بازدید 2534

تلاش ناکام عده‌ای برای تنش در انتخابات پلدختر

فرمانده انتظامی لرستان گفت: برخی از صندوق‌های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 09 March 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم  ، سردار یحیی الهی، ظهر امروز، شنبه، در مراسم تجلیل از کارکنان تأمین امنیت انتخابات لرستان، گفت: بخش مهمی از احساس امنیت حاصل زحمات رسانه‌هایی است که رابط بین جامعه و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی برای حفظ امنیت مردم و دستاوردهای انقلاب از جان و مال مایه می‌گذارند، افزود: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید و هزاران جانباز را در این راه تقدیم کرده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به مشارکت بیش از 8000 نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات این استان، عنوان کرد: برخی از صندوق‌های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند و مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران یک نامزد در یکی از شعب پلدختر قصد داشتند صندوق آرا را بشکنند و آرا را باطل کنند، اضافه کرد: ستوان‌یکم صحبت‌الله نصیری به‌دلیل این وضعیت صندوق آرا را به‌همراه خود به طبقه بالای ساختمان می‌برد و معترضان با دیدن این صحنه اقدام به آتش‌زدن خودروی او می‌کنند.

الهی گفت: مأمور وظیفه‌شناس پلدختری از مال و خودروی خود برای حفظ آرای مردم بدون هیچ چشمداشتی گذشت و امروز یک درجه تشویقی و یک خودرو نیز به وی تقدیم شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: شور و هیجان بالایی بین طرفداران نامزدها در کوهدشت وجود داشت، اما تعامل خوبی با کارکنان انتظامی در این شهرستان برقرار بود.

وی با اشاره به فوت سرهنگ عبدالرحمن حقیقی‌مقدم، فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان، افزود: محور نورآباد به الشتر به‌علت بارندگی مسدود و تصادفی زنجیره‌ای در این محور رخ داده بود که سرهنگ حقیقی‌مقدم جان خود را برای حفظ جان مسافران فدا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست