بازدید 2898

پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

کد خبر: ۱۲۱۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتینک، دمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز به خبرگزاری اسپوتنیک از ثبت نام رییس جمهور کشورش برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت که ولادیمیر پوتین اسناد مربوط به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را به کمیسیون مرکزی انتخابات ارایه کرده است.

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز دوشنبه اسنادی را برای ثبت نام به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ارایه کرد.

دیمیتری پسکوف در این ارتباط گفت: او آنها را ارایه کرده است.

هواداران پوتین روز شنبه به طور رسمی وی را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به عنوان یک نامزد مستقل معرفی کردند.

به گزارش این خبرگزاری، پوتین در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک مستقل نامزد شد و کارزار وی امضاهایی را جمع آوری کرد. در سال ۲۰۱۲، او به عنوان نامزد حزب روسیه متحد کرملین نامزد شد؛ بنابراین نیازی به امضا نبود. در اوایل ماه جاری، قانونگذاران روسیه، انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور را در ۱۷ مارس تعیین کردند.

بر اساس اصلاحات قانون اساسی روسیه، پوتین می‌ تواند پس از پایان دوره فعلی‌ خود در سال آینده، ۲ دوره ۶ ساله دیگر را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری برگزیند که به طور بالقوه به او اجازه می‌ دهد تا (در صورت پیروزی در انتخابات) سال ۲۰۳۶ در قدرت بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست