بازدید 3760
۷

مرگ یکی از اسرای صهیونیستی در غزه

ابو حمزه سخنگوی نیروهای سرایا القدس سه‌شنبه شب از مرگ یکی از اسرای صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 22 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ابوحمزه»؛ سخنگوی گروهان‌های قدس در غزه اعلام کرد که «حنا کتسیر»، شهرک‌نشین اسیر در غزه که قبلا به دلایل انسانی برای آزادی او اعلام آمادگی کرده بودیم، در پی تعلل دشمن صهیونیستی فوت شده است.

وی تاکید کرد که در پی این حادثه، بار دیگر تاکید می‌کنیم که در سایه بمباران‌ها و حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه هر نقطه از خاک غزه، هیچ مسئولیتی را در رابطه با حفظ جان اسرای دشمن نمی‌پذیریم.

ساعاتی پیش از این، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرده بود که مذاکرات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به روند این مذاکرات اعلام کرد: شاهد پیشرفت بوده‌ایم و امیدوارم که به زودی اخبار خوبی درباره آزادی اسیران منتشر شود.

یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز از نزدیک‌بودن انعقاد توافق تبادل اسیران خبر داد و با اشاره ضمنی به ناچاربودن صهیونیست‌ها به قبول شرایط مطرح‌شده از سوی مقاومت فلسطین گفت: باید تصمیمات سخت و مهمی بگیریم.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که کابینه جنگ این رژیم امشب تشکیل جلسه خواهد داد و با توجه به تحولات پرونده آتش‌بس و توافق تبادل اسیران، کابینه رژیم صهیونیستی نیز تشکیل جلسه خواهد داد.

کمی پیش‌تر نیز شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه و یک دیپلمات مطلع گزارش داد که قطر امیدوار است تا ساعاتی دیگر توافقی برای آتش بس در غزه آغاز شود.

در گزارش این رسانه آمریکایی در این ارتباط آمده است که در ازای برقراری آتش بس، تعدادی از زندانیان نزد حماس نیز آزاد خواهند شد.

به گزارش این رسانه، این توافق شامل آزادی ۵۰ زن و کودک اسیر نزد حماس و وقفه ۴ تا ۵ روزه درگیری‌ها می‌شود. به گفته منابع متعدد، ۳ اسیر فلسطینی در اسرائیل به ازای هر اسیر نزد حماس آزاد خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خدا لعنتش کنه!!
یا الله به حق محمد و آل محمد از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
به درک ،وقتی اسرائیل حملا ت کور انجام میدهد باید فکراینجا را هم بکند که گروگان ها هم جزو تلفات باشند
سه اسیر فلسطینی در اسرائیل به ازای يك اسیر نزد حماس آزاد خواهند شد
ای اسیر صهیونیستی ۷۶ سال سن داشته
در پی تعلل اسراییلی ها ؟؟؟؟؟!!!!!!
در ازاش چند تا اسیر حماس خواهند مرد این خط این نشان
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی