بازدید 14558
۱

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

تا ۸ صبح پنج شنبه دوم فروردین، ۲۷۱ نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنه تصادف فوت کرده‌اند. ردپای سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی در همه این تصادفات مشهود است. شب گذشته تصادفی در خراسان رضوی محدوده پلیس راه نیشابور رخ داد که یک دستگاه سواری پژو به دلیل خواب آلوده بودن راننده از جاده منحرف شده و ۵ نفر از اعضای خانواده جان خودشان را از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ 21 March 2024

موج اول سفرهای نوروزی به نیمه رسیده و بسیاری از هموطنان‌مان عازم سفر شده یا به زودی به جاده می‌زنند؛ مسافرانی که اگر از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوایی مطلع شوند، سفر راحت‌تر و کم‌خطرتری پیش رویشان قرار دارد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب‌و‌هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه دارای ترافیک سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک سنگین در محور‌های چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و بایجان و آزادراه قزوین-رشت محدوده بک باغی را شاهد هستیم. در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.

رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تنها در برخی از محور‌های استان کردستان بارش باران داریم.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌های مواصلاتی کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های مهرویلا و مهرگان را شاهد هستیم.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آمار فوتی‌های تصادفات نوروزی به ۲۷۱ نفر رسید

سردار سیدتیمور حسینی، رییس پلیس راهور فراجا گفت: تا ۸ صبح پنج شنبه دوم فروردین، ۲۷۱ نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنه تصادف فوت کرده‌اند. ردپای سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی در همه این تصادفات مشهود است.

وی افزود: شب گذشته تصادفی در خراسان رضوی محدوده پلیس راه نیشابور رخ داد که یک دستگاه سواری پژو با برخورد به یک وسیله نقلیه که متأسفانه در یک محل امنی هم توقف کرده به دلیل خواب آلوده بودن راننده از جاده منحرف شده و ۵ نفر از اعضای یک خانواده جان خودشان را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص کنترل سرعت گفت: سرعت لحظه‌ای و هم سرعت متوسط توسط دوربین‌ها در محور‌های امام رضا، آزادراه تهران-قم، تهران-ساوه، قم - کاشان تا اصفهان، قزوین- زنجان و تبریز و در تمام محور‌های اصلی در حال انجام است و پیامک برای رانندگان ارسال می‌شود.

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب و هوا

مطابق گزارش سازمان هواشناسی کشور، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری،وضعیت جوی کشور بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود:

امروز در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات شرقی البرز در ساعاتی از روز بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

جمعه با گذر موج از روی کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های، قزوین البرز و تهران غرب کرمان و جنوب استان‌های یزد و اصفهان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و شنبه در شمال غرب غرب ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط جنوب غرب و جنوب ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی بارش و وزش باد شدید آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است طی سه روز آینده و همچنین از بعد از ظهر یکشنبه هفته آینده خلیج فارس و تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج و متلاطم می‌باشند.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و روزهای آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کیفیت خودرو چی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست