بازدید 10784
نود و هشتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

اعلام آماده باش کامل نظامی در اسرائیل/پیشنهاد جدید برای معامله میان حماس و اسرائیل

جنگ غزه در شرایطی وارد نود و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 12 January 2024

اعلام آماده باش کامل نظامی در اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد نود و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حمله موشکی مقاومت فلسطین به فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۴

 منابع خبری جمعه شب از حمله موشکی مقاومت فلسطین علیه شهر اشدود واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

 آژیر خطر حمله موشکی در شهر اشدود و حومه آن به صدا درآمده است.

از سوی دیگر نیروهای سرایا القدس اعلام کرد، از غزه با چندین موشک شهر اشدود و نیز شهرک‌های مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند.

تحلیلگر صهیونیست: پیروزی در غزه همچنان دور از دسترس است
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۲۲:۳۳

یک تحلیلگر صهیونیست جمعه شب گفت که پیروزی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه همچنان دور از دسترس است.

 یوآو لیمور تحلیلگر نظامی روزنامه اسرائیل هیوم در آستانه نزدیک شدن به صدمین روز از جنگ در غزه گفت که که تل آویو همچنان به دنبال پیروزی غیرقابل تحقق در غزه است.

وی افزود: بازگرداندن اسرا از غزه به این زودی اتفاق نخواهد افتاد و ارتش در تقلا برای کسب یک پیروزی رسانه‌ای است.

این تحلیلگر صهیونیست اضافه کرد: حماس همچنان در میدان قدرتمند ظاهر شده و به مبارزه ادامه می‌دهد و وعده‌های پس از هفتم اکتبر محقق نشده است.

شهادت 3 فلسطینی در جنوب کرانه باختری
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۱

منابع فلسطینی، شامگاه امروز (جمعه)، از تبادل آتش میان نیروهای مقاومت فلسطین و گروهی از نظامیان اسرائیلی در شهرک «ادورا» در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین، امشب، به شهرک ادورا در نزدیکی شهر «الخلیل» (جنوب کرانه باختری) نفوذ کردند که به دنبال این اقدام، آژیرهای خطر در این شهرک فعال شدند.

گروهی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با مجریان این عملیات درگیر شدند و برای شناسایی عوامل این اقدام منور شلیک کردند. ارتش نیز نیروهای پشتیبان و ویژه خود را به محل اعزام کرد.

آفریقای جنوبی: اسرائیل در دادگاه لاهه شکست مفتضحانه‌ای خورد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۱

 وزیر دادگستری آفریقای جنوبی امروز جمعه گفت که اسرائیل  برای رد شکایت مطرح‌شده توسط آفریقای جنوبی در خصوص نسل‌کشی در غزه «به طرز مفتضحانه‌ای» شکست خورده است.

رونالد لامولا گفت: «ما اطمینان خاطر داریم که ما شکایت متقاعدکننده‌ای را مطرح کرده‌ایم که جزئیات جنایی‌ آن توسط وکلایمان تشریح شده است و اسرائیل امروز به طرز مفتضحانه‌ای شکست خورده است.»

وزیر دادگستری آفریقای جنوبی اضافه کرد که اکنون واقعیت‌های متقاعد‌کننده‌ای توسط وکلای این کشور در اختیار دادگاه قرار گرفته و «قانون جانب ما است.»

اظهارات این مقام آفریقای جنوبی بعد از آن مطرح شد که نماینده اسرائیل در دومین جلسه رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری مقابل این دادگاه حاضر شد و استدلال‌های خود در رد شکایت آفریقای جنوبی را ارائه کرد. 

اولین جلسه رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل بابت نسل‌کشی در غزه روز گذشته برگزار شد. این جلسه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح پنجشنبه به وقت گرینویچ (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز شد.

نماینده آفریقای جنوبی در این دادگاه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، سیاست‌های آپارتاید را در قبال فلسطینیان نوار غزه اجرا می‌کند.

نماینده آفریقای جنوبی تصریح کرد: «اسرائیل از سال ۱۹۴۸ به طور سیستماتیک، مردم فلسطین را آواره و پراکنده کرده و از روی عمد حق بین‌المللی آن‌ها برای تعیین سرنوشتشان را سلب کرده است...ما به طور خاص نگران قوانین و سیاست‌های تبعیض‌آمیز اسرائیل هستیم که به دنبال آپارتاید کردن مردم فلسطین است».

آفریقای جنوبی چند هفته پیش با تنظیم دادخواستی نزد این دادگاه مستقر در لاهه خواستار رسیدگی به اتهام اسرائیل در خصوص ارتکاب نسل‌کشی در جنگ غزه شد. 

در این شکایت‌نامه که در ۸۴ صفحه تنظیم شده آفریقای جنوبی تصریح کرده که اسرائیل مفاد «کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل‌کشی» را نقض کرده است. 

اسرائیل و آفریقای جنوبی هر دو جزو امضاکنندگان این کنوانسیون هستند که صلاحیت دیوان بین‌المللی دادگستری را به عنوان بالاترین مرجع حقوقی سازمان ملل برای رسیدگی به اختلافات مجاز می‌داند.

جلسه دیوان دادگستری بین‌المللی تا امروز ادامه داشت و در جلسه امروز دفاعیات نماینده رژیم صهیونیستی شنیده شد. 

تمامی طرف‌هایی که این معاهده را امضا کرده‌اند متعهد شده‌اند مرتکب نسل‌کشی نشوند و از ارتکاب آن توسط طرف‌های دیگر نیز جلوگیری کرده و آن را مجازات کنند. در این معاهده نسل‌کشی به عنوان «ارتکاب اقداماتی به قصد تخریب کامل یا بخشی از یک گروه ملی، قومیتی، نژادی یا مذهبی» تعریف شده است. 

نماینده آفریقای جنوبی تأکید کرد که نسل‌کشی «هرگز از قبل اعلام نمی‌شود». او گفت اکنون «شواهدی به مدت ۱۳ هفته در اختیار دیوان بین‌المللی دادگستری» است که نشان می‌دهد رژیم اسرائیل مرتکب نسل‌کشی شده است. 

وی با تأکید بر این‌که اوضاع غزه نیازمند مداخله دادگاه بین‌المللی است، از دیوان بین‌المللی دادگستری درخواست کرد تا همچون پرونده روهینگیا، گام‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی بردارد.

آفریقای جنوبی از همه کشورهایی که منتقد عملیات اسرائیل در غزه هستند از این شکایت حمایت کرده و این رژیم را بابت کشتار فلسطینی‌ها پاسخگو کنند. 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی است که اظهارات آفریقای جنوبی در خصوص نسل‌کشی هیچ پایه و اساس حقیقی ندارد و سوء استفاده از دادگاه است و آفریقای جنوبی را به همکاری با «تروریست‌ها» متهم کرد.

شماری از کشورها از جمله ترکیه، مالزی، ونزوئلا، برزیل و جمهوری اسلامی ایران از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرده‌اند.

تیم حقوقی آفریقای جنوبی با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی در حال نقض کنوانسیون حقوق بشر است، گفت: «نوار غزه به یک زندان محصور تبدیل شده که در آن‌جا نسل‌کشی در حال انجام است. اسرائیل بین مبارزان و غیرنظامیان تمیز قائل نمی‌شود و آن‌چه انجام می‌دهد به معنای واقعی نسل کشی است».

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۴

حزب‌الله لبنان تجمعات سربازان رژیم صهیونیستی در اطراف یکی از پایگاه‌های این رژیم را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه حدب البستان هدف قرار داد.

به نقل از المیادین، این حمله منجر به تلفاتی در میان نیروهای رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان اخیرا چند پایگاه مهم رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه مرون را هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین تانک‌ها و خودروهای رژیم صهیونیستی را در نوار غزه هدف قرار داد
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۰

در نود و هشتمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مقاومت فلسطین تانک‌ها و خودروهای نظامی این رژیم را هدف قرار داده و کنترل یک پهپاد را در جبالیا در دست گرفت.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک بولدوزر رژیم صهیونیستی را که تعدادی از سربازان این رژیم در اطراف آن تجمع کرده بودند، با بمب در جنوب خان یونس هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام همچنین خودروی رژیم صهیونیستی را با دو بمب در شرق خان یونس هدف قرار داد که منجر به سوختن آن شد.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد کنترل یک پهپاد صهیونیستی را در جبالیا در شمال نوار غزه در دست گرفته است.

این گردان‌ها تاکید کرد یک تانک مرکاوا را با راکت در منطقه جبالیا البلد در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.

گردان‌های القدس همچنین پایگاه‌های کیسوفیم و ابوصفیه و تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در اطراف بنی سهیلا در شرق خان یونس با راکت هدف قرار داد.

به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به خارج کردن هزاران تن از نیروهای خود از غزه به دستور مقامات سیاسی ادامه می‌دهد.

مقاومت فلسطین در غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای رژیم صهیونیستی در بیش از چند محور در نوار غزه شده است.

اخیرا اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت فلسطین همچنان در پایگاه‌های خود در شمال غزه حضور دارد و ارتش رژیم صهیونیستی بدون تحقق اهدافش از آنجا خارج شده است.

همچنین گردان‌های القسام در کرانه باختری اعلام کرد به همراه دیگر گروه‌های مقاومت وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نورشمس در طولکرم یورش برده‌اند، شده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند توپخانه رژیم صهیونیستی همچنان به هدف قرار دادن مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که در حمله به خان یونس و اردوگاه المغازی در غزه تعدادی از نیروهای حماس کشته شده‌اند.

هم‌زمان وزارت بهداشت غزه اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۲۳ هزار و ۷۰۸ نفر شهید و ۶۰ هزار و پنج نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه تاکید کرد: در حملات ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۵۱ تن شهید و ۲۴۸ نفر مجروح شدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مجموع سربازان مجروح از هفت اکتبر به ۲۵۱۱ نفر رسیده است.

اکونومیست: غزه شاهد وخیم‌ترین فاجعه انسانی قرن است
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۱

آژانس‌های امداد رسانی با اشاره به تعداد فلسطینیانی که بر اثر گرسنگی یا بیماری در نوار غزه جان خود را از دست دادند، هشدار دادند، به طوری که بر اساس برخی آمارها، تعداد آنها از افرادی که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، بیشتر است.

«فیلیپ لازارینی» رئیس سازمان امدادرسانی آوارگان فلسطینی سازمان ملل(آنروا) تاکید کرد با توجه به شرایط وحشتناکی که ساکنان غزه در آن زندگی می‌کنند، کمک‌های ارائه شده به تنهایی هرگز کافی نیست.

در شهر خانیونس که بیش از ۳۰ هزار فلسطینی در آن بسر می برند، با توجه به شرایط وخیم، برخی ساکنان حتی نمی‌توانند هزینه خرید یک نایلون را برای استفاده از آن به عنوان یک سقف بپردازند.

این مجله انگلیسی به ویرانی زیرساخت‌ها در نوار غزه اشاره و اضافه کرد: دو سوم بیمارستان‌های این منطقه تعطیل شده و مراکز درمانی فعال نیز با کمبود تجهیزات و نیرو مواجه هستند.

بر اساس همین گزارش، ایستگاه‌های تصفیه آب نیز به دلیل فقدان سوخت و نبود قطعات یدکی خدماتی ارائه نمی‌کنند.

در بخش دیگری از گزارش اکونومیست به شرایط معیشتی سخت مردم فلسطین در غزه اشاره شده که با کمبود شدید آب، فقر شدید و گرسنگی مواجه هستند.

از سوی دیگر سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به شرایط اسفبار غزه هشدار داده و افزود مردم در این منطقه با مشکلات دسترسی به غذا مواجه هستند. علاوه بر آنکه در غزه ارائه موثر کمک‌ها به دلیل قطع شبکه‌های ارتباطی و فقدان سوخت امکان پذیر نیست.

 

پیشنهاد جدید برای معامله میان حماس و اسرائیل
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۹

روزنامه یدیعوت آحارونوت از پیشنهاد جدیدی برای معامله تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی خبر داد که شامل آتش بس سه ماهه و عقب نشینی ارتش صهیونیستی از غزه است.

 پیشنهاد جدید معامله تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی شامل آتش بس سه ماهه و عقب نشینی ارتش از غزه و آزادی هزاران اسیر فلسطینی از جمله تعدادی از رهبران فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، این پیشنهاد همچنین شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه و ایجاد اداره‌ای با حمایت بین‌المللی برای بازسازی نوار غزه است.

مصر و قطر به میانجیگری در مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای معامله تبادل اسرا می‌پردازند.

اعلام آماده باش کامل نظامی در اسرائیل

آمریکا و متحدانش پیش از حمله امروز به یمن به دولت رژیم صهیونیستی اطلاع داده بودند و هم‌ اکنون نیز در سرزمین‌های اشغالی از بیم واکنش مقاومت، آماده باش کامل اعلام شده است.

 پورتال خبری آکسیوس امروز جمعه با استناد به یک مقام اسرائیلی با بیان این مطلب گزارش کرد، در سراسر سرزمین‌های اشغالی هشدار امنیتی صادر شده و صهیونیست‌ها برای پاسخ مقاومت در آماده باش کامل به سر می‌برند.

تل آویو و واشنگتن بازنده جنگ در غزه هستند

 پایگاه خبری هیل آمریکا در گزارشی نوشت که درک کامل شکست اسرائیل در غزه دشوار است زیرا عمیق و چند لایه است و برخی پیامدهای آن مجهول و نامعلوم است.

این پایگاه خبری بیان کرد که رژیم صهیونیستی جایگاه اخلاقی خود را از دست داده است، خواه آنچه اتفاق افتاده نسل‌کشی باشد یا خیر.

پایگاه خبری هیل افزود: حتی اگر اسرائیل به نسل‌کشی هم متهم نشود، این رژیم و آمریکا بازنده جنگ در غزه هستند.

از سوی دیگر، مسئولان بیمارستان اسرائیلی بیلنسون اعلام کردند که ۷ نظامی اسرائیلی دیگر که در نبردهای امروز در نوار غزه مجروح شدند، به این بیمارستان انتقال داده شدند.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش از ترس پیگرد قضائی افسران خود در محافل بین‌المللی، تصمیم دارد اسامی آن‌ها را مخفی نگه دارد.

مجاهدان گروهان‌های قدس نیز دو خودروی زرهی اسرائیلی را در جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده و از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر اسرائیلی درگیر شدند که در این عملیات شماری از نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

گروهان‌های قدس نیز اعلام کرد یک پهباد اسرائیلی از نوع Skylark را در جبالیا در شمال نوار غزه تحت کنترل گرفته است.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد یک بولدوزر نظامی اسرائیلی را که تعدادی نظامی صهیونیست در کنار آن حضور داشتند، در جنوب خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره و ضدنفر هدف قرار داده است.

علاوه بر این، گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در شمال شرق اردگاه النصیرات در مرکز نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد و نیروهای اشغالگر اسرائیلی را هم با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

تعداد شهدای خبرنگار در نوار غزه به ۱۱۷ نفر رسید

دفتر رسانه‌ای دولت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد شهدای خبرنگار و روزنامه‌نگار از ابتدای نسل کشی اشغالگران علیه غزه (هفتم اکتبر) تاکنون به ۱۱۷ نفر رسیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر رسانه‌ای دولت غزه در این بیانیه‌ افزود: ارتش رژیم صهیونیستی از روی عمد خبرنگاران فلسطینی را از ابتدای جنگ علیه غزه هدف قرار داده و هدف آنها از این اقدام، جلوگیری از انتشار جنایات آنان در غزه است.

تعداد شهدای خبرنگار فلسطینی که از ۷ اکتبر و در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند بیش از مجموع خبرنگاران شهید در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در سراسر جهان است.

بر اساس آمارهای منتشر شده در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در سراسر جهان، در مجموع ۱۰۹ خبرنگار کُشته شده‌اند که این تعداد برای غزه در حدود ۱۰۰ روز گذشته به ۱۱۷ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
يه دفعه اي بگو درود به آمريكا و اسرائيل و انگليس
و خجالت نكش خودت راحت كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مرگ به اربابت

آیت الله یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه امروز:

ما باید تمام تلاش خودمان را برای دین‌داری مردم انجام دهیم. اینکه امروز صف بزرگی از جوانان تشکیل شده که خواستار اعزام به غزه و جنگ با اسرائیل هستند، موضوع بسیار ارزشمندی است.
وال‌استریت‌ژورنال:

شرکت تانکرترکرز که تردد کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی را رصد می‌کند، اعلام کرد کشتی تجسسی ایرانی که ماهها در نزدیکی یمن حضور داشت، بامداد پنجشنبه دریای سرخ را به مقصد بندرعباس در سواحل جنوبی ایران ترک کرده است.

حجت الاسلام رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اگر بچه‌های حماس آماده نبودند، نمی‌توانستند حدود ۱۰۰ روز در برابر یک لشکر تا بن دندان مسلح بایستند. بچه‌های مومن حماس توانستند کمر آمریکا و اسرائیل را بشکنند و به زیبایی شکست آن‌ها را به مردم دنیا اعلام کردند.
روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال،

در گزارشی به‌نقل از یک مقام نظامی ایالات متحده و یکی از افراد نزدیک به حوثی‌ها نوشت که افراد این گروه پیش از حملات بامداد جمعه ایالات متحده و بریتانیا به مواضعشان در یمن، با جابه‌جایی بخشی از تسلیحات و تجهیزات، آن‌ها را در مکان‌های دیگر پنهان کرده‌اند.
حوثی های یمن روز جمعه ۲۲ دی، اعلام کردند که در پی حملات آمریکا و بریتانیا به مواضع این گروه دست کم ۵ تن از نیروهای آن کشته و ۶ تن نیز زخمی شدند.
حجت الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده رهبریدر کرمانشاه:

شرکت در انتخابات آتی را به منزله «هاد در مقابل دشمن است. هر رای به ‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود. به برکت نظام مقدس، مردم ما که در همه صحنه‌ها مشارکت می‌کنند، با سایر کشورها متفاوتند.
آی پی کانادا
تحلیل نحوه شکست روسیه

آی پی روسیه
پوتین جنایتکار جنگی است.

آی پی آمریکا
دلار و سکه رفت بالا

آی پی آلمان
مزه ریختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دستور کاره عزیزم
اینقدر عجیبه برات!
پس از حملات آمریکا و بریتانیا به یمن،
امروز روسیه مدعی شد که مسکو بار‌ها از حوثی‌ها خواسته است که هدف قرار دادن کشتی‌ها را متوقف کنند.
سرانجام،
باشگاه سپاهان مجسمه سردار سلیمانی را از ورزشگاه جهان اصفهان برداشته است تا بتواند از الهلال عربستان میزبانی کند!
سپاهان سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان خواهد بود.
ججت الاسلام ابوترابی‌‌ فرد، امام جمعه موقت تهران:

حضور مردم در انتخابات، نقطه تلاقی نظام جمهوری اسلامی با نظام لیبرال دموکرات غرب در مردم‌سالاری دینی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
احسنت به ایشون
قطعا میریم رای میدیم
به کوری چشم اسراییل کودک کش
این پیشنهاد جدید بیشتر به نظر می رسد خبر المیادین باشد تا یدیعوت آحارونوت.
عقب نشینی ارتش صهیونیستی از غزه؟ مگر اسراییل وارد خاک غزه شده است؟؟!؟
خداوند حامیان رژیم کودک کش اسراییل وحامیانش را رسوا نماید .

و انها را به درد"چه کنم .چه کنم "گرفتار نماید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی