بازدید 1667

پلیس راور سه مهندس معدن را در بیابان نجات داد

فرمانده انتظامی راور با اشاره به مفقود شدن و سرگردانی سه مهندس در بیابان اطراف معدن سرب و روی گزک از توابع این شهرستان گفت: این افراد با تلاش ماموران پاسگاه عملیاتی حرجند، نجات یافتند.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ 02 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن شیخ زاهدی عصر دوشنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: پس از اینکه ماموران پاسگاه عملیاتی حرجند با خبری مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت پیش سه نفر از مهندسان معدن سرب و روی گزک برای اکتشاف از مقر خود خارج شدند و تا کنون برنگشته‌اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به تماس با امدادگران هلال احمر و یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور اظهار داشت: تیمی از مأموران پاسگاه حرجند و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده ای هلال احمر هجدک با گذر از مسیرهای سخت گذر موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این مهندسان در مناطق کوهستانی گزک شدند و سپس پس از چند ساعت تلاش، هر سه فرد مفقود شده پیدا شدند.

سرهنگ شیخ زاهدی تصریح کرد: به گفته امدادگران، این سه نفر به سبب طی کردن مسافت های طولانی و گم کردن راه، وضعیت مطلوب و توان حرکتی مناسبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار