بازدید 3801
۵

پیش‌بینی میرسلیم از آینده کرسی ریاست مجلس

نماینده تهران در مجلس در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 06 March 2024

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم،نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با هشدارها در مورد حضور نمایندگانی تندرو و از یک جریان خاص در مجلس دوازدهم ، گفت: اگر به ترکیب مجلس فعلی دقت کنیم می بینیم افرادی تندرو در این مجلس هم بودند ولی جوی بر کل مجلس حاکم بود که آنها را مهار کرد و در مجلس آینده هم نباید نگران این تندروها باشیم چراکه همواره اقلیت با مطالبی که عنوان می کنند برای اکثریت راهگشا می شوند که تصمیم گیری های کاملتری داشته باشند.

وی در گفتگو با عصرایران، اظهار کرد: بنابراین نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند ‌و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می شود ولی در خود مجلس که افراد وارد می شوند با واقعیت های که بر کشور حاکم است مواجه می شوند که آنها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری های عقلایی می کند و این تندروها نیز با ورود به مجلس قطعا باید متناسب با واقعیت های کشور تصمیم گیری کنند.

 
میرسلیم در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

وی افزود: آقای قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم رای اول تهران را داشت در انتخابات مجلس دوازدهم رأی‌اش افتاده است و خیلی از کمتر پنجاه درصد شده است که البته مقداری به تعدد فهرست ها برمی گردد ولی به نظر می رسد وی رقیبانی برای کرسی ریاست داشته باشد که البته مجموعه نمایندگان باید در این زمینه تصمیم گیری کنند که چه کسی برای احراز ریاست مجلس شایسته است.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال پایداری ها در مجلس فعلی هم کاندیدا برای ریاست داشتند ولی رای نیاورد و دور از انتظار نیست که برای مجلس آینده هم کاندیدای ریاست داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
عجب!
حالا در آستانه ی پارکینگ، میخواد خودشو از صف تندروها جدا کنه!
اوه اوه اینا کین که میرسلیم بهشون میگه تندرو؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
چه شود؟!!!خدا بخیر کنه . من که از الان میرم گوشی نوکیا 1280میخرم تا بتونم خودم رو زودتر با صیانت همساز کنم!!!
داداش ،
مملکت نابود شد ، اقتصاد خانواده ها داغونه...
راست میگی ، مجلس اصلا جزو نگرانی های مردم نیست
میرسلیم درمقایسه با امثال حمیدرسایی فرشته است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست