بازدید 12214

آلمان و انگلیس خواستار آتش‌بس پایدار در غزه شدند

آنالنا بائربوک و دیوید کامرون وزیران خارجه آلمان و انگلیس با بیان اینکه «غیرنظامیان بسیار زیادی کشته شده‌اند» خواستار «آتش‌بس پایدار» در غزه شدند.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بائربوک و کامرون در مقاله مشترکی در نشریه انگلیسی «ساندی تایمز» که شنبه شب منتشر شد، نوشتند: هدف ما صرفا این نیست که امروز به درگیری‌ها پایان داده شود بلکه باید برای روزها، سال‌ها و نسل‌ها صلحی پایدار برقرار شود.

در این مقاله آمده است: ما می‌دانیم که در منطقه و ورای آن درخواست‌های زیادی برای آتش‌بس فوری مطرح شده است. این یک واکنش قابل درک به چنین رنج بزرگی است. ما نیز معتقدیم که این مناقشه نباید ادامه‌دار باشد. به همین دلیل است که از وقفه‌های بشردوستانه اخیر حمایت کردیم.

بائربوک و کامرون نوشتند: همه کسانی که خواهان پایان این رنج هستند باید برای یافتن راه حلی که امنیت طولانی مدت برای مردمان دو طرف ایجاد می‌کند، همکاری کنند.

وزرای خارجه آلمان و انگلیس نوشتند: ما معتقد نیستیم که درخواست برای آتش‌بس فوری و عمومی تنها راه پیشرفت است بلکه امیدواریم که این آتش‌بس دائمی شود.

آنها در مورد علت مخالفت خود با آتش‌بس فوری در غزه مدعی شدند که این مساله «دلیل وادار شدن اسرائیل به دفاع از خود را نادیده می‌گیرد.»

این در حالی است که اتحادیه اروپا و ۱۲ کشور اروپایی به همراه کانادا و استرالیا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مشترک، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری را با ادبیاتی شدیداللحن محکوم و تاکید کردند که چنین تحولاتی چشم‌انداز صلح پایدار در منطقه را تهدید می‌کند.

نویسندگان این بیانیه تاکید کردند: افزایش خشونت شهرک نشینان افراطی علیه فلسطینی ها غیرقابل قبول است. اسرائیل به عنوان قدرت اشغالگر باید از جمعیت غیرنظامی فلسطینی در کرانه باختری محافظت کند و عاملان خشونت‌ها نیز باید به دست عدالت سپرده شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
چه عجب صدای روباه های المانی وانگلیسی دراومدحیله گرهای کثیف
چی شد پس!! همین چند وقت دیگه آلمان و انگلیس به صراحت آتش بس را رد می کردند. دیگه این قدر گندش در اومد که مرده شورها هم به گریه افتادند.
دیگه دیدند غرب دروغین آبروش تو جهان داره می‌ره.
مزدوران انگلیسی و آلمانی اگر می خواهید جنگ به کشور شما رخنه نکند مزدوران خود را جمع کنید وبه کشورهای خودتان ببرید.
دروغگو ها
پدر سوخته ها پس تا الان کدوم گوری بودین دیدین اهدافتون محقق نشده الان برای اسراییل تلاش میکنین از باتلاق درش بیارین
خیر موضوع درد و رنج فلسطینیان نیست بلکه می ترسند جنگ گسترش پیدا کند و دامن انهارا بگیرد .
غلط کردن دخالت میکنن
بس نمایید ای فتنه بازاان زمین بس کنید ای خون ریزان زمین تا کی آخر برسر متری زمین خون زن ریزید با خباثت بر،زمین
خودشان اسرائیل اشغالگر را مسلح وانواع پشتیبانی ها انجام میدهند! این همه شهید ونابودی زیرساختارها چ...چه دیر تصمیم گرفتند این کشورهای حامی اشغالگران. پیروزی از آن مردم غزه وحماس ومقاومت اسلامی منطقه.
نه بابا اربابتون میگه دو سه هفتهء دیگه لفتش بدید!!میدونید چند هزارتا بچهء دیگه هستند که میتونید بکشیدشون؟؟حیف نیست اونا زنده بمونند!؟؟آره بابا هنوز زوده!!یه چند هزارتا بچهء دیگه رو هم بکشید،بعدش خستگی در کنید!!کلی مدال و جایزهء صلح نوبل در انتظارتونه!!لعنت زمین و زمان و عالمیان و خداوند بزرگ شامل حالتان باشد و دوزخی بس فجیع در انتظارتان انشاء الله
????
یعنی کشور های قدرتنمد اروپایی اتش بست است،موقت را نمی خواهند؟ ک دوسال بعد دوباره بشکند وجنگ شروع شود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار