بازدید 2033
۲

یک نظر سنجی: ۷۵ درصد مردم به پوتین رای می‌دهند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اگر انتخابات ریاست جمهوری روسیه امروز برگزار شود، ۷۵ درصد مردم به ولادیمیر پوتین رای می‌دهند و اعتماد عمومی به وی افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 11 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، نتایج نظرسنجی «مرکز افکارسنجی مردم روسیه» (VCIOM) که شنبه منتشر شد، حاکی است که ولادیسلاو داوانکوف نامزد حزب مردم جدید پنج درصد، نیوکلای خاریتونوف چهار درصد و لئونید سلوتسکی چهار درصد آرا را کسب خواهند کرد.

همچنین بر اساس این نظرسنجی ۷۵ درصد از رای‌دهندگان خواستار رای دادن به پوتین هستند و اعتماد عمومی به وی نیز به ۷۹.۱ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، نظرسنجی VCIOM نشان می‌دهد که احتمالا میزان مشارکت مردمی در انتخابات آینده ریاست جمهوری روسیه ۷۶ درصد خواهد بود.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه سه روزه خواهد بود از ۱۵ تا ۱۷ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ تا ۲۷ اسفند) به طول خواهد انجامید.

این پنجمین باری است که پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد شده است و در صورت پیروزی در این دور از انتخابات، دوره ریاست وی تا ۶ سال دیگر یعنی سال ۲۰۳۰ میلادی تمدید خواهد شد.

پوتین در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار و به مدت چهار سال رئیس جمهوری فدراسیون روسیه شد. پس از استعفای بوریس یلتسین رئیس جمهوری اسبق روسیه در سی و یکم دسامبر سال ۱۹۹۹ میلادی، ولادیمیر پوتین جانشین وی شد. در تاریخ دوازدهم ژانویه سال ۲۰۰۰ میلادی گروهی از سیاسیون به پوتین پیشنهاد کردند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و او یک روز بعد هنگام سخنرانی در دانشگاه دولتی سن‌پترزبورگ از آمادگی خود برای شرکت در انتخابات خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
۷۵ درصد مردم به پوتین رای می‌دهند
بعد کیم جون رهبرکره ۱۰۰ درصد
خخخخخ
خاک بر سر مردم روسیه و پوتین جنایتکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست