بازدید 2151

تبادل آتش محدود در نقاط مرزی اراضی اشغالی و مصر

در ادامه ناآرامی‌ها در اراضی اشغالی، منابع عبری از تبادل آتش نزدیک با مرز مصر خبر دادند که طی این درگیری گروهی متشکل از ۲۰ فرد مسلح در نقاط مرزی درصدد نفوذ به اراضی اشغالی هدف قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 16 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، گزارش‌های اولیه از تبادل آتش در نقاط مرزی میان مصر و اراضی اشغالی حکایت دارد.

پایگاه خبری العهد عراق به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که سربازان ارتش مصر از مرز اسرائیل عبور کرده و به سمت نیروهای گارد مرزی اسرائیل تیراندازی کردند.

در خبری مرتبط، کانال ۱۴ عبری در واکنش به درگیری مرزی میان مصر و اسرائیل ادعا کرد که یک راکت در مرز با مصر به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و هم‌اکنون جزئیات این حادثه در حال بررسی است.

در تازه‌ترین گزارش‌های خبری از جنوب اراضی اشغالی، پایگاه خبری «عربی ۴۸» به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسرائیل مدعی شد که به دنبال نفوذ گروهی ناشناس به نزدیکی گذرگاه مرزی نیتزانا همجوار با نقاط مرزی مصر هدف شلیک مستقیم نیروهای مرزبانی این رژیم قرار گرفته‌اند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: «حدود ۲۰ فرد مشکوک، از جمله تعدادی فرد مسلح، در تلاش برای عبور از خاک مصر به سمت منطقه مرزی نزدیک به گذرگاه نیتزانا بودند که هدف تیراندازی قرار گرفتند و شماری مجروح شدند.»

بر اساس گزارش‌ها، تبادل آتش در اطراف گذرگاه مرزی نیتزانا رخ داده که معمولاً از آن برای واردات کالا از مصر به سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌شود.

از سوی دیگر رسانه‌های مصری به نقل از دستگاه اطلاعاتی مصر مدعی شدند که ارتش مصر در بیانیه‌ای پیرامون تبادل آتش در مرز این کشور با اراضی اشغالی اعلام کرد: نیروهای مسئول تأمین امنیت خط مرزی، در جریان درگیری با عوامل قاچاق مواد مخدر موفق به خنثی کردن فعالیت قاچاقچیان در نوار مرزی با اراضی اشغالی خبر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار