بازدید 5916

حمله تند یونس محمود به علیرضا فغانی

یونس محمود، نایب رئیس اتحادیه فوتبال عراق، می‌گوید صدور بیانیه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حمایت از علیرضا فغانی اشتباه بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 03 February 2024
حمله تند یونس محمود به علیرضا فغانی


به گزارش  تابناک به نقل از دانشجو،  مصاف عراق و اردن در یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پرحاشیه‌ترین دیدار جام بود و درنهایت با شکست ۳ بر ۲ عراق خاتمه یافت.

وی افزود: اگر کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم داور با اشتباهی که مرتکب شده است حمایت کند و آن‌ها هم توجیه کنند که اشتباه نبوده، ما در فدراسیون عراق درباره این موضوع تحقیق خواهیم کرد؛ به ویژه اینکه داوران زیادی این اشتباه را تایید کرده‌اند و ما به عنوان یکی از اعضای فدراسیون کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان بازگشت حق‌مان هستیم.»

وی خاطرنشان کرد: توجیه کنفدراسیون فوتبال آسیا همان چیزی بود که رسانه‌ها گزارش کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را از رسانه‌ها گرفت. در واقع آن‌ها برای بررسی بازی و اتخاذ تصمیم مناسب بررسی درستی نداشتند و فقط به دنبال توجیه بودند.» 

او در ادامه با انتقاد از گمانه‌زنی‌هایی که درباره قضاوت فغانی در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا وجود داشت، اینطور حرف‌هایش را ادامه داده است: این می‌توانست چیزی شبیه فاجعه باشد. زیرا او مردم یک کشور را نابود کرد، حقوق آن‌ها را گرفت. او سال‌ها تلاش و کار سخت را از بین برد. 

شماره ۱۰ سابق عراقی‌ها با انتقاد از بیانیه ای‌اف‌سی در دفاع از فغانی اضافه کرد:، اما دفاع از اشتباه دو اشتباه محسوب می‌شود. داور در مقابل عراق اشتباه کرد.
وی در خصوص حرکات غذا خوردن توسط ایمن حسین که برای تمسخر اردنی‌ها بود، گفت: تصمیم اشتباه است و بازیکن حق دارد پس از گلزنی خوشحال شود. شادی مسی را بعد از گلزنی به هلند یادتان می‌آید؟

یونس ادامه داد: به عنوان نایب رئیس فدراسیون عراق، از فدراسیون می‌خواهم که اتفاقات رخ داده در بازی را به دقت بررسی کند و AFC نیز از عراقی‌ها عذرخواهی کند. مردم به خاطر اتفاقی که برای داور افتاد بسیار ناراحتند. داور باید ۴ سال از مسابقات حذف شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید عذرخواهی کند و AFC باید در این باره تحقیقاتش را آغاز کند.

یونس محمود بار دیگر با اشاره به بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا حرف‌هایش را اینطور از سر گرفته است: از عدنان درجل، رئیس فدراسیون عراق می‌خواهم که مداخله کند و شکایت رسمی برای تشکیل پرونده مجدد علیه تیم داوری را ارائه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۳
ناتوانی تیم عراق درمقابل اردن را نباید گردن داور انداخت این همه از شما در مقابل هجوم سیاستهای دیگران حمایت کردیم بس نیست
عامل باخت عراق وحتی آقای گل نشدن آمنحسین هم فغانی است واین در حافظه مردم عراق باقی می ماند تا روزی جبران کنند
پاسخ ها
siavash
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
همین شرایط دور قبل واسه ایران پیش اومد و ایران بازی برده رو 10 نفره شدو به عراق باخت چیزی که عوض داره گله نداره مسخره بازی یونس محمود بعد از زدن گل به ایران رو یادمون نرفته
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عامل شهادت صدها هزار نفر از جوانان کشور عزیزمان به همراه هزاران میلیارد خرابی کشور عراق هست و این در خاطره مردممان می ماند و هیچ جبرانی از طرف عراق صورت نگرفته است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
اگر حیا زبون داشت میگفت
که مقصر این متن تو نیستی مسولین کشور ایران هست
مهدی
| Austria |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
،سلام،برادر جان احساسی صحبت نکن بازیکن ما در جام باشگاه‌های آسیا یک حرکت دست بصورت انجام داد،سه ماه محروم شد،مهرداد فولادی یک برخورد کوچیک با دروازبان شما ۸سال پیش داشت زندگیش نابود شد.کار زشت،زشت است ،داور هم هر کسی بود همین کار میکرد،
حالا ببینم اشتباه فغانی چی بود ؟
موافقم
چشم عباس آقا!!!
همونایی که از زدن موشکهای 9 متری به دزفول اندیمشک هلهله و شادی میکردند الان چشمهاشون اشکی هسن
پاسخ ها
مهدی
| Austria |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
ورزش با جنگ قاطی نکنید
اینکه عراق ظرف چند دقیقه، دو تا گل خورده به نبود یه یار کمتر مربوط نمیشه.

معمولا در کشورهای عقب افتاده، موقع شکست به تنها چیزی که پرداخته نمیشه، نقش خودشونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
معمولا عقب افتاده ترین افراد و نافهم ترین اشخاص خودشان را از همه تیمها و مربی ها و کارشناسان دانا تر و فهیم تر می دانند
نچسب ترین عربها همین عراقیها هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
نزدیک ترین ملتهای جهان به ایرانی ها همین عراقی ها و افغانستانی ها هستند که شما در حال نفرت پراکنی بین آنها و مردم ایران هستید.
حاجی ! کارت زرد بازیکن نه بخاطر شادی بلکه بخاطر وقت کشی بود و سه بار داور برایش سوت زد که بیاید و شروع کنه و او در حال مسخرگی در خارج زمین بود و کارت زرد حقش بود و اینکه کارت زرد دوم بود ! دیگه تقصیر داور نیست و فغانی داور بین الملل و قابل احترام است .
حرف مفت میزنه لابد انتظار دارید بازیکنانتان با لگد بازیکنان تکنیکی حریف را بصورت خشن بزند و اگر هم اتفاقی گلی زدید نیم ساعت برقصید و داور هم واکنشی نداشته باشه؟ عراق بجای بازی فوتبال معمولا داخل زمین تنها لگد پراکنی میکند.
بازیکنی که تابع سوت داور نباشد باید اخراج شود چه آقای گل باشد چه بهترین بازیکن میدان باشد وچه بهترین مربی باشد
به نظرم اهالی کوفه باید به ایران بابت این اشتباه حمله نظامی کنن.
تاریخ از شما هرگز به خوبی یاد نکرده و نخواهد کرد. از کوفه تا صدام و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
فتنه صدام را هم صهیونیستها و ورشکسته های جنگهای صلیبی برپا کردند.
کاری نمی شود کرد داور است ،

کارت زرد اول طارمی هم مقابل سوریه اشتباه بود ، او زمین خورد ولی سریع بلند شد ولی داور مسابقه افتادن او را تمارض تشخیص داد و با کارت زرد جریمه کرد .
بازیکن عراق به بازیکنان و مردم اردن توهین کرده ضمن آنکه به 3 بار اخطار داور برای شروع بازی بی توجه بوده بنظر من دریافت کارت زرد بسیار جریمه کمی بوده و باید AFC جریمه جداگانه ای برای رفتار غیر ورزشی ایشان منظور کنه
کلا این داوران وطنی زیاد جالب نیستن .... هر کجا رفتن جز بدبختی چیزی نصیب تیم ها مظلوم نشده ... آخر هم کارش به جایی رسید که از قطر فرار کرده ظاهرا ....
نتیجه هنرنمایی فغانی، حضور اردن در جمع ۴ تیم برتر آسیاست ... این است تولید ملی .... از پراید بگیر تا فغانی فراری
داوران کشور متاسفانه خیلی جالب نیستند، قهرمان لیگ رو که می تونن تغییر بدن و تو آسیا هم گندایی می زنن که هیچ داور دیگه ای نمی زنه ....
حتما باید در همه امور اظهار نظر کنیم؟ داوری از فدراسیون استرالیا مورد سوال قرار گرفته است، چرا ما خودمان را وسط می اندازیم؟
فیفابالاترین مرجع فوتبال قضاوت فغانی را تایید کرد
و همه ی عراقیها انرا میدانند
علت باخت عراق اخراج ان بازیکن نبود
باباجان دیگه بیشتر از این آبروی خودتون رو نبرید!!
اون حرکات و علامت های زشتی که بازیکن عراقی با دستش جلوی تماشاچی ها نشون داد رو دیگه جهانی نکنید.
بذارین تو همین آسیا بمونه.
اون وقت بیشتر آبروی تیم عراق میره.
بد سوختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
نفرت پراکنی از جهل است و غرور
حالا واسه شادی بازیکن عراق، می گین باید کارت زرد می داد ولی تمارض مهاجم ایران رو می گین نباید کارت می داد؟؟؟؟ عجب استدلال ها و منطقایی دارین
خاورمیانه ای بی نظم قانون گریز برای هر کاریش کلی داستان میبافه.
یه نگاه به کره بنداز و یاد بگیر پیشرفته بودن رو آقای عراقی نامحترم
بازیکنی که تابع سوت داور نباشد باید اخراج شود چه آقای گل باشد چه بهترین بازیکن میدان باشد وچه بهترین مربی باشد
دارو یعنی قاضی بازی واگرمشکلی درداوریشون باشه کنفدراسیون رسیدگی می‌کند فغانی داور مسابقات جهانی است وبیخود کارت نمید وبسیارسختگیره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی