بازدید 4736
۵

کمیته خانوادگی داوران: دختر افشاریان بعداز پسر و داماد!

کد خبر: ۱۲۰۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ 08 November 2023

با وجود انتقادات فراوان یک عضو جدید از خانواده رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به جمع داوران قضاوت‌کننده در سطح اول فوتبال ایران اضافه شد!

به گزارش تابناک ورزشی، حضور تعدادی از اعضای خانواده و اقوام خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) در سطح اول داوری فوتبال ایران شائبه‌ها و حاشیه‌های زیادی را در چند وقت اخیر برای رئیس کمیته داوران به وجود آورده است. هم‌اکنون پوریا افشاریان به‌عنوان پسر، روح‌الله شریفی به‌عنوان داماد و حمیدرضا افشون به‌عنوان «برادر زن برادرِ» خداداد افشاریان در چند وقت در بخش داوری فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کنند.

به‌تازگی عضو چهارم خانواده افشاریان به داوری فوتبال ایران اضافه شده است تا اندک اندک جمع خانواده تکمیل شود! راحیل افشاریان به‌عنوان دختر رئیس کمیته داوران در کلاس‌های داوری فوتبال بانوان شرکت کرده‌ است، کلاس‌هایی که برای حضور داوران در لیگ برتر بانوان در تهران در حال برگزاری است. درباره دختر افشاریان اطلاعات خاصی حتی با جست‌وجو در اینترنت به دست نمی‌آید و این ابهام وجود دارد که وی بدون سابقه و رزومه خاصی وارد کلاس‌های لیگ برتری شده است.

در حالی که در چند وقت اخیر انتقادات از حضور تعداد زیادی از خانواده خداداد افشاریان در بخش داوری زیاد بوده است، حضور دختر او در کلاس‌های داوری لیگ برتر بانوان کمی عجیب به‌نظر می‌رسد و باید دید این اقدام براساس چه‌ضوابطی انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
تعجب نداره
این اگه اسمش فساد نیست پس چیست؟
هر کی دستش به جایی از کشور میرسه چپاول میکنه. چون فکر میکنه اگه اینکارو نکنه بقیه همقطارانش اینکارو میکنن. فکر میکنه اگه چپاول نکنه چیزی از دست داده. بیچاره ایرانمون.
معنی رانت یعنی چه!؟
همونقدر که تاج بابت گندی که در قرارداد ویلموتس زد پاسخگو بود این بنده خدا هم پاسخگو خواهد بود. سفره ای پهن هست چرا نخوره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست