بازدید 5007

پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر زنده یاد پرویز ربیعی با حضور جمعی از دوبلورها در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 27 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پیکر زنده یاد پرویز ربیعی دوبلور باسابقه که در سن ۸۴ سالگی درگذشت امروز دوشنبه ۷ اسفندماه با حضور هنرمندان حوزه دوبله و صداپیشگی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع زنده یاد ربیعی در خود بهشت زهرا (س) برگزار و پیکر وی در طبقه فوقانی مزار احمد رسول زاده دوبلور فقید خاکسپاری شد.

افشین زی نوری، زهره شکوفنده، ناهید امیریان، منوچهر والی زاده، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، مهوش افشاری، جواد پزشکیان، علی منانی، حسین خدادادبیگی، رضا الماسی، کسری کیانی، مهین برزویی، مهسا عرفانی هنرمندان حاضر در این مراسم بودند. همچنین فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ تلویزیون و مجتی نقی یی از جمله مدیران این آئین بودند.

این مراسم که همزمان با تشییع پیکر زنده یاد پردیس افکاری برگزار شد با ساعتی تأخیر آغاز شد تا مراسم افکاری به اتمام برسد.

علی همت مومیوند دوبلور درباره فقدان زنده یاد پرویز ربیعی مطرح کرد: واقعاً متاسف هستم و این مصیبت را به همه دوستداران هنر دوبلاژ و خانواده محترم پرویز ربیعی تسلیت می گویم. متأسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، خاطرات بسیار خوبی را از آقای ربیعی داریم که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی اضافه کرد: می‌گویند مرگ حق است بله همه ما رفتتی هستیم و خداست که می‌ماند اما رفتن بعضی‌ها خیلی دردناک است و ادم نمی‌داند با دلتنگی چه کند. اقای ربیعی از ان دست افراد بود که فقدانش بسیار سخت است او با صدایی با صلابت و قلبی به اندازه گنجشک مردی پر از احساس بود. یادم نمی‌رود زمانیکه دوست عزیزم بیژن علیمحمدی در بستر بیماری بود او به عیادتش امده بود و مثل ابر بهار اشک می‌ریخت.

مراسم یادبود زنده یاد پرویز ربیعی پنجشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۵ و نیم در مسجد الغدیر در خیابان میرداماد برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست