بازدید 2740
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خبر داد

خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 18 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا  سرهنگ علی کرمی دوشنبه _ بیست‌وهشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند، به‌دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل دریکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران پلیس به‌سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرارگرفته و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کارآگاهان توانستند باکارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قراردادند.

کرمی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه‌ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

وی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست