بازدید 5188
۱
مشروح ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین

محاکمه مسئول طراحی عملیات‌های تروریستی منافقین/ عامل ترور شهید لاجوردی چه کسی است؟ / از محاکمه ادمین شبکه‌های اجتماعی و سوژه‌زن خیابانی تا زندانبان و شکنجه گر تروریست‌ها

اسناد اطلاعاتی سال ۲۰۰۶ آمریکا نشان می‌دهد، در سال ۲۰۰۱ آف بی آی ۷ ایرانی را دستگیر کرد که پول‌هایی را از آمریکا به امارات منتقل می‌کردند. بر اساس این اسناد، این پول‌ها صرف خرید اسلحه برای تروریست‌های منافقین می‌شد. پس از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین در پاریس ۸ میلیون دلار کشف شد که از آن پول برای خرید و حمل و نقل سلاح به ایران استفاده می‌شده است.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 16 January 2024

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۲۶ دی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

در این جلسه زهرا حاجی هاشم دختر شهید غلامعلی حاجی هاشم، رحیمه سیفی دختر شهید سیفی از شهدای مناطق جنگی، خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد آقامیری، زهرا سادات میری خواهر شهید سید حسین میری، خدیجه ابراهیمی همسر شهید مهدی ابراهیمی، رقیه سادات و فریده سادات موسوی ابربکوه خواهر شهید سید رسول موسوی ابربکوه، کبری قنبری مادر شهید داود ارجمندی، جانباز محمد مهدی چیذری، محمد شفیعی برادر شهید احمد شفیعی و دختر شهید محمد فرشی مقدم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، رسمی بودن ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین را با توجه به حضور شکات، وکلای متهمین و هیات رئیسه دادگاه اعلام کرده و از نماینده دادستان خواست با حضور در جایگاه، قرائت کیفرخواست را آغاز کند.

سرپل آلمانی منافقین محاکمه شد

معصومه بلورچی متهم ردیف چهل و سه دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هواداری از منافقین پرداخته و در راستای اهداف این گروهک، اقدامات زیادی را در حوزه نشریه نفاق، شرکت در نشست‌ها، فعالیت‌های مجرمانه خیابانی و ... به انجام می‌رساند.

خاطر نشان می‌شود معصومه بلورچی در حال حاضر به عنوان نماینده‌ی شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در آلمان فعالیت دارد. نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۲۸/۶-۲۰۰۲ است.

محاکمه مسئول طراحی عملیات‌های تروریستی منافقین/ عامل ترور شهید لاجوردی چه کسی است؟/ از محاکمه ادمین شبکه های اجتماعی و سوژه‌زن خیابانی تا زندانبان و شکنجه گر تروریست‌ها

ادمین شبکه‌های اجتماعی منافقین محاکمه شد

یاسر جهان نژادی متهم ردیف چهل و چهارم پرونده است. وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و پس از انقلاب، با فعالیت در تشکیلات نفاق، نهایتاً در سال ۱۳۶۴ به همراه همسرش از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

مسئول تشکیلات نفاق در استان لرستان در دهه‌ی ۶۰
هادی تیم‌های ترور منافقین
شرکت در عملیات‌های تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، چلچراغ، آفتاب و مروارید
معاون مسئول تیم ۲۰۰ شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین
معاون هیئت اجرایی تشکیلات

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر مستقر در کشور آلبانی بوده و هدایت مرتبطین گروهک در شبکه‌های اجتماعی را برعهده دارد.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۲۲/۶-۲۰۰۲ است.

سوژه‌زن خیابانی تروریست‌ها محاکمه شد

فائزه خیاط حصاری محمدی متهم ردیف چهل و پنجم این پرونده است. نامبرده در سال ۱۳۵۸ به منافقین پیوسته و مدتی بعد نیز از کشور متواری و به آلمان رفته و سپس به پادگان اشرف در عراق ملحق می‌شود.

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر، عضو فعال شورای مرکزی این گروهک تروریستی است.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت از سال ۱۳۷۲
از مسئولان شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین
مسئول دوره‌های آموزش، طراحی و سازماندهی تیم‌های عملیاتی
معاون ستاد داخله‌ی تشکیلات در عراق
مسئول اعزام و هدایت تیم‌های تروریستی به داخل کشور و همچنین سوژه‌زنی در سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز شماره A-۴۳۷/۶-۲۰۰۲ است.

چه کسی جلسات غسل منافقین را اداره می‌کرد؟

صالح رجوی متهم ردیف ۴۶ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. نامبرده که در سال ۱۳۵۱ به فرانسه رفته بود، پس از متواری شدن مسعود رجوی از کشور، در حومه‌ی پاریس، یک باب منزل خریداری کرده و برادرش را در آن خانه، مستقر می‌کند.

در ادامه وی علاوه بر حضور در ملاقات‌های مسعود رجوی به عنوان مترجم، با تاسیس شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، مسئول کمیسیون به اصطلاح بهداشت شده و به منظور شرکت در جلسات شورا، به پادگان اشرف تردد می‌کند. همچنین نامبرده از سال ۱۳۷۰، در راستای رفع چالش‌های اعضای گروهک تروریستی منافقین، در برخی از کشور‌های اروپایی، فعالیت دارد.

آشنایی با زندانبان تروریست‌ها

محمد سادات خوانساری متهم ردیف ۴۷ دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جذب منافقین شده بود، ضمن فعالیت در بخش تبلیغات گروهک، در روز ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰، به عنوان مسئول تیم عملیاتی، اقدام به درگیری با نیرو‌های انقلاب می‌کند.

در ادامه، وی که با توجه به اقداماتش، در ابتدای دهه ۶۰ بازداشت و به حبس محکوم شده بود، پس از اتمام محکومیت خود و آزادی از زندان، در سال ۱۳۶۳، از کشور متواری شده و به آلمان پناهنده می‌شود.

متعاقباً نامبرده در سال ۱۳۶۵ به عراق اعزام و به عنوان مسئول زندان گروهک منصوب شده و سپس در سال ۱۳۷۰، در بخش حفاظت تشکیلات تروریستی منافقین، سازماندهی می‌شود. البته پس از مدتی، وی مجدداً به اروپا اعزام شده و در بخش مالی- انتفاعی (در حوزهی فعالیت‌های تجاری) به کارگیری می‌شود.

گرچه که نامبرده برای شرکت در نشست‌های سالیانهی این گروهک تروریستی، همچنان تردداتی به مقر اشرف داشته است.

گفتنی است وی پس از دستگیری مریم رجوی در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ میلادی، با نام مستعار «آلفرد روبرت کلر»، در فوریه‌ی سال ۲۰۰۸، به اتهام شرکت در یک سازمان جنایی (منافقین)، تامین مالی تروریسم، پولشویی، کلاهبرداری و جعل مدارک، از سوی پلیس قضایی فرانسه، تحت پیگرد قرار گرفته و بر همین اساس در ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی، بنا به درخواست کشور سوئیس، در بلژیک بازداشت می‌شود که پس از آزادی از زندان، در حال حاضر در اروپا مستقر بوده و کماکان به فعالیت‌های مجرمانه‌ی خود اشتغال دارد.

شکایت خواهر یکی از اعضای منافقین از اعضای گروهک

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین خواهر یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در عملیات مرصاد توسط خود منافقین کشته شده بود از اعضای این گروهک شکایت کرد. وی مدعی است که برادرش در طول عملیات مرصاد قصد تسلیم شدن داشته و منافقین او را کشته‌اند!

یکی از وکلای منافقین با اعتراض به این سخنان اعلام کرد که خواهر فرد کشته شده نمی‌تواند به عنوان شاکی (قیم) اعلام جرم کند.

قاضی دادگاه از مستشار خواست تا شکایت این شخص در پرونده ثبت شود.

محاکمه مسئول طراحی عملیات‌های تروریستی منافقین/ عامل ترور شهید لاجوردی چه کسی است؟/ از محاکمه ادمین شبکه های اجتماعی و سوژه‌زن خیابانی تا زندانبان و شکنجه گر تروریست‌ها

استفاده از منزل پدری برای عملیات تروریستی

پرنیان سرآمد متهم ردیف چهل و هشتم پرونده است. نامبرده در سال ۱۳۵۸ از کشور متواری و ساکن فرانسه شده و پس از اعزام به عراق، در تجاوزات مرزی منافقین به خاک ایران در زمان جنگ تحمیلی شرکت می‌کند.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

مسئول دسته‌ی پشتیبانی- مهندسی مرکز ۱۰ گروهک در عراق
عضویت در شورای مرکزی منافقین و پیگیری مأموریت‌های تشکیلاتی با تردد مستمر فی مابین عراق و اروپا که در این رابطه نیز یکی از تیم‌های تروریستی که از عراق به داخل کشور و تهران اعزام شده بود، با هماهنگی پرنیان سرآمد، مقرر بوده از امکان منزل پدری نامبرده در تهران، استفاده کند که تیم تروریستی مذکور دستگیر می‌شود.

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر عضو کادر مرکزی تشکیلات تروریستی منافقین است. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۷۸/۶-۲۰۰۲ است.

توبه شکنی که در زندان هم مسئول بود

حکیمه سعادت‌نژاد متهم ردیف چهل و نهم پرونده است. نامبرده در سال ۱۳۵۸، با گروهک منافقین آشنا و از همان زمان، در کار‌های عمرانی سازماندهی شده و با شروع فاز نظامیِ تشکیلات، به دلیل فعالیت‌های مجرمانه‌اش، دستگیر و به دو سال حبس محکوم می‌شود.

لازم به یادآوری است که مشارالی‌ها در زندان، علیرغم توبه و اظهار ندامت ظاهری، همچنان به گروهک وفادار بوده و در تشکیلات زندان دارای مسئولیت بوده است. از همین رو، نامبرده پس از آزادی از زندان در سال ۱۳۶۳، به مقر منافقین در کردستان عراق ملحق می‌شود.

گفتنی است وی از کادر‌های اصلی منافقین محسوب شده و در تمامی عملیات‌های نظامیِ نفاق در جدار مرزی کشور، شرکت داشته و در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان نیز مسئول تیم تروریستی بوده است.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در سال ۱۳۷۲
مسئول حفاظت مقر اشرف
مسئول آموزش شاخه‌ی نظامیِ منافقین و همچنین شکنجه‌گر افراد متقاضی جدایی از گروهک

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر به عنوان مسئول نظامی، در تشکیلات منافقین ایفای نقش می‌کند. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۲/۶-۲۰۰۲ است.

با بازجو و شکنجه گر منافقین آشنا شوید

حمیده شاهرخی امیری متهم ردیف پنجاه در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده همواره از لایه‌های مسئولین تشکیلات بوده و به عنوان بازجو- شکنجه‌گر نیز فعالیت داشته است. مشارالی‌ها در سال ۱۳۶۳، در پاریس با مسعود کلانی (گویندهی سیمای نفاق) ازدواج کرده و به عنوان مسئول تیم تروریستی در عملیات فروغ جاویدان، شرکت می‌کند.

برخی دیگر از مسئولیت‌های وی عبارت است از:

معاونِ جانشینِ رهبرِ نفاق در شاخهی نظامی گروهک تروریستی منافقین در مقر بدیع‌زادگان عراق
مسئول بخش آموزش در سال ۱۳۸۱
معاون طرح و برنامهی عملیات‌های تروریستی منافقین
عضو شورای مرکزی گروهک
مسئول کمیسیون (سازماندهی) در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت
عضو ارشد شاخهی نظامی گروهک تروریستی منافقین

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر به عنوان مسئول آموزش در بخش تبلیغات، در آلبانی فعالیت دارد. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۱۷۸/۱-۲۰۰۴ است.

مسئول حل و فصل اختلافات شدید اعضا

ثریا شهری متهم ردیف ۵۱ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده پیش از انقلاب با گروه‌های مارکسیستی، ارتباط داشته و در سال ۱۳۵۸جذب منافقین می‌شود. وی در سال ۱۳۵۹، سرشاخه‌ی میلیشیا یا همان شاخه‌ی نظامی پاره وقت گروهک شده و مدتی نیز مسئولیت جذب دختران را برعهده می‌گیرد.

گفتنی است ثریا شهری مسلح به کلت کمری بوده و در اکثر تظاهرات و راهپیمایی‌های گروهک، نقش فعالی داشته است. همچنین نامبرده در برهه‌ی فاز نظامی تشکیلات در سال ۱۳۶۰، ضمن حضور در خانه‌های تیمی، به حل و فصل اختلافات شدید اعضا در مقر‌های عملیاتی منافقین پرداخته و در سال ۱۳۶۱ به خارج از کشور متواری می‌شود.

متعاقباً وی در سال ۱۳۶۴، عضو هیات اجرایی گروهک نفاق شده و در سال ۱۳۶۵ نیز ابتدا به مقر‌های نظامی- تروریستی تشکیلات در منطقه مرزی منتقل و سپس مسئولیت مقر اشرف را عهده‌دار می‌گردد. در ادامه نامبرده بین سال‌های ۱۳۶۶ و ۱۳۶۷، مسئول پشتیبانی شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین و حل و فصل مسائل تدارکاتی تیم‌های عملیاتی در جریان عملیات‌های تروریستی-نظامی آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان می‌شود.

شایان ذکر است نامبرده از اعضای رده بالای گروهک بوده و در حال حاضر نیز در بخش اطلاعات نفاق در آلبانی، مشغول به کار است. ضمناً ثریا شهری تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۱۴/۶-۲۰۰۲ است.

محاکمه مسئول طراحی عملیات‌های تروریستی منافقین/ عامل ترور شهید لاجوردی چه کسی است؟/ از محاکمه ادمین شبکه های اجتماعی و سوژه‌زن خیابانی تا زندانبان و شکنجه گر تروریست‌ها

چه کسی افراد مسئله‌دار را در گروهک شکنجه می‌کند؟

پروین صفایی متهم ردیف ۵۲ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با گروهک منافقین آشنا و جذب تشکیلات می‌شود. از همین رو، نامبرده از سال ۱۳۵۸، در تمامی ملاقات‌ها، تظاهرات، نشست‌های تشکیلاتی و آموزشی، تبلیغات و فروش نشریهی منافقین شرکت کرده تا جایی که حتی از در اختیار گذاشتن منزل خود به عنوان محفلِ فعالیت‌های گروهک نیز دریغ نمی‌کند.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

مسئول یکی از مراکز نظامی مقر اشرف
مسئول تیم تروریستی در شاخهی نظامی نفاق
عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت
عضو شورای رهبری تشکیلات
از بازجو-شکنجه‌گرانِ زنان مسئله‌دار از دیدگاه گروهک

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر از مسئولان ارشد ستاد داخله‌ی منافقین، در آلبانی است. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۳/۶-۲۰۰۲ است.

رونمایی از قاتل آیت‌الله قدوسی در دادگاه

محمود فخار زاده فرزند حسین متهم ردیف ۵۳ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده در بهار سال ۱۳۵۹ در بخش انتشارات انجمن، به عنوان سرتیم فعالیت داشته و در تابستان ۱۳۵۹ و بعد از انقلاب فرهنگی، در یک اقدام طراحی شده از سوی منافقین، با این عنوان که او بریده و خائن است، در دادستانی انقلاب، نفوذ داده شده و بعد از بمب‌گذاری در دادستانی، آیت‌الله قدوسی را به شهادت یا به تعبیر حقوقی به قتل رسانده و از کشور متواری می‌شود.

گفتنی است وی در سال ۱۳۶۴، به عنوان مسئول آموزشِ افرادِ تشکیلاتی در مقرِ نفاق در کرکوک، انتخاب می‌شود.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

معاون پایگاه و مسئول امنیت به اصطلاح توپخانه‌ی مراکز ۱۰ و ۱۲ منافقین در سال ۱۳۷۰
عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت
فعالیت در زندان‌های منافقین به عنوان بازجو

خاطر نشان می‌شود وی هم اکنون از عناصر کادر مرکزی نفاق است. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۸۷/۶-۲۰۰۲ است.

ترور کردن عامل ارتقا در گروهک منافقین!

عشرت محبت کار متهم ردیف ۵۴ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده از سال ۱۳۵۹، شروع به هواداری از گروهک و فعالیت تشکیلاتی می‌کند. به نحوی که به دلیل تأثیرگذاری در عملیات‌های تروریستی جدار مرزی ایران، به عضویت شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در می‌آید.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

مسئول یکی از بخش‌های شاخهی نظامی گروهک تروریستی منافقین در سال ۱۳۷۱
مسئول مقر چهارم اشرف در سال ۱۳۷۴
معاون دومِ مسئول اولِ نفاق در ستاد به اصطلاح فرماندهی در سال ۱۳۸۰
فعالیت در بخش آلمان گروهک

آشنایی با یکی از مسئولان رسانه ای منافقین

علیرضا معدنچی متهم ردیف پنجاه و پنجم این پرونده است. نامبرده قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از مسئولان نفاق در همدان، مشغول به فعالیت می‌شود؛ که در نهایت پس از ورود تشکیلات به فاز نظامی، از ایران خارج و ساکن فرانسه می‌شود.

وی پس از ورود گروهک به کشور عراق و استقرار در مقر اشرف، از فرانسه به عراق اعزام شده و به فعالیت در راستای اهداف تشکیلات می‌پردازد.

ضمناً نامبرده در حال حاضر، در بخش رسانه ی نفاق در کشور آلبانی فعالیت دارد.

مسعود رجوی چگونه با پادگان تروریستی اشرف ارتباط برقرار می‌کرد؟

عباس میناجی مقدم متهم ردیف ۵۶ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده در سال ۱۳۵۲، به انگلستان و در سال ۱۳۵۸ از انگلستان به آمریکا می‌رود. در ادامه وی در آبان سال ۱۳۶۱، در امریکا جذب منافقین شده و فعالیت برای تشکیلات را با برگزاری برنامهی سخنرانی، آغاز می‌کند.

نهایتاً نامبرده در سال ۱۳۶۳ از آمریکا به مقر اشرف در عراق رفته و به یکی از نفرات اصلی مقر بدل می‌شود به نحوی که وی همراه همیشگی مسعود رجوی بوده و به عنوان نفر برقرار کننده‌ی ارتباطات مسعود با نشست‌های اشرف، شناخته می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

حضور در مقر گروهک در عراق در سال ۱۳۶۶
عضویت در هیئت اجرایی گروهک در سال ۱۳۷۰
مسئول بخش مخابرات قرارگاه اشرف در سال ۱۳۷۳

خاطر نشان می‌شود نامبرده در حال حاضر مسئول ارتباطات گروهک است.

شناسایی عامل نفوذی منافقین در دفتر خدمات حقوقی ایران در پاریس

حمیدرضا اسحاقی متهم ردیف ۵۷ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده که برای ادامه تحصیل به فرانسه (پاریس) رفته بود، به واسطه ی اشتغال همسرش در دادگاه لاهه، از سال ۱۳۶۱ در پوشش کارمند، به عنوان نفوذی در دفتر خدمات حقوقی جمهوری اسلامی ایران (وابسته به ریاست جمهوری)، در پاریس مشغول به کار می‌شود. در ادامه و علیرغم رعایت اصول حفاظتی از سوی وی، به دلیل داشتن تحرکات مشکوک، پلیس فرانسه به او مظنون شده و در نهایت در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۶۶، به اشتغال نامبرده در دفتر خدمات حقوقی جمهوری اسلامی ایران، خاتمه داده می‌شود.

شایان ذکر است وی به عنوان عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، در بخش حقوقی با گروهک تروریستی منافقین همکاری داشته و به صورت مکرر به عنوان نمایندهی تشکیلات، در اجلاس کمیسیون به اصطلاح حقوق بشر شرکت می‌کند.

همچنین گفتنی است نامبرده در سال ۲۰۰۶ میلادی در نمایشی مضحک در پاریس، با ترتیب دادن دادگاهی سوری، به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی می‌پردازد.

عامل خمپاره‌زنی منافقین در ستاد داخله

علیرضا امام جمعه متهم ردیف ۵۸ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌شود. نامبرده در اوایل کار، اقدام به پخش اعلامیه و شبنامه، شعارنویسی و شرکت در تجمعات غیرقانونی در راستای همکاری با تشکیلات نفاق می‌کند.

به همین سبب نیز در تاریخ ۱۰ شهریور سال ۱۳۶۰ دستگیر و به پنج سال حبس محکوم شده که در نهایت، مجازاتش با عفو اعطایی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سه سال حبس تقلیل پیدا می‌کند. نامبرده پس از آزادی از زندان، همراه با همسرش، در تاریخ ۸ تیرماه ۱۳۶۴ به صورت غیرقانونی از مرز سیستان و بلوچستان، از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

حضور فعال در تیم‌های ترور دهه‌ی ۶۰
مسئول گروه تروریستی راهگشایی برای ورود تیم‌های عملیاتی نفاق به داخل کشور
شرکت در عملیات‌های مختلف پارتیزانی تشکیلات
مسئول مأموریت‌های خمپاره‌زنی در مرز خسروی در سال ۱۳۷۹

خاطر نشان می‌شود وی در حال حاضر در آلبانی در ستاد داخله و بخش فضای مجازی فعالیت دارد. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۳۱/۶-۲۰۰۲ است.

منافقین پول خرید سلاح را از کجا به دست می‌آورد؟

نماینده دادستان در ادامه دادگاه گفت: اسناد اطلاعاتی سال ۲۰۰۶ آمریکا نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۱ آف بی آی ۷ ایرانی را دستگیر کرد که پول‌هایی را از آمریکا به امارات منتقل می‌کردند. بر اساس این اسناد این پول‌ها صرف خرید اسلحه برای تروریست‌های منافقین می‌شده است.

وی افزود: پس از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین در پاریس ۸ میلیون دلار کشف شد که از آن پول برای خرید و حمل و نقل سلاح به ایران استفاده می‌شده است.

مسئول خرید شاخه نظامی منافقین

اسدالله اوسطی متهم ردیف پنجاه و نهم این پرونده است. وی قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیت خود در تشکیلات ادامه داده و در تمامی مراسمات و تجمعات غیرقانونی گروهک، شرکت می‌کند.

نامبرده در فاز نظامی، مسلح به سلاح کمری و سیانور بوده و نقش موثری در نقل و انتقال سلاح و مهمات و همچنین اختفای اعضای تیم‌های تروریستی منافقین در خانه‌ی تیمی خود، داشته است.

وی در سال ۱۳۶۱، از کشور متواری و مدتی در اروپا برای منافقین به فعالیت می‌پردازد. متعاقباً متهم در سال ۱۳۶۴ به عراق اعزام و در یگان‌های نظامی نفاق، سازماندهی می‌شود.

ضمناً نامبرده در عملیات‌های متعدد گروهک، علیه جمهوری اسلامی ایران شرکت داشته و در یکی از این عملیات‌های تروریستی به نام راهگشایی، بر اثر برخورد با مین، از ناحیه‌ی پا دچار آسیب می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

معاون تیم تروریستی راهگشا و تسهیل کننده‌ی قاچاق اسلحه و مهمات برای حمله‌ی نظامی- تروریستی به مرز‌های ایران
مسئول خرید برای یکی از بخش‌های شاخه‌ی نظامی در بغداد
مسئول حفاظت و انتظامات ورودی ستاد تبلیغات

خاطر نشان می‌شود وی هم اکنون به عنوان عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، در اروپا مستقر است.

مسئول تشکیلات منافقین در رومانی

فاطمه آدرسی متهم ردیف ۶۰ در دادگاه منافقین است. نامبرده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و تحت مسئولیت صادق صوفیزاده، به عنوان مسئول قسمتی از تشکیلات در خرمآباد انتخاب می‌شود. وی در ادامه به فرانسه و سپس به مقر منافقین در عراق اعزام می‌شود.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های نامبرده عبارت است از:

مسئول شنود تلفن‌های غرب در سال ۱۳۶۹
مسئول تشکیلات در کشور رومانی
شرکت در عملیات‌های تروریستی- نظامیِ فکه و مهران با سمت مسئول
عضویت در شورای رهبری گروهک
کادر ارشد مالی منافقین در اروپا

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۲۱/۶-۲۰۰۲ است.

منافقین پاسخ به عفو در دادگاه را چگونه می‌دهد؟

مصطفی آسیفی متهم ردیف ۶۱ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هوادار گروهک منافقین شده و در راهپیمایی‌ها و درگیری‌های محلی و شهری شرکت می‌کند. وی که سابقه شرکت در فاز نظامی تشکیلات در برهه بعد از ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ را نیز داشته، در سال ۱۳۶۱ دستگیر و به پنج سال حبس محکوم می‌شود. ولی پس از گذراندن دو سال از مجازات خود، آزاد شده و در سال ۱۳۶۶، مجدداً به گروهک وصل و در همان سال از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق می‌پیوندد. این موضوع نشان می‌دهد منافقین پاسخ به عفو را با عضویت در جوخه ترور داده است.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

عضو نفرات تیم جلودار در تمامی عملیات‌های تروریستی- نظامی گروهک از جمله در عملیات‌های سرخکلا و دهلران در سال ۱۳۶۵
شرکت در عملیات‌های تروریستی- نظامی فروغ جاویدان
مسئول ارکان در مقر اشرف
شرکت در عملیات‌های مرزی در سال‌های ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳
مسئول عملیات‌های تروریستی راهگشایی، انجام اقدامات شناسایی و پیک نیرو در مرز‌های ایران

وی به زعم گروهک، در سال ۱۳۷۲، جزو اولین مسئولان تیم‌های تروریستی بوده که مبادرت به عملیات نامنظم کرده است. همچنین متهم در سال ۱۳۸۰، مسئولِ عملیات در منطقه جنوب بوده و تیم‌های عملیاتی- تروریستی را سازماندهی می‌کرده است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۲۸ است.

چه کسی از سرنوشت منافقین سر به نیست شده خبر دارد؟

فاطمه بنی جمالی متهم ردیف ۶۲ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده از اعضای هیئت اجرایی گروهک منافقین و یکی از ۱۲ نفرِ اولِ شورایِ رهبریِ تشکیلات است که پس از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ از کشور متواری شده و در سال ۱۳۶۴ به همراه منافقین به عراق می‌رود. وی در سال ۱۳۷۳، در کنار مریم رجوی، در فرانسه به سر برده و مدتی نیز در انگلیس بوده است.

مسئولیت‍های نامبرده در تشکیلات عبارت است از:

عضویت در هیئت اجرایی منافقین در سال ۱۳۶۶
مسئول ارکان قرارگاه در سال ۱۳۶۹
مسئول یکی از مقر‌ها
مسئول آموزش نفاق
مسئول کمیته‌ی به اصطلاح غذایی، در دوران تحریم بین‌المللی عراق و نفت در برابر غذا
مسئولیت مالی تشکیلات در یک مقطع
عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت
عضویت در شورای رهبری گروهک در سال ۱۳۷۳

شایان ذکر است نامبرده به علت اینکه مسئولِ به اصطلاح امداد تشکیلات بوده و تمام امور مربوط به پزشکی، زیر نظر وی انجام می‌شده لذا از سرنوشت واقعی بسیاری از منافقین سر به نیست شده، اطلاع دارد.

گفتنی است وی در حال حاضر، مسئول امداد و زیر مجموعه فرشته یگانه است. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۰۵/۶-۲۰۰۲ است.

صدام پول نفت در برابر غذا را صرف چه اقداماتی کرده است؟

در ادامه وزیری نماینده دادستان گفت: طبق اسناد اطلاعاتی آمریکا منافقین از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ منافقین پول‌هایی را از برنامه نفت در برابر غذا از رژیم بعثی دریافت می‌کرده را صرف عملیات‌های تروریستی در ایران کرده است.

شکنجه‌گر منافقین در مقر آلبانی محاکمه شد

محمود بنی‌هاشمی متهم ردیف ۶۳ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده در زمان طاغوت، در رسته ی مهندسی ارتش بوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال‌های ۱۳۵۹ لغایت ۱۳۶۰، به صورت گسترده‌ای به فعالیت مجرمانه در راستای اهداف گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد.

به همین سبب نیز، در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۶۰ دستگیر و به سه سال زندان محکوم می‌شود. وی پس از آزادی، از کشور متواری و ابتدا به فرانسه و سپس به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

گفتنی است مشارالیه یکی از بازجو-شکنجه‌گران گروهک بوده که در حال حاضر در آلبانی فعالیت دارد.

از جمله دیگر اقدامات او می‌توان به آموزش نفرات جدیدالورود به شاخه ی نظامی گروهک تروریستی منافقین در حوزه ی سوژه زنی و خمپاره اندازی اشاره کرد. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۱۷۹/۱-۲۰۰۴ است.

مربی شهرشناسی منافقین چه کسی است؟

اسدالله بهرامی متهم ردیف ۶۴ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده که در سال ۱۳۵۹ جذب گروهک تروریستی منافقین شده بود، در تاریخ یکم آبان ماه سال ۱۳۶۰ به دلیل اقدامات مجرمان‌های از قبیل پخش اعلامیه، جمع آوری کمک مالی برای گروهک مذکور و غیره، بازداشت شده، ولی پس از ۲۰ روز، با سپردن تعهد آزاد می‌شود.

در ادامه و در سال ۱۳۶۲، وی مجدداً به دلیل تهیه خانه تیمی برای عناصر تروریست، جاسازی سلاح و مهمات در خانهی مذکور و همچنین تهیه مدارک جعلی، بازداشت شده و پس از طی مراحل قضایی، به مجازات سنگینی محکومیت می‌یابد لکن این بار نیز مشمول رافت و عطوفت نظام جمهوری اسلامی شده و پس از برخورداری از عفو، مجازاتش به ۱۰ سال حبس تقلیل یافته و در نهایت در سال ۱۳۶۹ از زندان آزاد می‌شود.

متعاقباً نامبرده با عدم تنبه، در سال ۱۳۷۶ به منظور پیوستن به گروهک تروریستی منافقین، از کشور متواری شده و پس از الحاق به تشکیلات مذکور، در یگان رزم نفاق سازماندهی می‌شود. وی طی سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰، در عملیات‌های متعدد خمپاره زنی به مراکز حساس کشور شرکت داشته و همچنین مربی شهرشناسیِ تیم‌های تروریستی عازم به داخل کشور نیز بوده است.

جذب تروریست با استفاده از رادیو نفاق!

علیرضا بهرامی متهم ردیف ۶۵ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

وی با استماع رادیوی منافقین، با گروهک موصوف آشنا شده و در سال ۱۳۷۱، به دلیل همکاری با این تشکیلات تروریستی، دستگیر و پس از تحمل یک سال حبس، نهایتاً در سال ۱۳۷۲ آزاد می‌شود.

مشارالیه پس از آزادی، به خدمت سربازی اعزام شده و در اواخر سال ۱۳۷۵، از طریق مرز‌های جنوب کشور، به صورت غیرقانونی به عراق رفته و به منافقین ملحق می‌شود.

نامبرده در یکی از مراکز نفاق، کلیه آموزش‌های تیم‌های تروریستی را طی کرده و در خرداد سال ۱۳۷۷، برای مأموریت به تهران اعزام و در عملیات‌های تروریستیِ متعددی شرکت می‌کند؛ که از جمله می‌توان به اعزام به منظور بمب‌گذاری در یکی از دادگاه‌های تهران و همچنین خمپاره زنی به ستاد مرکزی سپاه در تهران اشاره کرد؛ که بلافاصله بعد از هر عملیات، مجدداً به عراق باز می‌گردد!

بخش رسانه‌ای منافقین چگونه فعالیت می‌کند؟

نماینده دادستان گفت: منافقین در سه بخش نشریه مجاهد (منافق)؛ رادیو منافق و سیمای منافق فعال بوده است. در دهه هفتاد برخی اعضای گروهک که از تشکیلات جدا شده بودند به وسیله کد‌هایی که در رادیو منافقین ارسال می‌شد دوباره بازیابی شده و جذب تشکیلات می‌شدند.

وی بیان کرد: در برخی مواقع نیز از رادیو برای ارسال رمز عملیات‌های تروریستی استفاده شده است.

ماجرای کمونیستی که منافق هم شد!

عزیزالله پاک نژاد متهم ردیف ۶۶ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده قبل از انقلاب به فعالیت‌های کمونیستی اشتغال داشته و در ادامه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کماکان به همکاری خود با چریک‌های فدایی- اقلیت، ادامه داده و پس از مدتی به خارج از کشور متواری می‌شود.

گفتنی است نامبرده بعد از تاسیس شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، به عنوان عضوی از شورا، با گروهک تروریستی منافقین همکاری داشته و در حال حاضر نیز ساکن پاریس است.

عزیزاله پاکنژاد تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۷۵/۶ - ۲۰۰۲ است.

عامل برنامه‌ریزی برای ترور شهید لاجوردی چه کسی است؟

مهرافروز پیکرنگار متهم ردیف ۶۷ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

وی پس از عزیمت به کشور انگلیس، به عضویت انجمن دانشجویان فریب خورده، وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهر نیوکاسل در آمده و در سال ۱۳۶۱، در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، شرکت می‌کند.

گفتنی است نامبرده از عناصر کادر مستقر در اروپا و عضو کمیسیونی در تشکیلات تروریستی موصوف بوده که به سیاهنمایی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

مسئول تشکیلات نفاق در بلژیک
مسئول تشکیلات نفاق در انگلیس
عضویت در کمیسیون خارجی شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت

شایان ذکر است مهرافروز پیکرنگار در مشارکت با ژیلا دیهیم، یکی دیگر از عوامل اصلی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ شهید اسداله لاجوردی و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

در آن اقدام تروریستی، اصغر رئیس اسماعیلی و زین العابدین مسعودی به شهادت یا به تعبیر حقوقی به قتل رسیده و اصغر دهقان فاضلی نیز مجروح می‌شود.

همچنین وی جزو دستگیرشدگان مورخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ نفرات نفاق، به اتهام کلاهبرداری سازمانیافته، از سوی پلیس فرانسه نیز است. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۳۰/۶-۲۰۰۲ است.

آموزش تروریست‌ها در پاکستان

مریم حاج خانیان متهم ردیف ۶۸ در دادگاه است. نامبرده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دلیل فعالیت تشکیلاتی دستگیر لکن به علت تظاهر به توبه، مشمول تخفیف واقع شده و به پنج سال حبس محکوم می‌شود.

متعاقباً در سال ۱۳۶۵، وی به پاکستان گریخته و به منافقین ملحق می‌شود. نامبرده سپس در پایگاه بابائی کویته پاکستان، آموزش‌های لازم را فراگرفته و به عراق اعزام می‌شود.

شایان ذکر است مریم حاج خانیان در سال ۱۳۷۰، به عضویت شورای مرکزی نفاق و در سال ۱۳۷۴ به عضویت شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت درمی‌آید.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

مسئول و افسر ارشد شاخهی نظامی گروهک تروریستی منافقین
افسر ستاد داخله برای مقطعی
فعالیت تشکیلاتی در مازندران در مقطع فاز نظامی گروهک

مریم حاج خانیان در مشارکت با مهرافروز پیکرنگار و ژیلا دیهیم، یکی دیگر از عوامل اصلی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ شهید اسداله لاجوردی و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

پرده برداری از قاتل شهید بهشتی نژاد در تهران!

احمد حنیف‌نژاد متهم ردیف ۶۹ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده در سال ۱۳۴۶، توسط برادرش محمد (بنیان‌گذار و سرکردهی اولیه گروهک تروریستی منافقین)، جذب تشکیلات می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:

مسئول کل تشکیلات نفاق در تبریز
افسر بازجویی در مقر اشرف
عضو کادر مرکزی گروهک در سال ۱۳۵۸
مسئول خانه‌های تیمی در سال ۱۳۶۰
عضو هیئت اجرایی تشکیلات نفاق

در ضمن وی در حال حاضر، عضو کادر مرکزی و مسئول گزینش گروهک منافقین است.

احمد حنیف‌نژاد، یکی از عوامل اصلی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ شهید سید محمدحسن بهشتی نژاد و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

در این اقدام تروریستی، اعضای یک تیم پنج نفره در سال ۱۳۶۰، به درب منزل نامبرده مراجعه و به بهانه دادن نامه، به سمت او شلیک می‌کنند که منجر به قتل عمد (شهادت) وی و کودک خردسال همراهش شده و اعضای تیم ترور نیز، پس از آن موفق به فرار می‌شوند. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۰۳/۶-۲۰۰۲ است.

سرپل منافقین در نروژ محاکمه شد

پرویز خزایی متهم ردیف هفتاد در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. نامبرده پس از پیروزی انقلاب، جذب منافقین شده و در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۶۱، ضمن حضور در تلویزیون نروژ، پناهندگی خود را اعلام می‌کند.

وی سپس عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت شده و ضمن شرکت در جلسات مختلف به عنوان مدعو و سخنران و همچنین در حوزه تهیه مقاله، انجام مصاحبه و شرکت در برنامه‌های گروهک، به فعالیت در راستای اهداف این تشکیلات تروریستی می‌پردازد.

گفتنی است نامبرده به موازات اقدامات فوق و به رغم اقامت در نروژ، به کشور آلبانی نیز تردد داشته و به صورت مستمر، امور مربوط به عناصر گروهک تروریستی منافقین را در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌کند.

در این لحظه قاضی ختم جلسه امروز را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بامید اجرای عدالت برای منافقین و خائنین به وطن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست