بازدید 2272

۱۰۰ فقره سرقت با خودروی پدر

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که در تهران با خودروی پدرش مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 09 March 2024

 

به گزارش تابناک، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودروهای شهروندان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان در ساعات پایانی شب با یک خودروی تیبا در خیابان‌های خلوت تردد کرده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت صاحب خودروی تیبا را در جنوب تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را هدف تحقیق قرار دادند.

سردار گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدا منکر جرم بود و مدعی شد که تیبا دست فرزندش بوده است که همین ماجرا کافی بود تا پسر جوان نیز بازداشت شود.

وی با بیان اینکه با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که سارق جوان در گذشته سرقت خودروی تیبا را به پلیس اعلام کرده بود، ادامه داد: متهم در ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مشاهده یکی از فیلم‌های صحنه جرم که چهره‌اش در آن مشخص شد چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و به ۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست