بازدید 3865
۵

رئیس طالبان ترامپ را اعلیحضرت خطاب کرد!

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده با حضور در گردهمایی انتخاباتی در ویرجینیا نقل قولی از یک مقام طالبان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 03 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از کانال تلگرامی آمریکانا، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده با حضور در گردهمایی انتخاباتی در ویرجینیا نقل قولی از یک مقام طالبان عنوان کرد.  

ترامپ در این گردهمایی گفت: من به عبدول گفتم، (او هنوز زنده‌ و رئیس طالبان است!) شما دارید سربازان ما رو می کشید، دیگه این کار را نکنید، چون اگر به این کار ادامه بدهید، زندگی را روی سرت خراب می‌کنیم.

او به من گفت: «بله بله اعلیحضرت». او به من گفت اعلیحضرت که خب خیلی جالب بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
مردک دیوانه
عالی
اونها بی سوادند و معنی کلمه رو نمیدو.نستند. زیاد دلت رو خوش نکن
وقتی یه آدم بی عرضه ای مثل محمدرضا پهلوی میگفتند اعلیحضرت و به یک بی عرضه تر مثل پسر بی خواصش میگویند شاهزاده الحق که اعلیحضرت برازنده ترامپ است !
با یک مهاجر افغانی پخش کرد که در حال رای دادن در انتخابات مجلس در مجلس لرزاده ایران است. این افغانی می‌گوید از طریق سرمایه گذاری تابعیت ایران را گرفته و دارای شناسنامه ایرانی است و بر خود واجب دانسته بیاید و رای دهد. به نظر می‌رسد اقامت سرمایه گذاری افغانی‌ها در ایران ابعاد وسیع تری یافته و مسئولان دولت در حال ارائه تابعیت به افغان‌ها هستند؛ اتفاقی که حالا با انتخابات مجلس علنی شده است. این مصاحبه را می‌بینید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست