بازدید 10452

سفر رئیس جمهور به استان خوزستان/رئیسی: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

بازدید از طرح توسعه آبیاری زیرسطحی در کشت و صنعت‌های خوزستان، دیدار با مردم ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه ها و همچنین بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز از برنامه‌های سفر رییس جمهور به خوزستان است.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 08 March 2024

سفر رئیس جمهور به استان خوزستان/رئیسی : اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

 

تابناک _ صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد؛ این هشتمین سفر رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.


آیین رسمی استقبال از رییس جمهور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، رییس شرکت ملی نفت ایران در فرودگاه دزفول برگزار شد. وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رییس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می کنند.

بهره برداری رسمی از پروژه بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه»  از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

بازدید از طرح توسعه آبیاری زیرسطحی در کشت و صنعت‌های خوزستان، دیدار با مردم ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه ها و همچنین بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز از برنامه‌های سفر رییس جمهور به خوزستان است.

افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان ۶۴ تختخوابی نوید در بندر امام خمینی(ره)، افتتاح متمرکز چند طرح وزارت نیرو در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب در منطقه دارخوین و برخی طرح‌های دیگر با حضور وزرا یا به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله رییسی به خوزستان است.

رییس جمهور: سیاست دولت تقویت بخش خصوصی است

رییس جمهور با بیان اینکه سیاست و رویکرد محوری دولت سیزدهم سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است، گفت: تمام همت و تلاش دولت، ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی در عرصه کار و تولید کشور است.

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین افتتاح واحد پاک چوب شوش با تقدیر از کارگران، کارشناسان و مدیریت این کارخانه افزود: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار فرصت شغلی مستقیم و هشت هزار شغل غیرمستقیم با بهره برداری از این واحد تولیدی ایجاد شده است، اظهار کرد: افزایش نیروی انسانی شاغل به ۱۰ هزار تن، خطوط تولید و همچنین تکمیل زنجیره تولید از جمله اهداف پیش بینی شده برای توسعه این مجموعه است.

رییس جمهور ادامه داد: کاشت و تبدیل نهال به ام دی اف در این کارخانه انجام می شود که باید با تکمیل زنجیره تولید، ظرفیت تولید و اشتغال در این کارخانه به حداکثر برسد تا در این منطقه دیگر فرد بیکاری نداشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات تولید داخل برای رقابت با محصولات خارجی، گفت: کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد تا امکان تولید محصولات رقابتی در کشور بیش از پیش فراهم شود.

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد ریال روز جمعه در آیینی با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

 

رییس جمهور: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

رییس جمهور در جمع باشکوه مردم ایذه تاکید کرد: اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، تصریح کرد: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

وی خطاب به استانداران، فرمانداران، مدیران و مجموعه کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور، افزود: دستگاه‌های دولتی باید نماد کارآمدی و گره گشایی از کار مردم باشند؛ مبادا بشنوم خدای ناکرده رشوه و فساد در یک مجموعه اداری رخنه کرده است.

رییس جمهور گفت: مردم خوب، متدین، بابصیرت و انقلابی ایران شایسته بهترین ها هستند و باید هنگام مراجعه به دستگاه های اجرایی، احساس کنند که همه توان برای رفع مشکل و گره گشای از کار آنها به کار گرفته شده است.

* دستور رییس جمهور به شرکت های ایمیدرو و فولاد خوزستان برای سرمایه‌گذاری در ایذه

رییسی با اشاره به گلایه به حق جمعی از جوانان این شهرستان در خصوص مشکل اشتغال، به شرکت های ایمیدرو و فولاد خوزستان دستور داد در اسرع وقت نسبت به سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان با هدف ایجاد فرصت های شغلی اقدام کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: اجرای طرح فولادی ورق با سرمایه گذاری شرکت‌های ایمیدرو و فولاد خوزستان و چند شرکت بزرگی که می‌توانند در اینجا سرمایه گذاری کنند باید تسریع شود، مقدمات را باید استاندار و وزیر صمت فراهم کنند تا سریع صنعتی اشتغال زا در منطقه ایجاد شود.

رییس جمهور یکی از دغدغه‌های بحق و اصلی مردم ایذه و مناطق اطراف را اشتغال و توسعه کشاورزی و دامداری عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری صنعتی مهمی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش فولاد برای این شهرستان در نظر گرفته شده که این مهم با پیگیری‌های وزارت صمت و استاندار خوزستان انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط، اعتبارات مناسبی برای فعالیت بیش از ۲۰۰ تن از کسانی که آمادگی خود برای فعالیت در بخش تولیدات گلخانه‌ای را اعلام کرده اند نیز فراهم خواهد شد.

رییس جمهور اشتغال را یکی از چالش‌های اصلی مردم ایذه دانست و گفت: علاوه بر کارهای انجام شده در بخش دامداری و کشاورزی و همچنین توسعه کسب و کارهای مربوطه، سرمایه گذاری صنعتی بزرگی انجام می‌شود.

* سفرم به خوزستان و شهر ایذه نمایشی نیست و منتج به تصمیمات عملی می‌شود

رییسی تاکید کرد: سفر من به ایذه به هیچ عنوان نمایشی نیست و آمده ام که به صورت عملی، تصمیمات عینی و مناسبی برای رفع مسایل و مشکلات این دیار گرفته شود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تامین آب مورد نیاز شهر ایذه باید به سرعت پیگیری و انجام شود، گفت: دستورهای لازم به استاندار و وزیر نیرو داده شده تا طرح انتقال آب به ایذه به منظور تامین مصارف شرب و کشاورزی عملیاتی و خواسته بحق مردم منطقه محقق شود. 

وی با اشاره به اینکه انتقال آب از کارون ۳ به ایذه به طور قطع تسریع خواهد شد، ادامه داد: طرح مطالعاتی انتقال آب از این سد به ایذه انجام و اعتبار لازم نیز تخصیص داده شده است و در این سفر تمام موانع رسیدن آب به ایذه را رفع می‌کنیم. 

رییسی اظهار کرد: سفرهای استانی دولت شعاری و نمادین نیست بلکه هدف اصلی سفرها، بررسی مشکلات و در ادامه کار و تلاش برای رفع کمبودها و محرومیت ها است.

رییس جمهور در ادامه افزود: اشتغال، ازدواج و مسکن سه موضوع مهم و محوری برای جوانان کشور است که دولت برای آن برنامه‌ریزی کرده است و اجرای آن نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیسی همچنین به تکمیل راه های ارتباطی خوزستان و به طور خاص شهرستان ایذه اشاره کرد و افزود: به همین منظور علاوه بر مطالعات کاربردی، سرمایه گذاری لازم در این زمینه انجام می شود.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ایذه، افزود: ایذه منطقه‌ای باستانی و گردشگری است که سرمایه گذاری برای تقویت و توسعه اقتصاد گردشگری در این منطقه یک موضوع محوری و مورد حمایت دولت است. 

وی اظهار کرد: طبیعت بسیار زیبا و بکر ایذه یکی از جاذبه‌های اصلی و مهم گردشگری منطقه است که تقویت و توسعه زیرساخت ها برای فعال کردن صنعت گردشگری در این شهرستان به صورت جدی دنبال می شود. 

رییسی، ایذه و منطقه ایل بختیاری را دارای استعداد فراوان ورزشی بیان کرد و گفت: احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره برای بانوان شهرستان ایذه برنامه ریزی شده که ساخت این سالن ها به زودی آغاز می شود. 

رییس دولت سیزدهم، حراست از سرمایه فرهنگی ایل بختیاری را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: سنت های ایل بختیاری همواره با آداب و اعتقادات دینی و مذهبی گره خورده که باید تلاش کنیم این فرهنگ غنی و اصیل حفظ شود. 

* حضور در جمع مردم ایذه برای این طلبه خدمتگزار افتخار بزرگی است

رئیسی همچنین با قدردانی از حضور گسترده و استقبال باشکوه مردم ایذه اظهار کرد: حضور در این جمع ارزشمند برای بنده به عنوان طلبه‌ای خدمتگزار و همکارانم توفیق بزرگی است.

وی گفت: تاریخ این سرزمین نشانه های زیادی از رشادت، شجاعت و ایستادگی مردم لر و ایل بختیاری دارد، تاریخ ایل بختیاری و این خطه گواه این است که مردم این سرزمین همواره در برابر زیاده طلبی ها ایستادگی و مقاومت کرده اند.
 
رییسی همچنین به مقام شامخ شهدای شهرهای ایذه، باغملک، صیدون، میداوود و دهدز ادای احترام کرد و افزود: مردم این دیار همواره پشتوانه ای با ارزش برای انقلاب اسلامی بوده و هستند. 

رییس جمهور که صبح امروز (جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی وارد استان خوزستان شد، در میان خیل عظیم جمعیت استقبال کننده وارد شهرستان ایذه شد.

محمدعلی نیکبخت، وزیر کشاورزی روز جمعه با حضور در شهرستان دزفول از طرح‌های مختلف کشاورزی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات قرار گرفت. او در ادامه سفر خود به استان خوزستان از واحد سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات، مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کلزای کشت و صنعت شهید رجایی شهرستان دزفول بازدید کرد و هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول که زمینه اشغال ۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند را به بهره‌برداری رساند.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت نیز در جریان این سفر از شرکت فولاد آتیه تولید کننده ورق‌های عریض فولادی در شهرک صنعتی شماره پنج اهواز و شرکت بهسازان تولید کننده تجهیزات کنترل چاه نفت در شهرک صنعتی شماره سه اهواز بازدید کرد.

محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور و غلامحسین اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور با حضور در جمع کارگران هفت تپه، در فضایی صمیمی و دوستانه با شنیدن دغدغه و مطالبات کارگران، نسبت به پیگیری خواسته آن‌ها برای واگذاری قطعی شرکت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر قول مساعد و پیگیری دادند.

جواد اوجی، وزیر نفت نیز در جریان این سفر در آیین بهره‌برداری رسمی از میدان‌های نفتی سپهر و جفیر حضور یافت و اعلام کرد: تولید میادین نفتی خوزستان در دولت سیزدهم به ۲.۷ میلیون بشکه در روز رسیده است.

اوجی پس از آن به دزفول رفت و از اثر تاریخی "قمش مومنان" دزفول بازدید کرد و به کمک‌های وزارت نفت در بحث میراث فرهنگی اشاره کرد.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو نیز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق خوزستان که در سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز برگزار شد نیز اعلام کرد، مدیریت مطلوب و منطقی ذخایر سدها، موجب مهار دو سیل مخرب در کشور مهار و از خسارات‌ جانی و مالی جلوگیری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۷
فساد و رشوه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! یعنی چی اصلا"؟؟؟!!!! مگه داریم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اگه میگفت چنین فسادی در سیستم اداری مملکت وجود داره و من تلاش میکنم این مشکل رو حل کنم برای مردم امیدی وجود داشت ولی انکار این موضوع روشن و واضح درد و رنج مردم رو ببشتر میکنه . و بدجوری آدم رو میسوزونه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
طرف توشعارانتخاباتیش در اصفهان،نوشته بود پرچمدار مبارزه با فساد،گفتم یعنی چه؟مگه ما توی ایران فساد داریم؟اگه داریم کی انجامش داده؟سیستم قضایی باهاش برخورد کرده؟یادم افتاد ما تو ایران فساد نداریم،تخلف داریم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
چه نون و آبی داره این سفرها،برای ایشان و هیئت همراه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
شما رئیس دولت هستی
سخن رو درست بگو
بگو ما سعی می‌کنیم با فساد سیستماتیک موجود مبارزه میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
آقای ریسی شما 20 میلیون رای آوردی میدونی چرا؟
چون مردم عصبانی بودن و شما رو در برخورد با فساد و تخلف بی رحم میدیدن.
پس چرا بعدش شدی یه آدم مهربان با مسئولان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
هشتگ چای دبش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
فکر کرده فساد و رشوه منتظر اجازه ایشون میمونه یا درخواست نفوذ میده و ایشان هم درخواست را رد می کنه.از طرفی حداقا ۴۰ ساله که فساد همه جا ریشه دوانده و در سالهای اخیر سرعت رشدش چند برابر هم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
رییسی یا نمیداند که میزان و گستردگی فساد و رشوه

در تمام زمینه ها و ادارات چگونه شایع و رواج دارد ؟

و یا عمدا خودش را به ان راه انکار و یا واقعیات میزند ؟

بهر حال بدون‌دادن رشوه در اکثر ادارات دولتی اعم از

گمرک و بنادر و ثبت و شهرداری و اب و گاز و برق و فاصلاب و کشاورزی و منابع طبیعی و و هر آنچه نیاز

به گرفتن یک محوز یا امضا دارد

عملا و رسما بدون پرداخت رشوه که عادی و معمول شده است شدنی نیست
پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ریاست جمهوری ایشون بزرگترین آزمایش الهی برای ملت ایرانه .امیدوارم مطلب را رسونده باشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بحث حقوق و دستمزد کافی و مناسب و شفاف کردن فرایندها قدم مهمترین اقدام هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ارائه مدرك دكترا لطفا.............. با ریز نمرات و دروه های آموزشی لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اقا سید
کاشکی تو قوه قضایه میموندی و این قوه را پالایش میکردی تا بقیه خودبخود درست میشد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قبول کردن واقعیت، نصف راه حل هست. شما با این ادبیات، واقعا هنوز قبول نداری که فساد بیداد میکنه؟
اجازه نمیدهی؟ خدا قوت سید محرومان
هیچ امیدی ندارم با پس انداز کردن بتونم ماشین بگیرم خونه بخرم. اصلا هیچ پس اندازی نمیتونم داشته باشم. کار میکنم ولی هیچ امیدی ندارم. منم شدم محروم. سید محرومان سلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کی منتظر اجازه شماست
که اجازه بدی یا ندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اوضاع خرابه درست ولی خب مطالعت درباره بازار های مالی رو ببر بالا . تو هم به خونه و ماشین میرسی چرا ما ایرانی ها عادت کردیم همش غر بزنیم شما که حتی ی ماشین هم برای خودت نمیتونی بخری از بقیه خواهشاً انتقاد نکن . ، مثلا میگم اگه دو سال قبل بیتکوین میخریدی با دلار سی الان دولت هشت برابر میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دوست عزیز قرار نیست همه وارد بازار عرض دیجیتال بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چای دبش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قرار نیست همه برن تو کار ارز دیجیتال و دلار و... منظور اینه ی کارگر یا کارمند ساده باید حداقل امید به خرید خونه و ماشین با درامدش داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
۸:۳۰عزیز
عرض کنم خدمت شما
ارز دیجیتال درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ناشناس ۸:۰۲ متوجه هستی که نابسامانی کشور چقدر برات عادی شده؟ چرا ثبات اقتصادی کشور آنقدر باید داغون باشه که حسرت خرید دلار یا طلا یا ارز دیجیتالی در سال قبل را داشته باشیم که از افزایش قیمتش در یک سال خوش باشیم
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
محروم کیلیویی چنده؟؟؟!!! ایران بهشت سرمایه دارانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
خوش اومدی به جمع ما محرومان.خوش امدی!!!!!
تازه اجازه نمیدهی رشوه در ادارجات نفوذ کنه ؟؟؟ یک کم دیر نیست!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
منظورش چای دبشه که اجازه نداد !!!!!
kamran
| Poland |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
فعلا که تا فیها خالدون نفوذ کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
حرفش حتی در حد جنبه تبلیغاتی هم نیست،
بدون شرح
دوصد گفته چون نیم کردار نیست !
تا رتبه هدی بالا دارن رشوه میگیرن کجایید شما
جناب رییسی اجازه نمدهید نفوذ کند؟ پس این چیزی که نفوذ کرده چیست؟!!!! وعده ای به مردم ندهید که نتوانید برآورده کنید.
درود بر سید محرومان. مرسی که هستی.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کجا هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
شما رکرود زدی
با صفر عدد مثبت :))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
فکر کنم علم الهدی باشی نه سعید
اجازه نمیدهید؟؟کجای کاری فساد همه جا رو گرفته یه جای سالم نمونده تازه به فکر افتادی در ضمن لازم نیست اعلام کنید اگر میخواستید تا حالا جلوشو گرفته بودید برادران مفسد از رگ گردن به شما نزدیک ترند!!
شما بیا این صرافی هارو جمعشون کنید واحب تره چرا ارزش پول ملی مارو به جای بانک مرکزی چندتا دلال و مرد هول غرب زده باید مشخص کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
صرافی ها تابع و اجرا کننده اوامر همین آقایان هستند این قدر ساده نباش
آقای رئیسی یعنی قبلا اجازه داده بودی ؟ یا واقعا نمیدونی چه خبره؟
ایتا شما فقط تونستید روشها رو پیچیده تر و قیمتها رو بالا ببرید.
اگه باسفربه یک شهریا استان می شد مشکلات اونجارو حل کرد که احمدی نژاد پرونده مشکل را بسته بود از اونم که بگذریم اگه تو هفت سفرقبلی جناب رئیسی مشکلی حل شده قبول می کنیم که با این هشتمی هم اتفاقی میوفته و نمایشی نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خسته نشدی این همه ناامیدی تزریق میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
۰۱:۳۹
همه که مثل شما نفسشون از جای گرم و از روی رانت و سفره ویژه خواری بلند نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
شما یک نقطه مثبت بگو که ما بعنوان امید تزریق کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
1.39
ناامیدی تو سفره مردمه .اینو میفهمی ؟
متاسفانه عامل اصلی مشکلات مملکت همین نهادینه شدن و رخنه بیش از حد فساد در تار و پود سیستم اداری و حاکم بودن روابط انتفاعی خاص هست و هر روز بیش از بیش شده ، ولی تو بنده خدا اینکاره نیستی
اگه سانسور نمیشه: این شعار انتخاباتی برای دور بعد هست؟!!!!
انقدر کانادا با پولهای مدیران دولتی حال کرده که باز ما را از شرایط خاص مهاجرت گذاشته
آقای رئیسی شما اصلا تو خیلی جاها هیچ نقش و قدرتی نداری مافيای س و قماشش خیلی بیشتر از شما نفوذ و اختیار دارن
توی این سی و اندی ماه از ریاست قوه مجریه چندتا دستور صادر کردی و چند تاش اجابت شده؟نه،بالاغیرتا اینو یه پیگیری بکن جان مولا!!!
سيد کوتاه بيا...
سيد اول از همه اين عين اله باقرزاده رو از وزارت خارجه بردار يکي بذار که بتونه روخواني کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
:)))))))))))))))))))))))))
اجازه بدی یا ندی اهمیتی هم داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
فساد میاد میگه ببخشید اجازه هست؟
رئیسی میگه نه نیست
فساد میگه ببخشید پس من یه موز برمیدارم میرم
رئیسی : اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند
دقت کنید رشوه و فساد پس هی ننویسید اختلاس چی میشه جزو برنامه نیست
فساد با زور ریشه کن نمیشود ، با تدبیر ریشه کن میشود ! تا الان از خود پرسیدهاید چرا تا قبل از دولت خانمانسوز احمدی نژاد نرخ رشد فساد در دستگاه های دولتی منفی بود !
مدیریت صحیح و شایسته سالاری
بدبخت مردم خوزستان
چرا دزدان چای دبش مجازات نمی شن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
مجازات؟ چرا هنوز ازاد هستند انگار نه انگار
با سلام نظر من در مورد تبلیغ مرکز مشاوره همکه که بصورت ویدیو توسط آقای حیاتی پخش می شود در این ویدئو بصورت نوشتاری می گوید اگر با همسرتان یا پارترتان مشکل دارید با مرکز همکده تماس بگیرید می دانید کم کم می توان قبح چیزی را از بین برد و آنهم پار تنر و متاسفانه تابناک عامل این موضوع است آیا شما در مورد این موسسه اطمینان دارید نبا یستی سایت معتبری چون تابناک به خاطر پول هر تبلیغی را پخش کند.(پارتنر هم خانه جنسی بدون عقد یا ثبت ) مرتب بدون وقفه این ویدئو در شرح خبر ها پخش می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قباحت داره واقعا
جدی میفرمایید ؟؟
جدی می فرمائی؟!
نفوذ كرده.
يه اداره نام ببر كه در آن رشوه و فساد نباشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
اداره نیست در جهان
هر وقت اجازه ندادی، بیا بگو
رئیسی هم ظاهرا اهل شوخیه!!!این همه اختلاس و رشوه هم که تو افغانستان بوده نه ایران؟؟!!!
فساد مانند سرطان به مغز استخوان رسیده. منتظر اجازه امثال تو نیست.
بفرمایید درز کند نه نفوذ
دیر دستور دادین قربان
آقای رئیسی عزیز:تشرف بیاریدهلال احمرکاشان ببینیدچه خبره!!؟
رشوه نهادینه شده. جزئی از کار شده اجازه نمی دهی؟
بله شما کاملا درست میگی.برخورد شدید و بی رحمانه شما رو در فساد میلیارد دلاری چای دبش و مافیای خودرو کاملا واضح و روشن دیدیم.
وقتی اینهمه سال نتوانستید باروشهای معمول جلورشوه و پارتی بازی وفسادرابگیرید بایستی متوجه میشدیدکه اشکال کارکجااست پس بایدبرای برخورد باعاملان آن یکبارهم شده از نیروهای خدوم وصالح انتظامی و ارتش وسپاه کمک بگیرید ومجازاتهای سنگین برای عاملان آن بدون فوت وقت تعین کنید که بالاترین مشکل نارضایتی مردم حل شود ‌که امیدی به ارگانهای تشریفاتی نداشته باشید
باشه اجازه نده
خبر نداری
رشوه اگه ندی کارت رو انجام نمیدن
چای دبش اگه فساد نبود پس چی بود ؟!!!
۳/۷ میلیارد دلار فساد
آره
تو راس میگی !
همونجوری که اجازه ندادی فساد چای دبش نفوذ کنه ؟
بی کنایه. حاجی بابا کجای کاری. در این مملکت اگر رشوه ندی آنقدر اینور و آنور میدوننت که موهای سرت هم رنگ دندونت بشه
شما اگر یک اداره پیدا کردی که بدون رشوه و .....نباشد آن وقت می توانی
با عرض ادب واحترام نسبت به ایشان ،
مثل اینکه ایشان در کره ماه تشریف دارند؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عرض ادب رو خوب آمدی!!
شما رئیس قوه قضاییه بودین آمار جهانی فساد رو با کشورمون مقایسه کنید تا متوجه شوید حرف کافی است عمل کنید
قطار پیشرفت
تازه میخان در ایذه کار انجام بدن ۴۰سال دولت های مختلف ظلم کردن به ایذه.
فقط حرف و حرف و حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اونم از نوع مفتششششش
رئیس جمهور محترم با اشرافی که به نظام اداری دارند مطمئن باشید اجازه نمی دهند رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند و لذا این سیستم همینطور سالم و پاک خواهد ماند.
خداقوت دلاور
خنده ام گرفت عصر جمعه ای .
فقط حرف و شعار
شعار نده ابرام.
فساد 4 میلیارد دلاری دبش چطور اتفاق افتاد؟!!
قیلانا قبل از انتخابات شعار می دادند الان شعار به بعدشم کشیده شده!
آقای رئیسی خیلی خوابی فساد خیلی وقته ریشه دار شده تو این مملکت واقعا خدا قوت...
بدون دادن حق حساب امکان ندارد پروژه ای را از دستگاه ها گرفت. خودشان درصد سهم را مشخص می کنند.
دولت رئیسی و وزیر اقتصادش بورس را که شفاف ترین و سالم ترین بازار هر کشوری محسوب می شود ، به فساد کشیده است ، خیانت رئیسی و دار و دسته اش به بورس در تاریخ فراموش نخواهد شد
مگه ار تو اجازه می گیرند که حالا می خواهی اجازه ندهی .
رئیسی یا خواب است و یا خودش را به خواب زده یا گزارشات نادرست بهش میدن

فساد و رشوه و کم‌کاری و اذیت مردم در اداره جات دولتی بیداد میکنه..
بدون رشوه در ادارات دولتی کارت پیش نمیره متاسفانه. و اخیرا یکی از علما گفته برای پیشبرد کار دادن رشوه اشکال شرعی ندارد..
به کجا رسیدیم!!!
نفوذ که چه عرض کنم فکر کنم سوراخ هم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سوراخ که چه عرض کنم ،کلا پاره شده.
ما در گام دوم انقلاب باید با خالص سازی ادارات رشوه و فساد را حذف کنیم خالص سازی ادارات باید با کمک بسیج و مساحد انجام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اگر ریس جمهور خوابه تو بیهوشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
ناخالصی ها باید از ادارات الک شوند
اقا معنی رشوه چیه؟ من هرچی تو لغت نامه گشتم نتونستم پیدا کنم.ظاهرا چیز خیلی بدیه.
اقای رییسی یعنی شما نمی دانید رشوه و نا حقی در ادارات دارد بیداد می کند . یا شماه از خستگی خواب تشریف دارید . یا اینکه خودتان را به خواب زدید .
نکته بدش اینجاست که اجازه نمی گیرن
بعضی‌ها خودشون رو به خواب میزنند و میگن ندیدند، نشنیدند،نگفتند.حامی محرومان هم جزو اونهاست.
عجب تحولی ....! دیگه هیچ رشوه ای رد و بدل نخواهد شود!!!
دستورات قبلی ایشون هم همینقدر غیر عادی و نشدنی بود!
فساد ؟ رانت ؟ اختلاس ؟ اینا چی هست ؟
رییسی انسان وارسته ای است ولی بدرد اداره کشور ایران نمی خورد عملکرد دوساله ایشان گویای همه چیز میباشد ایشان دانش تجربه و صلاحیت رییس قوه مجریه بودن ویا پست بالاتر را ندارد میدان دادن بیش از حد به نامبرده یعنی نابودی همه چیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
وارسته !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چی بگم که سانسورش نکنن تو جواب حرفت
هیچ وقت نخواهی شنید بدون اعتنا میگیرن!
مملکتی که شما ساختید گل و بلبله فقط باید سفید نمایی بشه
یه کار کوچیگتونو در بوق و کرنا می کنید تا دشمن زهره ترک بشه و عقب نشینی کنه
بهیار ۲۷ سلل خدمت ۱۱میلیون میگیره اصلا معنی عدالت... هست ؟؟ اگه دوست داری برو یه بررسی کن اگه وقت میکنی بی عدالتی در وزارت بهداشت و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
طنز تلخ قرن: شایسته سالاری در وزارت بهداشت
جناب رییسی از ۶۱۰ هزار واجد شرایط رای دادن در استان خراسان جنوبی میدونی ۸۰ هزار رای داشتی یعنی کمتر از ۱۵ درصد ؟؟؟!آن هم بدون رقیب؟؟؟ راستی میگن خودتان به خودت رای ندادید
اجازه نمیدهید وضع اینه .واویلا به رسمیت.
فسادهای قبلی در هم تنیده در ادارات رو درمان باید کرد و جلوی ورودی های جدید فساد هم باید گرفت
هر کدام از ما به نوبه خودمون هر جا فساد میبینیم باید به اهلش گزارش کنیم و پیگیر باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عزیزم تا نهادهای نظارتی چشم و گوش خود را میبدند هر چه گزارش کنی به جایی نمی رسی
ت سن ۴۵ سالگی به ۵مرض مبتلا شدم دکتر
دیابت
فشار خون
چربی
پروستات
درد بی درمان .....
هنوز کسی از اعضای خونه مطلع نشده
۱۳کیلیو لاغر شدم استرس نابودم کرده میتونی به ما کمک کنی ؟؟ تو هزینه زندگی کم آوردیم؟؟
عجب رییس جمهور شوخ طبعی داریم !
بزرگوار،
شما اول مشكل حقوق هاى نجومى مديران دولتى را كه در حقيقت كارمندان دولت هستند حل بكنيد بعد صحبت از درمان اپيدمى رشوه و فساد در ادارات بفرماييد تا مردم ان را باور بكنند. يك نكته خيلى مهم : حتى اگر فرض كنيم در سطوح وزرا و بالاتر اصلا خبرى از رشوه و فساد نيست ( عرض كرد فرض ) ، اين يك شرط لازم ولى غير كافى براى از بين بردن فساد ادارى فراگير تلقى ميشود. براى حل مشكل يك سيستم نظارتى هوشمند وسيستماتيك لازم است تا با اعمال مجازات و جرائم سنگين و بدون بخشش و گذشت هزينه ارتكاب فساد را تا سطح بازدارندگى بالا ببرد.
دیوانه شدم رفت
آقای رییسی بزرگوار

شما سید هستید بزرگوار هستد ولی مدیر نیستید لطفا دست از سر مردم بردارید شما که فساد آشکار را منکر میشوید یا عمدا منکر میشوید که گناه کبیره است یا واقعا نمی دانید که نشان میدهد با اوضاع کشور آشنا نیستید
اون مقداری که نفوذ کرده چی پس!؟ کاش مسولین در ایران زندگی می کردند!! گویا در یک کشور دیگه یک دنیای دیگه هستند!
جدی می فرمایید؟
پس این چیزایی که ما می بینیم چیه؟
ببین تو ریس جمهوری نه ریس قوه قضاییه
اونووقع که بودی اینکارها نکردی
تا حالا بفرمایید شما چند تاپست و مقام داشتی چکار کردی که الان میخواهی انجام بدهی؟
بزرگوار اینم شد همان وعده های انتخاباتی؟! دلار گران نمیشود، مسکن ال میشود و تورم بل؟! رشوه میخواهی ببینی سری به تامین اجتماعی و دارایی و غیره بزن تا ببینی ملت برلی رهایی از مشکلات صوری که اینگونه ادارات ایجاد میکنند چطور خلاص میشوند؟! اینها شنیدنی نیست باید ببینید؟!قوانین ضد و نقیض بابی شده جهت دریافت رشوه و حل مشکل با استفاده از مغایرت قوانین هر حوزه؟!
لازم به اجازه نیست
خودت را بررسی کن
همه می دانند طبل توخالی زیادصدا میده
دلار را۵۰۰۰تومان می کنم مسکن می سازم رفاه ایجاد می کنم ملت را به روز سیاه می نشانم
اخرین رتبه کارمندی توی یه شهر دور افتاده رو دارم اگر مرد هستید یه سایت بزارید تا خودم حداقل صد مورد بالای پنجاه ملیون براتون ثبت کنم که یا رشوه یا فساد یا سو استفاده از شغل و غیره هست
اگر راست میگی و مخالف فسادی چرا اختلاس چای دبش را ساکتی و گزارش نمیدی؟
دلار رو 30 تحویل گرفت و هنوز 4 سال نشده شده 60 تومن و حالا حرف هم میزنه و ادعا هم میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کمپین خرید دلار شما غرب زده ها باعثش شد الان انداختی گردن رئیسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دلار رو 25 تومن تحویل گرفت
روز شروع به کار دولت رئیسی دلار 25700 بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
۱۱:۵۵
جدی میفرمایید یا خودت رو زدی به اون راه
دولت توانایی کنترل 4 تا غربگدارو نداره یعنی؟
اقتصاد کشور با یه کمپین در هم فروریخت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
چهارتا؟ ۳۰ درصد مردم غرب زده شدن شستشوی مغزی شدن
یکی از این تابناکی ها نشسته و هی کامنت میگذاره رئیسی بزرگواره عزیزه وارسته است ........
یکی از اطرافیان آقای رئیسی که کامنت ها رو می بینه ، این رو به ایشون منعکس کنه تا امتن کامنت ها و تعداد نظرات مثبت و منفی رو ببینن تا بیشتر به جو عمومی جامعه پی ببرند و متوجه بشن که چرا درصد مشارکت در انتخابات چنان بوده . تازه خوانندگان این سایت افراد نسبتا معتدل جامعه هستند ، چرا که برای کسب اخبار به یک سایت داخلی مراجعه کردن .
جدی میفرمایین پس اینا از کجا اومده
بذار ی چای دبش بزنیم بعد فکر اجازه از شما
حرف رئیسی حرف درستیه در واقع حرف دبشیه!!!!!
اجازه نمیدید؟!!! هر وقت اومدند از شمااجازه خواستند بهشون ندید
دبش
جهت اطلاع خواستم بگم دیروز صبح سوالات آزمون وکالت لورفت و بیچاره کسانی که با هزار امید و آرزو رفتن آزمون بدهند بدون اطلاع از خیانتهای پشت پرده رئیس مرکزوکلا از جلسه آمدند بیرون.قسم حضرت عباس شما رو باور کنیم یا دم خروس را
/رئیسی: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند
خدا شما را حفظ کند لطفا از اداره اوقاف شروع بفرمایید.
رییسی جان کارت بخدا درسته با این دست و فرمانی که داری میری کشور را بجایی
میرسانی که خواسته اکثریت ملت ایران است.
اکثریت مردم خواهان دور دوم ریاست جمهوری شما هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دوباره شما اقلیت 20 درصدی حرف گذاشتین تو دهن مردم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خدا خیرت بده یه شیکم سیر خندیدیم
آقای رییسی شما با فساد چای دبش چه کردید؟آیا اصلا دادگاهی کیفر خواستی در این مورد تشکیل شد ؟ اصلا صدا و سیما یک برنامه در این مورد تولید کرد؟ آبا عوامل دولتی دخیل در این کار افشا شدند ؟ راستی شما که دادستان دادگاه ویژه روحانیت هستید در مورد شکایت آقای روحانی از رحیم پور ازغدی چه.کردی؟
رفیق ساعت خواب .دیگه خیلی خیلی دیر شده است
جناب رییسی ! آیا می توانید صداقت در گفتارتان را در عمل از همکاران سابق و قدیمی خود در قوه قضایه در خصوص شفاف سازی و صدور رای به منصه ظهور برسانید ؟
این که آقای رییسی می‌فرمایند مربوط به ایران بر روی کره زمین در کهکشان راه‌شیری نیست
در شرایطی که مخارج زندگی 50 میلیون است سیستمی که به کارکنانش 10-20 م حقوق می دهد عملا آنها را به فساد دعوت می کند!
چقدر خوب است که اجازه نداده آید ،چون اگر خدای نکرده اجازه داده بودید دیگر چه که نمی شد ،
نوش دارو بعد مرگ سهراب
فساد ، کم کاری ، عدم پاسخ گویی به مردم و ارباب رجوع در تمام ادارات ، شرکت‌های نهادهای دولتی قانونی شده وپیشنهاد می شود تلفن‌های ثابت ادارات را قطع کنند چون بجز هزینه مکالمه برای دولت نفعی برای مردم ندارد !
رئیسی جان مررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییی
امیدوارم منظورتان اجازه ندادن به افشای رشوه نباشه!!!
چون آقای بیگی برای افشای رشوه شاسی بلند توسط هیات اجرایی وزارت کشور رد صلاحیت شد که زیر نظر جنابعالی کار میکنند
رئیسی: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است..
حالا دیگه مطمئن شدم که موضوع چای دبش رو هنوز بهت نگفتن وگرنه چه ها میکردی؟
فکر کنم این سی ماه خواب بودی آقای رئیسی امیدوارم هر چه زودتر از خواب ناز بیدار شی کجایی دقیقا؟ فساد و اختلاس همه جا را برداشته!!!!!!!!!!صد رحمت به روحانی
پس فساد چای دبش چی بود؟؟؟راستی چه خبر از پرونده اگه پرونده ای وجودداشته باشه
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
رشوه و فساد که فراگیر شده اگر میتونی به آن دامن نزن
گرانی چی؟ فقر و فساد چی؟
هیچچچچچچچچچچچ هیچ رشوه بگیری نداریممممممممممممممممممممممممممممم
ییس جمهور: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اوقاف نفوذ کند
چقدر حرفهای این بزرگوار به آدم آرامش میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#چای دبش
عمر دولتت داره تموم میشه دیگه کی قراره اجازه ندی؟
جناب رئیسی :
در تمام ارکان دولت و ادارات دولتی از نگهبان دمدر تا آن آقائی که در بالاترین منصب نشسته تا شتیل لازم را نگیرند کار مردم را راه نمی اندازند . فقط نگو که خبر نداشتی !!! همین
بزگترین شتیل بگیرها هم ارکانهای همین نظام هستند.
تست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست