بر اساس گزارش این نهاد فلسطینی، هم اکنون ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بسر می برند که ۲۳ تن از آن ها از نوار غزه ربوده شده اند.

باشگاه اسیران فلسطین افزود: بسیاری از خانواده ها از سرنوشت کودکان خود بی خبرند و احتمال می رود شمار بیشتری از کودکان نوار غزه در زندان های رژیم اشغالگر باشند.

بنا بر این گزارش، سال جاری میلادی، خونین ترین سال برای کودکان فلسطینی بوده، به طوری که براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، بیش از ۱۴ هزار کودک فلسطینی در شش ماه گذشته در این باریکه و ۱۱۷ کودک نیز از ابتدای سال ۲۰۲۴ در کرانه باختری به شهادت رسیده اند.

آنروا: ۶۲ درصد از خانه‌های غزه ویران شده است

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در صد و هشتاد و دومین روز از تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ویران شدن ۶۲ درصد از خانه‌های این باریکه خبر داد.

به گزارش شبکه الجزیره، آنروا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: زیرساخت‌های حیاتی غزه، از جمله ساختمان‌های سازمان ملل متحد که خانواده‌های آواره را در خود جای داده است، مورد حمله قرار گرفته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت نوار غزه به دلیل جنگ آواره شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۰
تنها راه انتقام سخت همین بازی موش و گربه هست زیرا جنگ مستقیم عواقب وحشتناکی برای داخل داره اولین موشک مساوی بحران اجتماعی کنار بحران اقتصادی ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
اگه ایرانی بودی قطعا نحوه استفاده درست از علامت سوال رو بلد می‌بودی
ناشناس
| Austria |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
موش و گربه بازی نیست ایجا چون اگر ایران در ساعات یا نهایتا روزهای آینده اقدامی نکنه دیگه قدرت بازدارندگی ایران جدی گرفته نمیشه .
تمام این وحشتی که در اسرائیل هست انتظارات از ایران رو بالا میبره که اگر در عمل پاسخ ضعیف باشه عواقب داره برای ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
نه جنگ به نفع کشور است نه بازی موش و گربه
صلاح در اصلاح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
ما که چار بحران شدیم حداقل بازی بقیه رو بهم بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بهتر بود می گفتی جنگهای زرگری
صدای آهنگ حمله به اسراییل از صدای انفجار آن بیشتر بود.
بعد فیلم حمله اسرائیل به حزب‌الله را هم نشان بدهید و آنها را باهم مقایسه کنید
مغز براندازان بعد از اینکه اشغالگرا از ترس حزب الله شمال اسراییل رو تخلیه کردن
ما که حمله موشکی سنگینی ندیدیم. بازم آنتن مخابراتی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
اینها چند روز دیگر حمله ایران را هم نخواهند دید همانطور که به سوراخ موش رفتن اسرائیلی ها با یک توییت را ندیدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
کاخ سایت جمهوری و نخست وزیری اسراییل را بزنید .
حزب الله که نیابتیه
انتقام خودمون پس چی شد ؟!!!
ما منتظر انتقام سخت و سیلی محکم به اسرائیل هستیم
از داخل خاک خودمون بسمت اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
جنگ تن به تن فرماندهان .مثل قدیم .
کاخ سایت جمهوری و نخست وزیری اسراییل را بزنید .
لحظه به لحظه منتظر انتقام سخت خواهیم ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
اره تا قیامت!!
کل غره با خاک یکسان شده اونوقت چهار تا موشک زدین!!ا اردن مصر لبنان سوریه از همه طرف وارد اسرائیل بشید و نابودش کنید.یا اینکه کلا بیخیال بشد مثل قضیه مسلمانان در بند چین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
احسنت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
عجیب نیست این نحوه تیتر زدن تابناک ؟

حزب الله مناطق شرقی و غربی و شمالی و مرکزی اسراییل را با موشک زیرو رو کرد

بعد ؛
شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار
رسید
هنیه انتقام میگیره
دیگه حرف و شعار بس است. فقط عمل
خب که چی؟ یعنی حمله موشکی سنگین !!! حزب الله به اسراییل، همون انتقام سخت بر علیه عاملان حمله به کنسولگری بود؟؟!!؟
اگه گروهای نیابتی کاری انجام بدن اینکه اسمش انتقام نیست .چون ایرانی شهید شده پس انتقام رو باید ایرانی بگیره و از داخل خاک ایران انجام بشه اونوقت بهش میگن انتقام..
ایران باید قبل از حمله به اسرائیل یارانه را پرداخت کند ، سود سهام عدالت بعد از جنگ
جنگ برای کشوری که از داخل در حال تلاشی و در خارج بدون متحد قابل اعتنا می باشد در حکم سقوط و نابودی می باشد.
حمله موشکی سنگین حزب الله به 3 پایگاه نظامی اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۹۱ نفر
آخه این چه طرز تیتر زدنه!!!!!!!!!!!!
حزب الله حمله موشکی سنگین کرده؟؟؟؟؟؟
شماره شهدای غزه شده 33 هزار و 91 نفر نکنه خودمون خودمون رو داریم میزنیم!!!!!!!!!!!!
حمله نمایشی به آمریکا کافی است .
کاخ سایت جمهوری و نخست وزیری اسراییل را بزنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
مگه اسرائیل به خاک شما حمله کرده؟
چرا اسراییل لبنان را بمباران نمی کند ؟
سازمان ملل اجازه نمی دهد ؟
یا فرانسه اجازه نمی دهد ؟
نظر شما چیست ؟
فعلا جنگ در تعارف گیر کرده تا چند روز دیگر هم همه چیز فراموش می شود همه منتظر اقدام یک طرف دیگر هستند .
نمیدونم چرا این انتقام های سخت و این حملات موشکی سنگین هیچ کس از امریکا و اسرائیل کشته نمیشه
الهم انزل عذابک علی الیهود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست