بازدید 1739

جان باختن ۱۲۱۷ نفر در حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در نوروز سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۲۱۷ نفر در طرح نوروزی (بازه زمانی سفرهای نوروزی) جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 10 March 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به جان باختن یک هزار و ۲۱۷ نفر در حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد که در طرح نوروزی ۱۴۰۳، پلیس با تخلفات حادثه‌ساز به‌شدت برخورد می‌کند.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: در آستانه بهار قرآن و طبیعت هستیم و طرح نوروزی امسال را با شعار «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» آغاز می‌کنیم.

وی افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف اعم از سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس، امداد خودرو‌ها و آتش‌نشانی‌ها برای نوروز ۱۴۰۳ آماده‌باش هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این که اولویت اول ما، کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز است، عنوان کرد: در نوروز سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۲۱۷ نفر در طرح نوروزی (بازه زمانی سفر‌های نوروزی) جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند.

حسینی تاکید کرد: تخلفات حادثه‌ساز به عنوان یکی از خط قرمز‌های جدی پلیس در طرح نوروزی است و به شدت آن برخورد می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان گفت: شرایط ماه مبارک رمضان، طبق پیش بینی‌های ما الگو و ساعت سفر را تغییر خواهد داد و ما برای این موضوع نیز در آمادگی کامل هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد تا در پایان طرح نوروزی امسال درصد قابل توجهی از سوانح را کاهش دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم