بازدید 1755
۱

پیش از آتش‌بس خبری از تبادل اسیران نیست

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۷۱ روز گذشته ۱۷۰۰ جنایت و کشتار را علیه ساکنان غزه مرتکب شده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست در جریان ۷۱ روز حمله به غزه به ۱۷۰۰ جنایت و قتل عام دست زده‌اند، اما هیچ هدفی را محقق نکرده‌اند.

حمدان گفت: ارتش اشغالگر در غزه شکست‌هایی پی در پی را تجربه می‌کند. ما به مواضع آمریکا و دولت بایدن که در جنایت‌های اشغالگران شریک است، هیچ اعتمادی نداریم.

وی افزود: ۴۵ درصد از شهیدان جنوب غزه از آوارگان هستند. این موضوع دروغ‌بودن ادعاهای اشغالگران در خصوص منطقه‌های امن را روشن می‌کند. شمال و جنوب نوار غزه با تسلیحات آمریکایی از سوی اشغالگران اسرائیلی هدف گرفته می‌شود.

حمدان ادامه داد: آن چه اشغالگران در روز جاری در اطراف بیمارستان کمال عدوان مرتکب شدند، جنایتی جدید بود. با وجود جنایت‌های اشغالگران مردم غزه پایدار، مصمم و در سرزمین خود ثابت‌قدم هستند.

عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: تعرض‌های مداوم دشمن اسرائیلی هیچ مشروعیتی در هیچ نقطه‌ای از سرزمین ما به آنان نمی‌بخشد.

وی گفت: هدف قراردادن خبرنگاران و به شهادت رساندن آنان تروریسمی است که جنایت‌های اشغالگران را پنهان نمی‌کند. هدف قراردادن خبرنگاران که مورد آخر آن سامر ابودقه فیلمبردار الجزیره بود، یک تروریسم صهیونیستی است.

حمدان تاکید کرد: پیش از برقراری آتش‌بس و پذیرش شرط‌های مقاومت خبری از تبادل اسیران نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اتش بس چیه مگه شما در شرف پیروزی نیستید ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی