بازدید 3257

حمله شرورهای اجاره‌ای به جوان ۲۸ ساله با شمشیر

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش اجاره‌ای که چندی پیش با حمله به جوانی در بلوار آیت‌الله کاشانی اقدام به ضرب و شتم وی کرده و امنیت محله را نیز برهم زده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 13 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پیش از ظهر امروز، دو تن از اراذل و اوباش که چند روز پیش به جوانی در مقابل منزلش در محدوده بلوار آیت‌الله کاشانی در غرب تهران حمله ور شده بودند، به محل  بازگردانده شدند تا نسبت به بازسازی صحنه ارتکاب جرم اقدام کرده و ابهت پوشالی آنان نیز از بین برود. بازسازی صحنه جرم مقابل در منزل جوانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، آغاز شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگاران گفت: در ادامه اقدامات پلیس تهران بزرگ برای برخورد با اراذل و اوباش که ابتدای سالجاری به طور جدی در دستورکار قرار گرفته است. امروز نیز بازسازی صحنه جرم و قدرت نمایی تعدادی از اراذل و اوباش را که در محله‌های غرب تهران باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بودند، اجرا کردیم.  

وی با اشاره دو شرور دستگیر شده در این طرح گفت: این دو شرور مرتکب چندین مورد اقدامات مجرمانه شده و نظم و امنیت محلات را برهم زده بودند. آنچه که امروز بازسازی می‌شود تنها یک نمونه از حمله‌های خشن این افراد شرور است که در جریان آن با شمشیر و قمه به پسر جوان ۲۸ ساله‌ای حمله کرده و او را از قسمت‌های مختلف بدن مورد ضربات سنگین شمشیر و قمه قرار دادند، به طوری که این کار باعث قطع انگشتان و ناکارآمدی عصب‌های هر دو دست و یک پای این پسر جوان شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ ادامه داد: از دیگر جرائم این افراد می‌توان به زورگیری و سرقت توأم با ضرب و جرح شهروندان، عربده کشی، قدرت نمایی و ... اشاره کرد.  

راستی درباره انگیزه این افراد از ضرب و شتم جوان ۲۸ ساله نیز گفت:  بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که این اراذل در مقابل دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به اجاره فردی درآمده‌اند تا نسبت به ضرب و جرح این جوان اقدام کنند. حالا اینکه فرد آمر چه انگیزه‌ای داشته در دست بررسی است و این فرد نیز به زودی دستگیر خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که شناسایی و بازداشت اراذل و اوباش همچنان در دستورکار پلیس قرار دارد و لازم است که مردم بدانند پلیس با هیچکدام از این اشرار سر سازش نخواهد داشت و با  هر شخصی که بخواهد نظم و آرامش شهر و شهروندان را به خطر انداخته و برای مردم ایجاد رعب و وحشت کند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرد آسیب دیده در جریان این نزاع نیز به خبرنگاران گفت: که در رشته ورزشی بوکس فعال است و خصومتی با کسی ندارد. در روز حادثه نیز در حال بازگشت از باشگاه ورزشی‌اش از محله سعادت آباد به خانه بود که دو موتور سوار با شمشیر به او نزدیک شده و بدون آنکه حرفی به او بزنند، او را مورد ضربات شدید شمشیر قرار داده و از محل متواری شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی