بازدید 33601
۲۴ساعت متلک و شکایت و بیانیه و اتهام

VAR جنجال دربی تهران را ده برابر کرد!/ پرسپولیس: مکالمات داور با VAR را منتشر کنید، وگرنه می‌رویم فیفا/ فدراسیون: ضبط نشده!

می‌گفتند سیستم وار بیاید دیگر اعتراض به داوری کم می‌شود و از بین می‌رود؛ اما دربی یکصد و دوم ثابت کرد تا فرهنگ پذیرش رای داور در بازیکنان و تماشاگران نباشد، VAR هم راه چاره نیست، بلکه اوضاع را بدتر می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 15 December 2023

جنجال بی پایان دربی پایتخت ادامه دارد و ۲۴ ساعت پس از پایان آن با نتیجه مساوی، طرفین بیش از ده شکایت از رقیب در فدراسیون فوتبال طرح کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر خلاف برخی پیش‌بینی‌ها، استفاده از کمک داور ویدیویی در دربی تهران نه تنها مشکلات و اعتراضات را کاهش نداد، بلکه خود این سیستم اکنون به عامل اختلاف شدید و جنگ شدید قرمز و آبی بیرون از زمین تبدیل شده است.

یکی از ابهامات بزرگ و اعتراضات به استفاده از داوران عراقی است که در سطح پایین‌تری از فوتبال ایران کار کرده اند و با حساسیت دربی و شیوه‌های فشار سکوها آشنایی نداشتند.

استفاده از داوران عراقی برای اتاق وی ای آر بسیار عجیب بود و البته با توجه به عدم آموزش فدراسیون فوتبال طی چندسال فرصتی که  داشت، راهی جز دعوت از داوران خارجی برای بازبینی نبود اما فدراسیون فوتبال هم می‌گوید در فرصت اندک تا برگزاری دربی و با توجه به مجوز دیرهنگام فیفا، راهی جز دعوت از کمک داوران عراقی نداشته است! 

حالا در تازه‌ترین اقدام باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال، فایل صوتی مکالمه های داور دربی ۱۰۲ با اتاق کمک‌داور ویدیویی را منتشر کرد. این باشگاه معتقد است داود وسط اعتقادی به رخ دادن پنالتی در صحنه دقیقه آخر مسابقه نداشت و فشار از بیرون و توصیه هایی به داوران عراقی اتاق VAR موجب اعلان پنالتی و تغییر عقیده بنیادی فر شده است.

 شکایت و شکایت کشی بعداز شهرآورد یکصدودوم به اوج خود رسیده و دو طرف ، دهها شکایت علیه هم روانه فدراسیون فوتبال کرده اند که بیشتر آن در مورد صحنه های داوری و طعنه به طرف مقابل است.

در ادامه این جدال سنگین رسانه ای و حقوقی،  پرسپولیس از کمیته داوران خواست که برای رفع شبهات، متن و صوت مکالمه موعود بنیادی‌فر با داوران عراقی VAR را منتشر کند.

در همین حال خداداد افشاریان در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این تقاضای باشگاه پرسپولیس گفت: مکالمات داوران محرمانه است و در دربی اخیر ضبط نشده! 

افشاریان در مورد دلیل این اقدام گفت: ضبط مکالمات نیازمند مجوز فیفا است و کمیته داوران چنین اجازه قانونی نداشته است. 

در مقابل بلافاصله باشگاه پرسپولیس با اعلامیه‌ای فدراسیون فوتبال را به شکایت در فیفا تهدید کرد و در رسانه رسمی خود نوشت: فدراسیون مکالمات داوران را منتشر نکند به فیفا شکایت می‌کنیم.

لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: افشاریان که هنوز بابت شادی و حرکات عجیب خود در بازی دیشب از جامعه فوتبال عذرخواهی نکرده، در ادعایی عجیب‌تر گفته مکالمه‌ای ضبط نشده و چیزی منتشر نخواهد شد. به صراحت اعلام می‌کنیم، اگر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مکالمات رخ داده بین داوران را منتشر نکنند، به فیفا شکایت می‌بریم و تا پایان پرونده موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۰
اخی حالا مچتون گرفتن میگید وار نباشه جام های قبلی پرسپولیس بررسی بشه لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اتفاقا نگفته نباشه. میگه حالا که خست هم به نفع کیسه میگیرند. حتی مکالمات رو تو این بازی ضبط نکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
پرسپولیسی ها عمدا علیه وار جو راه می اندازن وار رو بردارن چون در چند سال اخیر فقط به لطف اشتباهات مسلم و واضح داوری تونستن اون بالا باشن والا مطمئنا فوقش 7 ام میشدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اتفاقا باید فدراسیون با قاطعیت بگه همینه که هست .برو فیفا یا هر خراب شده ی دیگه . طرف خودش عرق فساده بعد برای بقیه لاف میاد . آقای پتو .
ناشناس
| Austria |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
وگرنه میرسم فیفا...

کلآ فوتبالی های ما فقط پاشون کار می‌کنه و مغز تهی هستند...اون از کریمی که گند زد...اینم از اینا...حرف زدن با هم رو و به نتیجه رسیدن رو بلد نیستند... آدم حسابی تحصیل کرده توشون علی دایی است.بقیه همه ی کارهاشون رو رسانه ای و شلوغ می کنند.
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بنظرم حق با لنگی ها هستش
هیچ تیمی به اندازه اینا از آوردن ور ضرر نکرده
دوستان لنگی دوران مفت بری تمام شد رفت
و یک سوال شما که ایقد به حق و حق خوری حساس هستید چرا ۶ بازی اول فصل رو اعتراض نمیکنید؟ چرا به گل سالم گل‌گهر اعتراض نکردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
فعلا که استقلال به لطف کسر امتیاز از پرسپولیس وسپاهان و حالا هم و ا ر، صدر نشینی رو تجربه می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
پرسپولیس با این شلوغ کاریها می خواهد کاری کند تا وی ای آر به ایران نیاید و قهرمانی های فیک را همچنان درو کند
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
کاری با قرمز و آبی وزرد و سبز ندارم درهمه جا قبل شروع بازی و هنگام اعلام اسامی تصویری از اتاق وار و اسامی داوران نمایش داده میشه چرا اینجا هیچی نشون داده نشده واصلا اتاق واری بوده یا همون واحدسیار کار وار انجام داده؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اینکه داوران چه مکالمه ای داشتن مهمه . ۹۹درصد کارشناسان غیر از خسروی گفتن خطا روی رضاوند درسته و پنالتی است مگر وار برای جلوگیری از ضایع شدن حق تیمها نیست خب اجازه نداده اشتباه داور باعث پایمال شدن حق استقلال بشه شما الان چی میگید .ت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
پرسپولیسه دیگه!!! آخر هوچی گری.
فرهنگ سالهاست از این جامعه رخت بربسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
ربطی به فرهنگ استفاده از وار ندارد. تقلب مثل روز روشن و جلوی چشم میلیونها تماشاگر اتفاق افتاده. آنهم نه یکی، حداقل 3 بار. انتظار دارید بگوییم باشه چون وار ؟بوده، بی خیال.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
جامعه ايراني كه هميشه بافرهنگ ترين در دنيا بوده و هست مطمئنم ايراني نيستي احتمالا افي هستي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
از نظر یک پرسپولیسی فساد کل مملکت رو گرفته از جمله فوتبال اما ... اما جامهای اونها همگی سالمه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
باید غصه حال فعلی فوتبال ایران رو خورد و افسوس گذشته را که از کجا به کجا رسیدیم و سر چی با هم دعوا میکنیم
تیم های عربی مدتهاست که از ما سبقت گرفتن و بدون بوق و کرنا خودشون را به باشگاههای جهان رسوندن
ما هم کماکان در حرف و ادعا و حقوق بازیکنان قدرت اول فوتبال آسیا در عمل و در حرفه ای بودن دسته محلات آسیا .
قشنگ ملتو گذاشتین سر کار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
تساوی دربی تصمیمی فراتر از دلخواه ایندوتیم وحتی مسئولان ورزشی است.15 سال است یا 0-0 میشوندیا 1-1. پس الکی شلوغش نکنید که خوداین دعواهاهم زرگری است
ترک عادت موجب مرض است حالا قضیه پرسپولیس عادت کرده بود به امتیازات مفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
شما دیگه از بند شلاوار شل حرف نزنید. دقیقه 60 بازیکنتون باید اخراج می شد. یه مساوی گرفتن از پرسپولیس برای شما حکم قهرمانی لالیگا رو داره
بهتربود داور خارجی هم به همراه تیم وی ای آر میومد
بنیادی فر قاطع نبود میترسید
مگه میشه وسط بازی انقدر بریزن دور داور
کافیه بجای هوچی گری یه نگاه به بازیهای خارج از کشور بندازی
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
کاملا صحیح است.این آقا در حد قضاوت دربی نبود. ترسو بودنش وبشدت تحت تاثیر جو قرارگرفتنش محرز بود.اصلا دوربین که چهره اش رانشان میداد اضطراب ونگرانی موج میزد
ادم از دیدن این حق کشی علنی بر علیه پرسپولیس بهت زده میشه
داور باید توضیح بدهد چرا دقیقه ۶۰ به اعتراض بازیکنان وکادر فنی پرسپولیس درمورد خطای واضح بلزیکن استقلال وقعی نذاشته به وی ای آر مراجعه نکرده و بازیکن خاطی را با کارت قرمز مستقیم اخراج نکرده است ؟!!!
پاسخ ها
تک ستاره جعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
حقتون را خوردند که جهار بار خطای پنالتی کردید آخر ش بعد کلی معطلی ، یکیش را گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اصلا شما درست می گویید ایا مسئولین پرسپولیس حاضر هستند همه بازی های این تیم از ابتدای فصل توسط یک کمیته داوری بی طرف بررسی شود و حقوق پایمال شده پرسپولیس به ان داده شود و البته اگر به ناحق امتیازی به تیم پرسپولیس داده شده ان نیز از ان گرفته شود اگر حاضر هستند بسمه الله مطمئن باشید اگر چنین شود یک از 4 تیم اخر جدول خواهید شد
کمیته داوران صحنه ها را بررسی و در صورت اشتباه محرز داوران، آنها را مجازات کند.
متاسفانه حق پرسپولیس در این بازی خورده شد و استقلال ۳۰ دقیقه با یک یار اضافه بازی کرد.
خطای روی پای زاهدی، محرز و اخراج مستقیم داشت و کمیته داوران باید از پرسپولیس و هواداران بابت آن اشتباه، عذرخواهی رسمی کند.
بازیکنانی که داور را برای مرور وار تحت فشار گذاشتند نیز مجازات شوند.
امیدواریم که در آینده شاهد آموزش بهتر داوران و استفاده بهتر از وار باشیم.
پاسخ ها
محمدان تورو خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
در اینکه حق پرسپولیس خورده شد شکی نیست
مخصوصا در موارد ذیل :
برخورد توپ با دست ترابی
خطای پنالتی کنعانی روی بلانکو
خطای نعمتی روی بابایی
دیگه خیلی پررویید؟ عادت کردید به بازی وحشیانه و امتیاز مفت و جامهای اسنپی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
یک توپ به سمت دروازه استقلال امد و از روی بد شانسی گل شد وگرنه از ابتدا بازی دست استقلال بود
پرسپولیس اینجوره دیگه.. خوبه نگفتن دوربین هم دستکاری شده به ضرر پرسپولیس. البته دیر نشده. خرجش یه بیانه هستش. بیانیه بدین که دوربین ساخت دشمنان پرسپولیس بوده و با ادم فضایی ها در ارتباط بوده. از کره مریخ رشوه گرفته بودن با واسطه های بیت کوین چینی ساخته شده در سیاره ناشناخته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
باید یه بیانیه جدید بدند خواستار بازگشت سلطانی فر بشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
فعلا که از یه اخراجی فرار کردید. معلوم شد که خیلی هم با وار موافق نیستین. هنوز لات بازی یهرابیان رو تو بازی قبل از دربی فراموش نکردیم که داور حتی تذکر ساده هم نداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
استقلال به رشوه دادن به داورا معروفه
این فوتبال پر از حاشیه، پر از هیاهو، پر از بیانیه، پر از حرف و ادعا، خواهشا رها کنید¡!!!!!!
خجالت بکشید. شما با این کاراتون فوتبال را از شکل یک ورزش خارج کرده اید
این فوتبال نیست که همش دعوا اگر راست میگین تو بازی خودتونو ثابت کنید همش دعوا و درگیری و شکایت کشی فوتبال ایران فقط حاشیه است جمع کنید عه شورش رو در آوردید من خودم پرسپولیسی هستم این توپ هم واقعا پنالتی بود دیگه خیلی واضحه که
بابا مسعود دیگه نیست براتون جام بیاره .حالا با جار و جنجال و زیر سوال بردن داوری می‌خوان به هدف کثیفشون برسن واقعا که!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بابا شما برید تو زمین والیبال بازی کنید. شخصیت تیم شما در حد سومی یا چهارمی لیگ هست نه بیشتر. حالا زیاد شلوغش نکنید هنوز خیلی بازی مونده تا لیگ تموم بشه.
یعنی دارن میترکن . اینا رو بکنید وزیر امور خارجه . حق و حقوق اضافه هم از خارحیا برامون میگیرن
بهترین راه حل این مشکل اینه که دوتا لیگ برگزار بشه و هریک از این دو تیم در یکی از لینکها باشه تا اصلا باهم دیدار نداشته باشند
کاری به جامهای اسنپی سالهای گذشته نداریم که اگه بازبینی بشه آبرو خیلی ها میره حالا که قرار بر بازبینی هست همین فصل از ابتدادبازیها بازبینی بشه و امتیازات واقعی تیمها مشخص بشه ببینم مسئولین تیم پیروزی باز حرف برا گفتن دارن ازدوپنالتی یکیش بیشتر نگرفتن اگه دستور از بالا بود که پنالتی اول بهترین بهانه بود خطای حسین اتوبوسی بهترین بهانه بود تا جفت پا نرفت تو پاش تازه داور هم نگرفت خدا رو که رو نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
دقیقا درست گفتید
باز پرسپولیس نتیجه نگرفت هیاهو راه انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بله حق با شماست
خوشحالی مجیدی تو لیگ دو سال پیش و خوشحالی نکونام از تساوی برابر پرسپولیس از خوشحالی مسی در قهرمانی جام جهانی بیشتر بود!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
حتما افشین پرروانی رو ندیدی زبل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
والا نتیجه که برابر بود مشکل اینکه به ناحق نیتجه رو از ما گرفتن دادن به شما
این دوتیم بی خاصیت را منجل کنید
باید بریم فیفا
توی این کشور غیرشفاف باید مشکلاتمون در مداجع بین المللی حل شه
هنوز ملت نمیدونن که داوران وار میتوانن فقط نظر بدهند تصمیم نهایی با داور هست مثلآ داثر وار بگوید پنالتی هست یا پنالتی نبود داور خودس برای چی چک میکند برای اینکه خودش نظر نهایی را بدهد قابل توجه آنهایی که میگن داوران عراقی گفتن پنالتی نیست تصمیم نهایی با داور وسط هست
تیم حکومتی استاد هوچی گری ....اگه این دستگاه نبود بازم عربده شادی پیروزی دیگری می کشیدند ....
البته خود تیم مشکلی نداره درسته یحیی گل محمدی لوس بد اخلاقه ولی حلقه پشتیبانان خارج از تیم بی اخلاقی می کنند
هرموقع فوتبالیسها و مربیان ما شعور این را پیدا کردند که به هیچ عنوان در مورد قضاوت داوران بحث نکنند میشود گفت فوتبال یک ورزش مفید و فرهنگ ساز است.
یادمان نمیرود در جام جهانی برای گدایی پیش داور رفته بودند که گل خوردیم.
بس نمیکنند این گدایی از داوری را؟

اگر عرضه دارید خودتان جوری بازی کنید که هر داوری هم باشد پیروز شوید.
واقعا نویسنده حرف قشنگی زده تا وقتی احترام به قانون و مجری آن نداشته یاشیم، هیچ چیز نمی تونه آرامش رو حاکم کنه.
متاسفانه مدتیه اعتراض به قانون جای احترام به قانون رو گرفته که نتیجه اش چیزی جز هرج و مرج نیست. ضمنا آدم ها هر چی معترض تر باشند، حسابی تر و فهمیده تر محسوب می شوند!!!!!!!!!
در حالی که دقیقا برعکسش درسته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
احسنت
چهار تا بازی که پیروزی با گل آفسایت وخطا برد اگه وار بود الان ته جدول میرفت.
اين بازي فقط يك اشتباه داشت ان هم خطاي حامدي فر بود بقيه بازي هيچ مشكلي نداشت وپنالتي هم كاملا درست بود در اصل وي اي ار خوب عمل كرد اگر نبود شايد اتفاقات خوبي نمي افتاد پرسپوليس بهتر است زيا د مته به خشخاش نگذارد چون اين اشتباهات داوري درهمه بازي ها مي افتد خيلي وقت ها به سود پرسپوليس بود ه حالا يك خطا را داور و وي اي ار نديدند اين ديگه اين همه هياهونياز ندارد بازي فوتبال از اين اتفاقات در تمام دنيا دارد نبايد تكنولوژي جديدي كه درتمام دنيا راه اندازي شده زير سوال برد وقتي فرهنگ استفاده از تكنولوژي در كشور ما ضعيف است كارش نمي شه كرد
حرام خوری عادت پرسپولیس شده.... در این 7 الی 8 سال عادت کرده که زمین و زمان در خدمت انها باشند برای ضایع کردن حق رقبا...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
شما از فاصه 40 متری گل میخورید چه ربطی داره به پرسپولیس. استقلالیا کارشون هوچی گری هست ولی پرسپولیس مردانه و با تعصب بازی میکنه و نتیجه اونم میگیره.شخصیت داره ، با نظمه و بر این اساس دشمن زیادی هم داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
عمو رضا اون گل 40متری که اصفهان بود که سپاهانیها بهتون زدند
قضیه چای دبش فراموش نشه این وسط...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
تو دیگه کی هستی؟مسائل سیاسی رو وارد فوتبال نکن
VAR ی چیز الکیه.مخصوصا تو کشورهایی مثل ایران.چرا که تصمیم اول و آخر رو داور میگیره.چه غلط و چه درست.VAR وسیله ای شده که تو کشورهایی که فساد وجود نداره اگر خطایی هم بود به واسطه این تکنولوژی فرصت برطرف کردن وجود داشته باشه و حقی ناحق نشه.اما در کشورهایی که فساد رواج داره تو همه حوزه ها و البته فوتبال VAR باعث میشه تصمیمات درست رو حتی به تصمیم دلخواه تغییر بدن.فشار روی داور جهت تغییر تصمیم و حداقل یک پنالتی گرفتن برای استقلال بسیار زیاد بود.که حتی بعد از دیدن صحنه هم تردید تو بیان نظرش مشخص بود که داشت با اتاق داوران صحبت میکرد و جلوی دهنش هم گرفته بود.به وضوح مشخص بود که دستوری بوده یا توصیه ای بوده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
یعنی شما می گویید این صحنه پنالتی نبود اینگه داور به راحتی پنالتی بودن این صحنه را قبول نکرد به دلیل طرفدار پرسپولیس بودنش بود چرا که هرچه سعی کرد دلیل بر رد پنالتی بگیرد چیزی پیدا نکرد بارها و بارها صحنه را دید تا اگر می ود پنالتی نگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اون فسادی که تو غرب وجود داره از ایران بیشتره الکی توهم نگیر
به قول سامره ، با وار هم یک پنالتی دیگه بدهکارید. بیخود فرار به جلو نکنید
بیشتر مردم ورزشی کشور دیگه میدونند پرسپولیس تیم نورچشمی هستش و اینهمه جام مفت و پی در پی هم چه جوری بدست آورده ، چندین داور اصلی و کارکشته کشور بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی درست بوده و اینهمه جنجال پرسپولیس میتونه بالاترین نشانه حق خوری های گذشته این تیم گردن کلفت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
به همین خاطر بود که هر طوری شده برای استقلال یک پنالتی گرفتند و پنالتی دقیقه 10 پرسپولیس و اخراج دقیقه 60 یک استقلالی رو بی خیال شدند، نه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا تمومش كنين اين بچه بازيا چيه .
فوتبال ایران فاسد است . شما تصویر پنالتی رو نگاه کنید یک بچه 10 ساله هم میتواند تشخیص دهد که این حرکت پنالتی نیست . بازیکن استقلال چنان بالا و پایین میپرید که انگار پایش زیر تریلی رفته . داور هم میدانست این حرکت پنالتی نیست ولی از بالا به او گفته شده مطلحت این است که پنالتی بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
آدم کور هم میدید پنالتی است وای به حال بچه ده ساله! تعصب چنان بعضی هارو کور کرده که از کور مادرزاد کور ترن
گوجه ها تا دیدند با وار حقه بازیها شون لو می ره و دیگه با هوچی گری نمی تونند امتیاز ناجوانمردانه کسب کنند حالا شدند دشمن وار.اول بروند جوانمردی یاد بگیرند بهتره.در همین لیگ تا امروز ۱۰ امتیاز فریب کارانه کسب کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
تلتن معلوم شد گلات ملات چه بازی بوده فقط یه گوشه از عدالت اجرا شد چه سنگسن بود برای دردانه های الکی
تیم لوس حکومتی بهش برخورده!
درود
همه مردم میدانند تیم حکومتی پیروزی یا پرس پلیس با زدو بند ۳سال قهرمان شده ۱پنالتی دیگه که روی بلانکو انجام شد را هم نگرفتند داوری گرایش به تیم حکومتی پرس پلیس داشت اونا جنبه ندارن فرهنگ var باید آموزش داده شود جفت پا تکل روی پا پنالتی نیست پس چیه
به قول پیروانی خوب شد وار اومد که صحنه هایی که دیده میشد دیده نشد داوری افتضاح بود همه بر علیه پرسپولیس کار کردند از اون رییس کمیته داوران تا داور و داورهای عراقی شرم آوره
سر تا پاشون جنگ زرگری ونمایشه...دم تو فوتبال ایران
اصلا کاملا حق با داور و فدراسیون و استقلال. مکالمات اتاق وار قطعا باید ضبط شده باشه چون استاندارده اونو پرسپولیس میخواد کاملا هم قانونیه .
مشکل از خود دستگاه وی ای آر نیست! مشکل از آدماست.
یحیی خان وافشین فرشی، تیمی که قهرمان می شدید دست جمع کرده علی اقای دایی وبرانکو بود. الان اون نسل یا رفتن یا پا به سن گذاشتن . تحویل دهید تیم را تا دوباره بازسازی شود.
رامین رضاییان درپست خود بهترین بازیکن آسیا یا حتی میتونه دربهترین تیم اروپا بازی کند. یحیی گل محمدی وافشین فرشی ازتیم اخراج کردن . آقا من بعنوان یک پرسپولیسی میگه شما ها فنی نیستید. حالا یه اشتباهی تو لیگ شد ، یا " وار " اشتباه بود یادرست. برادر فنی نیستی ، تیم وبزار برو.
چیزی که عیان است اینه که تیم استقلال تاکتیکی برای گل زدن ندارد و فقط تو هر بازی یکی یا دو تا پنالتی میخواد از داوری بگیره وگرنه مردانه بازی کن گل بزن نه پنالتی که بیشتر بازیهای قبل را با پنالتی بردن تا جام گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اره تیم معروف به پنالتیپولیس همه بازی هاشو با اختلاف 4 گل می بره و برنامه های متنوع گل زنی داره
برین جمع کنین این فوتبال رو .....
فوتبال فاسد ایران که با پول بیت المال و مالیات کارمند و کارگر بدبخت اداره میشه هیچوقت درست نمیشه
بهترین کار گل گرفتن در این فوتبال هست و تمام هزینه هایی که
صرف این جماعت از جیب ملت ایران میشود باید صرف تولید، کار و
پیشرفت جوانان با استعداد وطن شود.
حالا وی ای از که باعث شده امتیاز مفت به پرسپولیس ندن به چی معترضن
کجای قانون فیفا گفته برای ضبط مکالمات داورها بایدازفیفا مجوزبگیرید؟
کاملا داور تحت فشار بود تا بازی مساوی شود
به استقلالي ها تبريك ميگم. گرفتن تساوي از پرسپوليس حتي با كمك كميته داوران كار هركسي نيست!
قهرمانی مفت و با خوردن حق تیم های دیگه چنان مزه کرده که زیر بار تصاویر واضح ویدیویی هم نمیرن ، کسی اگر کور نبود از دویست متری هم می دید که پنالتی بوده ؛ خودشونم می دونن ، فقط این بازی ها رو در میارن که پای وار رو ببرن و به برد های الکی شون ادامه بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
شما مفت قهرمان شديد با لابي هاي افراد و نهادهاي امنيتي مثل آجرلو
بخدا قسم چند ساله حق تمام تیما بخاطر لنگ خورده میشه و یک مرد وجود نداره جلو اینا رو بگیره همه تیما میگن وار بیاد اینا میگن نیاد بابا خودتون هم میدونید چه جوری قهرمان میشدید تو این چند سال آلمینیوم ذوب آهن گل گهر صنعت نفت چ گناهی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
جمش کنید بابا با اون تیم در پیتتون 90 دیقه تموم تو قوطی بودین بع لطف داور مساو گرفتین با از غار اومدین بیرون
پرسپولیس فرار رو به جلو می کنه وگرنه باید دو ویا حتی سه پنالتی برای استقلال گرفته می شد .
تلاش عجیب یک تیم برای عدم ورود VAR . خوب معلومه چه تیمی از این تکنولوژی ضرر می کنه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
خیلی عجیبه که دوستان استقلالی اینقدر در مقابل فهمیدن مقاومت میکنند. دوست عزیز هیچکسی مخالف وار نیست. حرف اینه که اگر علیرغم بودن وار باز هم داور اعمال سلیقه بکنه بودن و نبودنش فرقی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اینا به دوربین های راهنمایی رانندگی هم معترضند میگن چون جریمه میشن استقلالی یا سپاهانی اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
ناشناس 11:41 عزیز چطورنتیجه گرفتی من استقلالی ام ؟؟ من گفتم یه تیمی از اومدن این تکنولوژی ناراحته و ضررمی کنه یه پرسپولیسی عزیز به خودش گرفت . خوب خودتون هم ناخودآگاه می دونید اصل قضیه رو ولی شعار دیگه ای می دید ....
پرسپولیس به دست آوردن امتیاز های مفت عادت کرده است پارسال همه شاهد بودند که پرسپولیس چگونه امتیاز مفت بدست می آورد دراین مورد میتوانند ویدیوی که استقلال بدون شرح گذاشته تماشا کنید.و امسال نیز داور حداقل دوتا پنالتی که می بایست به نفع استقلال را می گرفت نگرفت
وقتی بازیکن در موقعیت زدن گل به سمت در وازه اس و در محوطه جریمه... پاشو له میکنید تک میکنید حق ما.... 2 تا پنالتی هست تازه.... یه دونه کمه.... var جلوگیری از حق خوری رو با تکنولوژی به تصویر میکشه.....
سید حسین حسینی پیش وار چی میکرده ؟ مگه نباید کسی پیش داور نباشه واسه تشخیص؟ آهان یادم رفت چون خودی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
كي گفته پيش وار بوده .پشت دروازه يكي از خبرنگارها با لب
. تاب داشته صحنه رو ميديده اونم رفته نگاه كرده
تیمی که نصف امتیازاش رو به لطف دیگران کسب کرده سخته واسش VAR بیاد و دستش رو بشه.... مشکل همینه فقط...
از دست جلو دهان گذاشتن داور بعد از دیدن وار کاملا مشخص بود که اول زیربار گرفتن پنالتی بادآورده برای استقلال نمیرفت ولی وقتی بهش گفتن دستور افشاریان هستش مجبور شد اعلام پنالتی بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
آره دیگه
بهش گفتند که اینو پنالتی بگیر چون خیلی ضایع است این چهارمین خطای پنالتی لنگیهاست، دیگه نمیشه اینهم پنالتی نگیری
فوتبال ایران و فرهنگ فوتبال صد سال با اروپا حتی آسیا تفاوت دارد. این همه حاشیه و اعتراض واقعا جای تاسف داره . ..سرتاپای لیگ و این کیفیت چیه که این همه شانتاژ پشتش خوابیده
بابا حالا یه گل خوردین دیگه گریه نداره که.VAR نبود که هیچ داوری جرات نمیکرد اون موقع بازی پنالتی بگیره حالا برید خدا رو شکر کنید مساوی رو گرفتین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
میگن نکونام هنوز در حال پرشه
VAR ضبط نشده، دوربین های مترو خرابه و یا اصلا وجود نداره چه قدر اين داستان جالب و تکراریه.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
اتفاقا هست منتها همه از پر رویی شما انگشت به دهن موندن
فوتبال و مسئولان فوتبالی در جاهایی هزینه ی بالا بودن شفافیت در فوتبال را می پردازند.
اما بعد
باز در فوتبال، فیفا امکان اثرگذاری دارد و باشگاه و بازیکن و حتی شاید مردم عادی، امکان شکایت بردن و تظلم خواهی از فیفا را دارند اما در سایر عرصه ها چه؟!!

نه این سطح از شفافیت وجود دارد و نه امکان توسل به نیروی بیرونیِ اثرگذار.
مثال: در بحث ورود بانوان به ورزشگاه، اگر تظلم خواهی زنان از فیفا و فشار فیفا نبود، هزینه هایی که زنان باید می پرداختند قطعاً خیلی بیشتر میشد و البته شاید سالهای طولانی هم میگذشت و نتیجه حاصل نمی شد.
سلیمانی (کارشناس داوری) ادامه داد: اطلاع دارم که بنیادی فر در ۳ صحنه خواسته داوران عراقی را رد و به آنها بی اعتنایی کرد. بازیکن استقلال با کف کفش خود مستقیم روی مچ پای بازیکن پرسپولیس رفت و بدون شکت باید کارت قرمز مستقیم می‌گرفت حالا شاید به دلیل جو بازی و فشارهایی که روی بنیادی فر بود او این تصمیم را نگرفت.
کلا باید داوری الکترونیکی و با هوش مصنوعی باشه تا کسی نتونه هر کاری کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی