بازدید 1449

اختیارات کلیدی وکیل املاک ایرانی در برون مرز

کد خبر: ۱۲۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 09 January 2024

اختیارات کلیدی وکیل املاک ایرانی در برون مرز

اگر در یکی از ایالات آمریکا زندگی می‌کنید و به خدمات معاملات املاک نیاز دارید؛ وکیل املاک ایرانی راه را برای شما هموار خواهد کرد. این وکلا هم دارای علم بالایی هستند و هم از قوانین محلی آن ایالت اطلاع کاملی دارند. به‌همین‌دلیل، آن‌ها به‌راحتی پیچیدگی‌ها و چالش‌های امور املاک شما را حل می‌کنند.

تعهد و مهارت این افراد در کنار تجربه آن‌ها این اطمینان را به شما می‌دهد که از حمایت و پشتیبانی حقوقی کامل وکلای املاک ایرانی در خارج از کشور برخوردار شوید. رعایت مقررات در پرونده املاک با درک عمیق از فرهنگ‌ دو کشور و اطلاع از سیستم‌های حقوقی آن‌ها انجام می‌شود. بنابراین، نگرانی از بابت سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات آن نخواهید داشت.

اختیارات وکیل املاک ایرانی در خارج از ایران چیست؟

برای انجام معاملات املاک و مستغلات به دانش، تجربه و تخصص در امور املاک نیاز است. مورد اعتمادترین فردی که با کلیه مقررات و جنبه‌های حقوقی در این زمینه آشنایی دارد، وکیل املاک است. حال چرا به یک وکیل ایرانی املاک در خارج از کشور نیاز دارید؟

وکلای املاک ایرانی دارای فرهنگ و زبان مشترک با مشتریان ایرانی خود هستند. بنابراین، حس نزدیکی بیشتری بین آنان ایجاد می‌شود و راحت‌تر قادر به گفت‌وگو در خصوص امور املاک خواهند بود. البته دانش و تجربه این افراد نیز در کمک‌ به پیشرفت پرونده حقوقی معاملات ملکی تاثیر بسیاری دارد. در ادامه شما را با اختیارات این وکلا آشنا می‌کنیم.

انجام امور مربوط به معاملات ملکی

یکی از اختیارات مهم این وکلا، ارائه مشاوره به ایرانیان برای خرید یا فروش املاک است. در واقع وکلای املاک با تنظیم پیش‌نویس قرارداد، به صورت قانونی روند خرید و فروش ملک را انجام می‌دهند. پیش‌نویس نیز با موافقت مشتریان و بر اساس ضوابط قانونی تنظیم می‌شود. همچنین انجام مذاکره و نظارت بر انتقال دارایی از جمله اختیارات دیگر وکیل املاک ایرانی است.

بررسی مدارک املاک برای اطمینان از عدم وجود هرگونه مشکل قانونی

بررسی وضعیت ملک و مستغلات آن باید از نظر قانونی توسط وکیل صورت گیرد. این وکلا سوابق خرید و فروش ملک، نحوه تقسیم‌بندی و محدودیت‌های کاربری زمین را شناسایی می‌کنند که در زمان خرید یا فروش ملک با موانع قانونی مواجه نشوید.

تنظیم قرارداد و بررسی همه جانبه آن

بعد از بررسی وضعیت زمین باید قرارداد معامله املاک و مستغلات تنظیم شود. وکیل املاک ایرانی با استناد به مدارک و شواهد موجود، قرارداد قانونی املاک را تدوین می‌کند.  البته قرارداد خرید، فروش، اجاره و رهن املاک با یکدیگر متفاوت است که تمامی آن‌ها توسط وکیل املاک تنظیم می‌شود. دراین‌صورت، مشتریان ایرانی نگرانی از بابت روند قانونی این‌کار نخواهند داشت.

حل و فصل درگیری‌های طرفین معامله

در برخی از مواقع اختلافاتی بین طرفین درگیر در یک معامله ملکی ایجاد می‌شود. وکلای ایرانی املاک به عنوان واسطه عمل می‌کنند که مشکلات به‌راحتی حل شوند. این افراد نماینده مشتریان ایرانی محسوب می‌شوند و در دادگاه نیز به دفاع از حق موکل خود در زمینه املاک می‌پردازند.

توسعه املاک توسط وکیل املاک ایرانی بر اساس مقررات محیط زیست

برخی از وکلای املاک ایرانی مقیم کشورهای آمریکایی تخصص خود را در زمینه توسعه املاک دریافت کرده‌اند. ازاین‌رو، مشتریان ایرانی می‌توانند با خیال راحت پروژه‌های ساخت‌و‌ساز خود را پیش ببرند. این وکلا با تائیدیه‌ها و مجوزهای کسب‌شده خود، توسعه املاک را طبق قانون کشور مربوطه و مطابق با محیط زیست اطراف آن املاک انجام می‌دهند.

مشاوره در خصوص دریافت بیمه‌نامه مالکیت

وکلای ایرانی متخصص در امور املاک به مشتریان خود در زمینه دریافت بیمه‌نامه مالکیت کمک می‌کنند. در‌این‌صورت، هنگام ایجاد هرگونه مشکل یا اختلاف بین مالک و فروشنده، بیمه‌نامه‌های مالکیت به حفظ منافع آنان کمک بسیاری خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://www.persianattorney.biz سر بزنید

توجه داشته باشید که این مطلب راهنمایی عمومی برای انتخاب وکیل ایرانی است و نکات قانونی را پوشش نمی‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست