بازدید 7169
۶

بی‌اعتنایی داور دربی به ۳ اخطار اتاق VAR

اطلاع دارم که بنیادی فر در ۳ صحنه خواسته داوران عراقی را رد و به آنها بی اعتنایی کرد. بازیکن استقلال با کف کفش خود مستقیم روی مچ پای بازیکن پرسپولیس رفت و بدون شکت باید کارت قرمز مستقیم می‌گرفت
کد خبر: ۱۲۱۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 16 December 2023

بحث‌های مربوط به کمک داور ویدیویی و داوران عراقی مستقر در اتاق وی ای آر ورزشگاه آزادی بالا گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بنیادی‌فر داور وسط دیدار استقلال و پرسپولیس، سه بار درخواست داوران عراقی برای بازبینی را رد کرده است. 

حیدر سلیمانی کارشناس داوری گفت: در صحنه خطای حامدی فر روی زاهدی، یا اتاق VAR به بنیادی فر گفته که باید بازیکن استقلال اخراج شود و این داور از این کار سرباز زده یا اینکه آنها در این مورد مشورتی به بنیادی فر نداده‌اند. 

البته برخلاف ادعای این کارشناس، در صحنه های تلویزیونی مشخص است که بنیادی‌فر به بازیکنان پرسپولیس می‌گوید از اتاق وی ای آر در این مورد چیزی به او نمی‌گویند!

سلیمانی ادامه داد: اطلاع دارم که بنیادی فر در ۳ صحنه خواسته داوران عراقی را رد و به آنها بی اعتنایی کرد. بازیکن استقلال با کف کفش خود مستقیم روی مچ پای بازیکن پرسپولیس رفت و بدون شکت باید کارت قرمز مستقیم می‌گرفت حالا شاید به دلیل جو بازی و فشارهایی که روی بنیادی فر بود او این تصمیم را نگرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
حالا استقلالی ها بیان سینه سپر کنن .....
کامنتی ندارید دوستان اس تق لالی؟ تیم نور چشمی؟ تیمهای ضعیف با هوچی گری و شلوغ کاری و بهانه های بیخود ضعف خودشون رو توجیه میکنن.
لنگی ها در همه صنوف به خط شده اند !!!
اگه اقا جواد درخواست وار نمیده خواستم بگم اینم نظر کارشناس داوری دیگه چی میخوای جواتی؟
بنیادی فر در دو قدمی صحنه دید که زاهدی با تکل بی محابا روی حامدی فر خطا کرد چون توپ به استقلالی ها رسید آوانتاژ داد از فردا بازیکنانی که دو پا از پشت تکل می کنند باید بازیکن مقابل رو اخراج کنند چون قوزک پای مهاجم به پای حریف خورده!! واقعا باعث تعجب از این به اصطلاح کارشناسان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بعد داور خطای حامدی فر روی زاهدی رو ندید؟ دقیقه 60؟ وار هم نگفت؟ ای بابا بد شد که
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست