بازدید 2714
با وجود هماهنگی قبلی مبنی بر ورود پتروشیمی خلیج‌فارس و شستا؛

عرضه ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس بدون مشتری شد

کد خبر: ۱۲۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 30 December 2023

عرضه ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس بدون مشتری شد

 

فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، عرضه بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز ۱۲ دیماه، انجام نمی‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که سازمان خصوصی‌سازی با انتشار آگهی اعلام کرده بود قصد دارد بلوک‌ 51 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در روز 12 دیماه واگذار کند، فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل نبود متقاضی، این عرضه انجام نمی‌شود.

پیش‌تر سازمان خصوصی‌سازی اعلام بود تعداد 5 میلیارد و 362 میلیون و 657هزار و 650 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، را به‌صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، 12 دی‌ماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش می‌رساند.

قیمت پایه هر سهم این بلوک "پرسپولیس" برای این عرضه نیز معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به‌اضافه 110 درصد به‌شرط آنکه از 3946 ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

همچنین قرار بود تعداد 5 میلیارد و 503 میلیون و 486 هزار و 500 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران(سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، توسط سازمان خصوصی‌سازی به صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، 12 دیماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برسد.

قیمت پایه هر سهم این بلوک "استقلال" هم برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد بشرط آنکه از 3362 ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست