بازدید 1277
۱

رکورد مصرف بنزین نوروزی شکسته شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز یازدهم فروردین‌ خبر داد و گفت: این رقم بالاترین حجم توزیع روزانه بنزین از ابتدای فروردین‌ ۱۴۰۳ تا کنون است.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 01 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جعفر سالاری‌نسب گفت: در روز شنبه (یازدهم فروردین‌ماه) ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۱۰.۱ میلیون لیتر، ۱۸ درصد افزایش یافته است

وی تأکید کرد: به طور میانگین از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا یازدهم فروردین‌ماه) ۱۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ۱۱۴.۵ میلیون لیتر، ۷.۲ میلیون لیتر معادل ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

گفتنی است در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ان شاالله این غدد بیانگر سوخت بی کیفیت و ماشینهای تولیدی با مصرف بالا نباشه بلکه نشان از سفر هموطنان باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست