بازدید 1819

انفجار خانه بمب‌گذاری‌شده به روی نظامیان صهیونیست

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله‌های جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵ 03 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، با گذشت ۱۴۸ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند در منطقه «السطر» واقع در شمال شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه خانه‌ای را که پیش‌تر با ۲ بمب ضدنفر بمب‌گذاری شده بود به روی یک گروه ۷ نفره از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند.

بنا بر اعلام قسام شماری از این نظامیان صهیونیست بر اثر انفجار این خانه بمب‌گذاری شده به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین گردان‌های قسام گروهی از پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شرق شهرک الزیتون شهر غزه با بمب ضد نفر «رعدی» هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند کنترل یک پهپاد «Skylark» ارتش رژیم صهیونیستی را که در حال انجام عملیات جاسوسی در جنوب شهرک الزیتون نوار غزه بود به دست بگیرند.

علاوه بر این ۲ تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شرق شهرک الزیتون شهر غزه از سوی مبارزان قسام با بمب «شواظ» منفجر شد. همچنین ۲ تانک مرکاوا دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین منطقه از سوی مبارزان قسام با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

گردان‌های «المجاهدین» نیز از هدف قراردادن یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله «سعیر» در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور پیشروی جنوب شهرک الزیتون شهر غزه به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست