بازدید 10240

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در آستانه سال نو، موج بزرگ سفرهای نوروزی آغاز شده و بسیاری از هموطنان‌مان رهسپار سفر شده یا به زودی به جاده می‌زنند؛ مسافرانی که اگر از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی مطلع شوند، سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویشان قرار دارد. با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 19 March 2024

در آستانه سال نو، موج بزرگ سفرهای نوروزی آغاز شده و بسیاری از هموطنان‌مان عازم سفر شده یا به زودی به جاده می‌زنند؛ مسافرانی که اگر از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی مطلع شوند، سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویشان قرار دارد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا و آزادراه قزوین ـ رشت محدوده رستم آباد نیمه سنگین و تردد در محور‌های چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل پل کردان تا هشتگرد و حدفاصل زیاران تا محمدیه نیمه سنگین است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت آب و هوا

سازمان هواشناسی کشور بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، وضعیت آب‌وهوای کشور در ساعات و روزهای پیش روی را این گونه پیش بینی کرده است:

با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی کشور استان‌های ساحلی خزر استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی نقاط یزد و کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف رخ خواهد داد.

شدت بارش امروز در استان‌های لرستان خوزستان، ایلام چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد کردستان، آذربایجان غربی، غرب کرمانشاه و نیمه شمالی استان‌های فارس و بوشهر می‌باشد.

چهارشنبه در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان در ساعاتی از روز بارش خواهیم داشت. شدت بارش چهارشنبه در استان‌های گلستان خراسان شمالی شمال خراسان رضوی و برخی نقاط استان‌های فارس و کرمان است.

پنجشنبه بارش‌های پراکنده در شمال شرق رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌گردد.

جمعه با ورود موج بارشی دیگری به کشور در شمال غرب غرب جنوب غرب، جنوب دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شنبه در شمال غرب شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تا جمعه و دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج هستند.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست