بازدید 9632
دستور تاج هم افشاریان را از رو نبرد؟

رئیس کمیته داوران از فامیل بازی خجالت نمی‌کشد!

حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه‌های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها جزئیات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 19 January 2024

هر کس جای خداداد افشاریان بود، از دستور مهدی تاج برای وتوی تصميم های فامیلی و پارتی بازی دست می‌کشید اما گویا رئیس کمیته داوران خیلی بیش از این حرف‌ها رو دارد و گوشش به انتقادها و طعنه‌ها عادت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حضور خانوادگی افشاریان سوژه برنامه‌های تلویزیونی و طنز هم شده است و رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها جزئیات پارتی بازی این چهره برای اعضای خانواده خودش را علنی کرده و فاش ساخته اند.

او بعداز بالا پریدن رئیس دفتر مدیرعامل استقلال روی دوش خود در دربی ۱۰۲ بعداز اعلام پنالتی، هیچ توضیحی درباره دلیل خوشحالی‌اش نداد و گفت اصلا نفهمیده آن شخص ، چه فردی بوده است؟

البته افشاریان که عادت به نفی اتفاقات اطرافش دارد، حتما شوخی کرده و خیلی خوب او را می‌شناخته است.

سوژه تکراری اما تلاش افشاریان برای بازگشت پسرش به فهرست نفرات قضاوت‌کننده است. افشاریان که ابتدا نام دخترش را بدون رزومه خاصی، وارد فهرست داوران لیگ برتر زنان کرده بود، با واکنش تاج و دستور او مجبور به حذف وی شد.

این در حالی است که داماد و پسر افشاریان نیز در مسابقات قضاوت می‌کردند، اما برخی انتقادات سبب شد پسر افشاریان در فهرست داوران قضاوت‌کننده جایی نداشته باشد.

با این وجود تسنیم نوشته؛ رئیس کمیته داوران بار دیگر در تلاش است که نام پسرش را در لیست داوران بگنجاند و در نیم‌فصل دوم به او قضاوت بدهد.

افشاریان که ایرادهای داوری را به امكانات و نبودن کمک داور ویدیویی ربط می‌دهد، در شرایطی که اعتراض‌های زیادی در مورد نحوه قضاوت داوران در نیم‌فصل اول وجود دارد، دست از این نوع فساد بر نمی‌دارد و اصرار دارد که دست بستگانش را در داوری کشور بند کند و آنها را به نان و نوایی برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
همه جا فامیل بازی و باند بازیه . هیچ کس دلش برای مملکت نسوخت . دنبال منابع خودشون هستند .
چطور در سیاست همه باید فامیل باشند که خیلی تخصصی تره . و کشور به این بزرگی باید اداره بشه .
دراین کشور در همه جا وضعیت دقیقا همینطور است فقط افشاریان را نبینید
لطفا یک سری هم به بانک رفاه بزنید تا ببینید هم قوم این آقا در این بانک چکار می کند روی افشاریان که هیچ روی بدتر از او را هم سفید کرده است .اطمینان دارند که مملکت صاحب ندارد
عجب مملکت بی در وپیکری داریم..اینها طنز نیست اینها از صدتا روضه هم‌گریه اش بیشتره اینها کوه غم و غصه یک ملت است از درد بی کسی و بی مدیریتی
چرا اتفاقاتو وارونه میکنین.اونیکه پرید روش خوشحالی کرد نه افشاریان.اتفاقا افشاریان ناراحت شد از گل استقلال.شماها چه جور موجوداتیی هستین اخه
خداداد افشاریان سوغاتی ببری براش از محلات خودتون میتونی بری تو لیگ برتر سوت بزنی
آفرین به تابناک که اینقدر ریز بین شده و خوشحالی افشاریان رو بعد از اعلام پنالتی اونم با بازبینی هزاران بار خبر کار کرده
لعنت بر این ورزش خانوادگی
لعنت بر این داوری
شاید پسر،دختروداماد آقای افشاریان داوران خوبی باشند،چرا نبایدازآنها استفاده کردبر اساس استعدادشان اگر اکی بودندهیچ اشکالی ندارد .
با منی؟??
&حتمآ در جام جهانی آینده فامیل ایشان قضاوت خواهند کرد البته با کمک سر دسته ما فیا (تاج) و واقعآ ازاین فدراسيون بی کفایت وبی در پیگر نیست چگونه 5ستاره شده با پرداخت پول
افشاریان به گفته خودش سناشنامه پسرش رو درست کوچیک کرده ...???
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست