بازدید 1585
۱

یک نفر در گیلانغرب بر اثر برخورد صاعقه جان باخت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب تایید کرد که یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله عصر روز دوشنبه بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 05 March 2024

به گزارش «تابناک»، شیدا نوربخش دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در ارتفاعات عشایری هفت تنگه سومار در منطقه شهید کاشی پور حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب رخ داد که به دنبال آن یک مرد ۵۰ ساله به دلیل اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه و طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر کرمانشاه مبنی بر برخورد صاعقه با این فرد، بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان این جمعیت در گیلانغرب به منطقه اعزام شد.

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: امدادگران با کوهپیمایی در مسیر سخت عبور و با رعایت کامل نکات فنی و ایمنی نسبت به انتقال جسد متوفی اقدام کرده و تحویل به عوامل قضایی دادند.

نوربخش به روستاییان توصیه کرد که در هنگام صاعقه از تردد و استقرار در ارتفاعات روستاها که به‌ دلیل شرایط خاص اقلیمی و زمین شناسی احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و موجب تلفات می ‌شود، خودداری کنند.

وی ازکشاورزان و دامداران خواست تا در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی ضمن پناه گرفتن در مکان‌های مسقف، از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کنند.

گیلانغرب به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی با بیش از هشت هزار نفر جمعیت عشایری یکی از نقاط مهم استقرار عشایر استان کرمانشاه به شمار می رود.

سومار در فاصله ۶۷ کیلومتری گیلانغرب و ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با ۷۲ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) ۲۰۷ روستا دارد که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا رحمت کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار