بازدید 2115
۱

بورس به کام سهامداران شیرین شد

امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۱ هزار واحد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 17 March 2024

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۸۶ واحدی قرار گرفت و پس از چند روز که روند بازار منفی بود؛ صعودی شد.
 

 در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳ هزار و ۵۸۴ واحدی در ارتفاع ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۴ همت و ۹۵۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۹ هزار و ۵۱۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد وپارس بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۷ هزار و ۹۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، وسپهر، زاگرس، خاور، وهور، وگردش و شاوان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با ی گل بهار نمیشه.از سال ۹۹ به اینور رو نگاه کن بعد تیتر بزن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست