بازدید 4368

درخواست امام جمعه اردبیل از نمایندگان جدید مجلس

آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 09 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران؛ آیت الله سید حسن عاملی گفت: بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید. 

 امام جمعه اردبیل گفت: اصلاً چیزی به آن اضافه نکنید تا با تمام وجود درک کنید که اقشاری که با این حقوق و بلکه پایین‌تر از آن زندگی می‌کنند چه فشار، چه شکستگی و چه شرمندگی دارند.
 
وی افزود: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
حاج آقا شما چطور حقوق میگیری و زندگی ات را با مردم هماهنگ میکین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عادت نزدیک به پنجاه سال اخیر است که تا پایین صندلی مدیریت هستند حرف قشنگ میزنند مدعی آزادی انتقاد و احترام به همه و معیشت و رفاه و ....به محض اینکه سوار خر مراد شدند یه داستان دیگه میشه. قالیباف هنوز فیلم سال 96 هست که گفت ما یک خیزش هستیم برای رفع مشکلات و فقر و باندبازی و ...شد رییس مجلس و دیدیم اول کاری کرد افزایش شدید مالیات و سن بازنشستگی و گرانی وحشتناک و تصویب قانون ضد برجام و افزایش تنگناها بود. شعار بده و بسه حاجی برو کار کن از راه درست پول در بیار نه از راه روی صندلی نشستن و حرف زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
حقوق 12 میلیون مزایا 120 میلیون پاداش 1200 میلیون
همش ادا
عوض اینکه میگی ماه اول با 12 میلیون سر کنن به دولت بگو 12 میلیون کارگر رو بکنه 30 میلیون
سیر از گرسنه خبر نداره.استخوان ملت شکست
حاج آقا شما خداوکیلی حقوقتون چقدر است؟ آیا نماینده ای که میلیاردها تومان هزینه کرده و وارد مجلس شود آیا عقل سالم و در سر میگوید که با دوازده میلیون تومان آن نماینده چند سال باید نمایندگی کند تا هزینه خودش را در بیاورد؟ حاج آقا لطفا" خواهش و تمنا مینم پاسخ دهید.
سلام. اولا حاج آقا خودتان لطفا ميزان کل درآمد سالانه خود را اعلام بفرمائيد و ثانيا اگر قرار بود نمايندگان خدوم ملت با حقوق ماهي 12 ميليون ( 576 ميليون براي 4 سال) به مردم خدمت کنند که بايد مي رفتند در شهرداري استخدام مي شدند. لطفا بفرمائيد ماهانه حداکثر حقوق و مزايا را بگيرند ولي دزدي نکنند. همين
سلام .اظهارات دلسوزانه این بزرگوار را قاب کنند وبالای درب ورودی مجلس بیاویزند تا نماینئگان محترم قبل از وزرود به مجلس آنرا نصب العین خود قرار دهند .درمورد مصوبه پاداش پایان سال بازنشستگان هم تجدید نظر شود این چه عدالتی است که بازنشسته باید یک پنجم شاغل پاداش بگیرد کارگر شاغل تا 15میلیون وبازنشسته 2/5میلیون آخر کحای این قانون عدالت است قدرت خرید بازنسشته شب عید صفر میشود ودر مقابل همسرو فرزندان ونوه ها وعروس وداماد خجالت رده آنوقت تصور کنیذ یک پیر ه مرد با محاسن سفید ودل سوخته با پروردگار خویش چه میگوید .
خیلی ببخشید خانواده شما الان کجاست
حاجی می گویند نمایندگان ماهی ۲۵ میلیون حقوق می گیرند که طبعا باید در مردم را حس کنند ولی من هرچه فکر می کنم این هزینه های انتخاباتی را از کجا می آوردند ضمن اینکه کسی با ده در صدر آراء نماینده نمی شود .
فقط حرف حدیث بشو وباور نکن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی