بازدید 4399

کمک رامین رضاییان به سیل زدگان

پیراهن امضا شده تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا توسط رامین رضاییان و به نفع آسیب دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان در «سایت ایسام» به مزایده گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 14 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ورزش سه، ملی پوش محبوب و عزیز کشورمان رامین رضاییان، پیراهنی را که در بازی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در مقابل امارات به تن داشت، به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان بلوچستان برای مزایده به «سایت ایسام» سپرد و تاکید داشت تا تمام عواید آن به دست هموطنان عزیز  سیل زده کشور در سیستان و بلوچستان برسد‌.

شایان ذکر است این پیراهن بعد از اتمام بازی توسط تمام بازیکنان تیم ملی امضا شده است.

«سایت ایسام» با سابقه‌ای طولانی در برگزاری مزایدات آنلاین، پیش از این نیز با برگزاری مزایدات بزرگ خیریه باعث آزادی زندانیان و کمک به نیازمندان و... شده بود. 

از جمله آیتم‌های فروخته شده روی «ایسام» می‌توان به سریال نیسان آبی منوچهر هادی، نقاشی‌های حسین پناهی و بسیاری آیتم‌های دیگر از افراد مشهور کشور اشاره کرد.

این بار نیز امید است که با یاری خیرین بزرگ کشور، توسط این اقدام نیک که با خواست رامین رضاییان و همکاری «ایسام» و سازمان مردم نهاد "یکی هستیم" گامی کوچک در بر طرف کردن درد بزرگ مردم عزیز سیستان و بلوچستان برداشته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی