بازدید 6107

خط و نشان سردار رادان برای اراذل و اوباش و کیف‌قاپان

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت در کشور پیوستگی دارد، گفت: امنیت یک استان می‌تواند امنیت استان‌های دیگر را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 07 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان خطاب به حاضران گفت:‌ به همه شما به ویژه فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی که در کار اجرایی هستید توصیه می‌کنم با خدای خود عهد کنید، تا گره‌گشای کار مردم باشید. این لباس مقدس چند صباحی دیگر بر تن ماست، تا فرصت دارید در راستای کار خیر ، برداشتن ظلمی از مظلوم، برخورد با ظالم و تامین امنیت و احساس آرامش مردم از آن استفاده کنید. همینطور قدر شرایط و فرصت‌ها را به خوبی بدانید و قدردان همکاران قبل از خود باشید، چرا که اگر از یک جایی این چرخ را حرکت نمی‌دادند تا به اینجا برسد طبیعتا ادامه آن حرکت میسر نبود.

رادان به طیف‌های چندگانه دشمن که سعی بر ضربه زدن به انقلاب و کشور دارند، اشاره کرد و گفت: دشمن را باید دشمن دید تا تمرکزمان بر روی آن‌ها از دست نرود؛ این نکته را فراموش نکنیم که امنیت در کشور پیوستگی دارد یعنی امنیت یک استان می‌تواند امنیت استان‌های دیگر را به دنبال داشته باشد.

خط و نشان رادان برای اراذل و اوباش

فرمانده فراجا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، گفت: اراذل و اوباش به هیچ وجه نباید به خود اجازه دهند که باشند، چه برسد به اینکه عرض اندام کنند؛ برخورد پلیس باید به گونه‌ای باشد که اوباش از کرده خود پشیمان و نادم باشند و اطرافیان وی از حال و روزش درس عبرت بگیرند. 

ضرورت حساسیت بیشتر ماموران روی موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی

وی به موضوع سرقت نیز اشاره کرد و گفت:‌در موضوع سرقت باید به صورت موضوعی کار شود به عنوان مثال روی کیف قاپی و موبایل قاپی حساسیت بیشتری داشته باشید، چون احساس ناامنی این موارد گاهی از یک سرقت منزل بیشتر بوده، به این علت که همراه با تنش و استرس و هیجان است که فرد مدت‌ها از خاطرش نمی‌رود.

رادان بر استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی در کشف جرم تاکید کرد و با بیان اینکه همکاران ما باید احساس هویت واقعی و عزت‌مندانه داشته باشند، گفت: یکی از این عواملی که باعث ایجاد این هویت می‌شود نداشتن دغدغه معیشتی است،  ما اگر غم را از دل کارکنان برنداریم و دغدغه آن‌ها را رفع نکنیم، فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه هنر این است که با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بتوانید مشکلات را حل کنید، ادامه داد : با تعامل سازنده و دو جانبه با مسئولان استان، باید سرعت ساخت منازل سازمانی و تهیه زمین های ملکی را بالا برد و تهیه منزل سازمانی، بخش اعظم مشکل کارکنان عزیز را حل خواهد کرد.

رادان با تاکید بر هم افزایی و همکاری در بالاترین سطح در درون سازمان اظهارکرد : همه بخش‌ها با تعاملات خود در جهت حل مشکل کارکنان قدم بردارند و نباید دریغ کرد و کنار کشید.

فرمانده فراجا ضمن صادر کردن دستورات لازم برای حل مشکلات آموزشگاه شهید شاطری استان، از زحمات و تلاش‌های همه کارکنان مجدد قدردانی و تشکر کرد و وجود آن ها را برای انتظامی کشور ارزشمند توصیف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی