بازدید 2032
۱

رهایی یک قاتل از قصاص نفس در شب مبعث

در شب عید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (ص) و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی فارس  و حضور در منزل اولیاء دم مرحوم حسین احمدی کمال‌آبادی ضمن بخشش قاتل فرزند خود از قصاص قاتل منصرف شدند.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 08 February 2024

به گزارش «تابناک»، رئیس کل‌ دادگستری استان فارس امشب، ۱۸ بهمن در حاشیه مراسم بخشش اولیا دم ضمن تقدیر از اقدام کریمانه و انسانی این خانواده با اشاره به اینکه این اقدام انسان دوستانه و در اوج اقتدار باقیات صالحاتی برای آنان خواهد بود، گفت: بی تردید عزت شما در دنیا ‌و آخرت افزون خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه تلاش اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین برای اخذ رضایت و سازش در این پرونده ۱۰ سال به طول انجامید، افزود: این زندانی پس از اعلام رضایت با تبدیل قرار از زندان آزاد شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس افزود: عفو و بخشش نیازمند عزم راسخ و تلاش و پشتکار در جهت غلبه بر خشم است و کسی که بتواند چنین صفت عظیمی را در خود رشد دهد بی تردید از جایگاه والای معنوی برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: بی تردید کوشش برای بخشش و گذشت احساس رضایت و خوشبختی بیشتری را به انسان می‌دهد، همان‌گونه که خداوند متعال در آیه ۱۷۸ سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می‌ستاید و بر کسانی که در حال قدرت و توان از حق خویش می‌گذرند و با بزرگواری چشم برمجازات می‌بندند؛ آفرین می‌فرستد و این اقدام کریمانه را  به عنوان معروف و هنجاری پسندیده و نیکو مورد تشویق قرار می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
قاتل از قصاص رها شد ... سال آینده را بگو که حقوق بگیر و کارمند به جرگه ی گدایان خواهند پیوست .. فریادرسی هم نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست