بازدید 8776
۳

واکنش بانک مرکزی به جهش نرخ ارز و سکه/ سقف حقوق کارگران در ۱۴۰۳/ خط و نشان وزیر اقتصاد برای بانک‌های ناتراز

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند قرمزپوشی بورس، واگذاری پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یکی از بانک‌های غیردولتی، افزایش ۲.۵ میلیون تومانی قیمت سکه در یک روز، وعده دی ماه سال گذشته فرزین به کجا رسید؟، نگاه معامله گران طلا به نرخ بهره است؟ و بزرگترین مقاصد صادراتی ایران در ۱۴۰۲ را در بر دارد.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ 02 April 2024

پیمانه اقتصادی تابناک هر روز بسته‌ای خبری از آخرین اخبار و تحولات مهم اقتصادی ایران و جهان ارائه می‌کند؛ پیمانه‌ای شامل تغییرات ۲۴ ساعت اخیر از بازار‌هایی همچون ارز، خودرو، طلا، انرژی و مسکن، که در کنار آن به واکنش‌ها و صحبت‌های اقتصادی مسئولان نیز پرداخته می‌شود.

قرمزپوشی بورس تهران

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه ۱۴ فروردین ماه) با ۱۵ هزار و ۷۲۷ واحد رشد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۴۴۵ واحدی قرار گرفت. معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۵۷ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۶۴ هزار معامله دادوستد کردند. نمادهای فولاد، شپنا، وبملت، شستا و فملی بیشترین اثر منفی و نمادهای وامدی و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند. شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۳۴۶ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۶۳۳ واحد رسید.

واگذاری پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یکی از بانک‌های غیردولتی

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: باتوجه به اینکه مصوبه پیشین دولت برای واگذاری پرسپولیس مورد موافقت هیات عالی واگذاری قرار نگرفت و این موضوع مجددا در هیات وزیران مطرح و مقرر شد این باشگاه به شرکت‌های تابعه یکی از بانک‌های غیردولتی واگذار شود، منتظر هستیم تشریفات اداری این کار انجام شود و در آن زمان مشخص می‌شود که کدام بانک‌ها مایل به خریداری این باشگاه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
قیمت سکه امامی در این لحظه : ۴۲۲۰۰۰۰۰ تومان ناقابل !
واکنش بانک مرکزی به جهش نرخ ارز و سکه
اما در واکنش به این رکورشکنی قیمت ها در بازار ارز و سکه، بانک مرکزی از کاهش نرخ رشد نقدینگی در 1402 خبر داد و اعلام کرد: با اقدامات بانک مرکزی نرخ رشد نقدینگی از 42.8 درصد در پایان مهرماه سال 1400 طی یک روند نزولی به 24.3 درصد در پایان اسفندماه سال 1402 کاهش یافت که این امر بیانگر توفیق کامل !!! این بانک در مدیریت رشد نقدینگی حتی کمتر از میزان هدف‌گذاری تعیین شده 25 درصدی برای پایان سال گذشته است. !!!!!!!
قرمز پوشی بورس با ۱۵۷۲۷ واحد رشد ؟!!!!
چرا بانک مرکزی با یک راکت اسراییل ارزش ریال را کاهش داد؛؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست