بازدید 51521
کمک داور ویدیویی تمام سوژه شهرآورد بی‌کیفیت

پرسپولیس یک ـ استقلال یک: تغییر نتیجه دربی با VAR

تمام بحث دربی ۱۰۲ شد وی‌ای آر! رقابتی بی کیفیت با تعداد پاس‌های اشتباه بی‌شمار... حدود ۲۰ دقیقه از جریان بازی در دو نیمه به بازبینی صحنه‌ها در اتاق VAR گذشت و در نهایت هنوز کارشناسان ایرادات زیادی به قضاوت این بازی می‌گیرند. راه حل یکی است؛ احترام به رای داور.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 14 December 2023

پرسپولیس یک . استقلال یک: تغییر نتیجه دربی با VAR

مصاف پر استرس و جنجالی پرسپولیس و استقلال با دخالت کمک داور ویدیویی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دربی یکصد و دوم تهران که تا دقایق پایانی با پیروزی پرسپولیس دنبال می‌شد، در نهایت با بازبینی فیلم صحنه برخورد مشکوک نعمتی با رضاوند و اعلام پنالتی توسط اتاق VAR، در نهایت با تساوی یک - یک پایان یافت.

دربی ۱۰۲ پایتخت با چهار دقیقه تأخیر از ساعت ۱۶:۱۹ امروز (پنجشنبه ۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت؛ مسابقه‌ای که برای اولین بار با کمک داور ویدیویی (VAR) که بصورت اجاره‌ای در ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا مستقر است، برگزار می‌شود.

با وجود کمک داور ویدیویی، همه کارشناسان روی دیده نشدن خطای خشن امید حامدی فر روی مهاجم پرسپولیس و استحقاق گرفتن کارت قرمز در دقیقه ۶۰ اتفاق نظر دارند. پس ورود این سیستم مدرن هم مانع از پایان حرف و حدیث داوری در دربی نشد.

 

داوران: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم؛ داور چهارم: بیژن حیدری/ کمک داور ذخیره: محمدرضا منصوری/ داوران VAR: زید ثامر محمد و حیدر عبدالحسن

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۸ - وحدت هنانوف)، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی (۸۴ - نبیل باهویی)، مهدی ترابی (۷۱ - امید عالیشاه)، سروش رفیعی رفیعی (۷۱ - محمد عمری) و شهاب زاهدی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، ابولفضل جلالی، امید حامدی‌فر، آرمین سهرابیان (۸۵ - زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۸۲ - آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (۸۱- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو

 

پرسپولیس یک . استقلال یک: تغییر نتیجه دربی با VAR

اتفاقات دقایق پایانی بازی نباید باعث شود کیفیت بسیار پایین شهرآورد تهران را فراموش کنیم. شاید یکی از پراشتباه ترین دربی های تاریخ در پاس بین بازیکنان را شاهد بودیم و چیزی جز کری‌خوانی بازیکنان گرانقیمت و پرتوقع داخل زمین دیده نشد.

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و استقلال با ۱۲ بازی و ۲۵ امتیاز صدرنشین ماند و پرسپولیس با ۱۱ بازی و ۲۱ امتیاز همچنان در رتبه چهارم است.

این تساوی بیش از همه به سود سپاهان اصفهان شد که اکنون با ۱۱ بازی و ۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و می‌تواند با برتری در دیدار معوقه خود، به صدرنشینی استقلال پایان دهد.

 

شرح گل ها

پرسپولیس یک - استقلال صفر (دقیقه ۷۷: امید عالیشاه): پاس بلند وحدت هنانوف در سمت راست زمین را سهرابیان با دفع رو به عقب و پاس بلند به حسینی رساند که این گلر با ضربه سر توپ را دفع کند و در ادامه هم چشمی همین کار را ناقص کرد، اما امید عالیشاه پشت محوطه جریمه صاحب توپ سرگردان شد و با شوت روی پای زمینی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

پرسپولیس یک - استقلال یک (دقیقه ۷+۹۰: کوین یامگا): در حالی که بیرانوند به سمت راست شیرجه رفته بود، کوین یامگا پنالتی را به جهت مخالف زد تا کار را به تساوی بکشد.

 

لحظات حساس 

دقیقه ۸: ارسال دقیق مهدی ترابی روی سر علی نعمتی فرود آمد که این ضربه با واکنش سید حسین حسینی همراه بود. مدافع پرسپولیس مجدداً فرصت گشودن دروازه آبی‌ها را داشت که آرمین سهرابیان توانست توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۴۷: ارسال زمینی کوین یامگا به محوطه جریمه پرسپولیس نصیب مهرداد محمدی شد. محمدی پس از یک برگشت، دروازه بیرانوند را هدف گرفت که این ضربه دقت لازم را نداشت و توپ از کنار دروازه خارج شد.

دقیقه ۵۰: امید حامدی‌فر هافبک استقلال به دلیل خطا روی مهدی ترابی، با کارت زرد جریمه شد و اولین اخطاری دربی ۱۰۲ بود.

دقیقه ۵۳: روزبه چشمی روی شهاب زاهدی خطا کرد و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد تا دو بازیکن استقلال در فاصله‌ای کوتاه از بنیادی‌فر اخطار گرفته باشند.

دقیقه ۵۴: سعید صادقی به دلیل ضربه به توپ پس از دمیدن داور در سوت، سومین اخطاری مسابقه لقب گرفت.

دقیقه ۶۰: ضربه سر گوستاوو روی کرنر ارسالی مهدی‌پور، قدرت لازم را برای گشودن دروازه پرسپولیس نداشت و بیرانوند به‌راحتی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۸۳: پیمان بابایی پس از دریافت پاس رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس، برخوردی با علی نعمتی داشت و روی زمین افتاد که این صحنه توسط کمک داور ویدیویی بازبینی شد. بنیادی‌فر در ادامه، صحنه برخورد را به کمک دوربین VAR دید و نظری بر اعلام ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه ۹۰: ارسال صالح حردانی به‌روی محوطه جریمه پرسپولیس، با ضربه سر رمضانی همراه بود. توپ در ادامه به گوستاوو بلانکو رسید که کمک داور، پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۲+۹۰: آرش رضاوند پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و پس از برخورد با علی نعمتی روی زمین افتاد. VAR مجدداً به کمک موعود بنیادی‌فر آمد و داور مجدداً صحنه را دید که این بار نقطه پنالتی را نشان داد.

 

پرسپولیس یک . استقلال یک: تغییر نتیجه دربی با VAR

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸۹
باكمك گزارشگر وداور بازي بايد حتما مساوي بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
این چه فوتبالی بود که پرسپولیس بازی کرد، بیرانوند به کنعانی زادگان، کنعانی زادگان به علی نعمتی، علی نعمتی به گولسیانی، گولسیانی به سروش و دوباره به علی نعمتی و بعد دوباره دروازه بان و این دور باطل ادامه داشت
فوتبال خرس وسطی نیست ، یک ورزش رو به جلو است و بازی دز زمین حریف
استقلال هم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
حالا یحیی قهر میکنه
درویش،و میثاقی به سپاهان طعنه می‌زنند
تخم مرغ و سیب زمینی سرو میشه
ده درصد مبلغ پرسپولیس کم‌میشه
از سپاهان امتیاز کسر میکنند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
نتیجه مسابقه بکنار
یک داور خارج از ایران صحنه های وی ای آر رو ببینه و بگه خطا روی پای زاهدی اخراج مستقیم بازیکن خاطی چرا رخ نداد؟
آخه واضح تر از اون صحنه هم مگه داشتیم؟ وی ای آر خوبه ولی داورای این دیدار نشان دادند که چقدر اشتباه عمدی کردند
حتی VAR هم نمی تونه کمک تیم داوران به پرسپولیس رو از بین ببره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
فرش،رونالدو کو؟
saman
| Poland |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
نباشند اون هایی که نمیتوانند قهرمانی پرسپولیس راببینند. پنالتی نمی گیرند خطای واضح و خطرناک را نمی گیرند تا نتیجه مساوی شود .
طرف بعد از گل طوری شادی می کرد که انگار مساوی کردن براش ارزو بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اشکالی نداره این تساوی مفت چنگ استقلال اما خواهشاً استقلالی ها تا پایان فصل و مشخص شدن قهرمان آه و ناله و داد و فریاد و بالا پایین پریدن را بگذارند کنار چون تو دربی یک گل سی متری خوردند و با یک پنالتی که عالم و آدم تمام کارشناسه میگن پنالتی نبود مساوی کردند با این مساوی چه ذوقی هم میکردند ! نکونام انگار قهرمان جام جهانی شده ! اگر یک گل ذرست میزدند و یا پرسپولیس را میبردند چکار میکردند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
بابا عجب رویی کدام کمک تیم داوران ؟ بیست دقیقه اضافه وقت برای پرسپولیس گرفتند ؟ بازیکن خطاکارش را اخراج نکردند ؟ پنالتی براش گرفتند ؟
اقا وار نمی خواهیم. اینطوری ما دیگه قهرمان نمی شیم
سهرابیان و رضاوند بدترینهای استقلال تو این بازی
استقلال کمک های غیبیش همیشه هست var هم آخرش داور باید نظر بده که به نفع تیم حکومتی میشه
با وی ای آر خطای منجر به اخراج را بنفع استقلال رد کردند!!!
یعنی حدود ۳۰ دقیقه، استقلال با یک یار بیشتر بازی میکرد و این مایه شرم تیم داوری است.
بقیه صحنه هابماند که بعد از آن اشتباه واضح نیاز به توضیح ندارد.
باید تیم وی ای آر را محاکمه و مجازات کنند. شاید هم ازروی عمد خطا را نادیده گرفتند که باید تحقیق شود.
به گفته کارشناسان داوری ‌دقیقه ۶۰ باید بازیکن استقلال کارت قرمز مستقیم میگرفت و اخراج میشد که با وجود وی ای آر هم این اتفاق مهم که میتوانست منجر به برد پرسپولیس حتی با گلهای بیشتر بشود نیافتاد !!!
میگند نکونام همین جور بپر بپر مرزم رد کرده
اینکه همه بازیهای ایندو تیم مساوی میشود کاملا مبین این نکته است که دستوری از مراجع بالاتراز مقامات ورزشی صادر شده که برای اینکه یه دفعه شلوغ پلوغی نشه مساوی بهترین نتیجه است.
مگردرسالهای اخیر دربی با کیفیت هم داشتیم؟ وقتی دستورباشد که هم بی کیفیت باشد هم بی حاشیه هم مساوی همین میشود.حالا خوبه به تساوی 1-1 زضایت داده اندقبلا یادتون باشه 6بارپیاپی صفر-صفرشدند (به عبارت دیگرمیکردند)
پنالتی نبود مهاجم استقلال روی مدافع پرسپولیس خراب شد و توپ در مالکیتش نبود
سر کاری
قشنگ سر پرسپولیس را بریدند
کارت قرمز صد در صد ندادند
پنالتی کاملا اشتباه گرفتند
با var هم نمی شود جلو اینها ایستاد
بعد هم که برعکس همیشه طلبکار هستند
و چه خوشحال از تساوی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
قشنگ سر پیروزی رو بریدند از اول فصل:
با عقب انداختن بازیهاش
با ناداوری در مقابل تیم های دیگه
و ....
دقیقا از روزی که یحیی مربی پرسپولیس شده تیم پرسپولیس متحول شده و فوتبال بروز و با برنامه ای ارائه می دهد و تابحال مربی استقلالی نتونسته در این تیم تحولی مانند آنچه در تیم رقیب اتفاق افتاده ایجاد کند.با اینکه استقلال نزدیک ۱۰دربی هست که مدام باخته یا با خوش شانسی تساوی گرفته ولی در مجموعه باشگاه استقلال هیچ انگیزه و تلاشی برای تلافی وجود ندارد و اینبار هم قطعا داور با سخت گیری فراوان پنالتی اعلام کرد و استقلال از شکست قطعی عرار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
از حذف در مرحله مقدماتی آسیا مشخص است
هیچ جای دنیا این قدر وسایل از طرف تماشاچی ها به داخل زمین پرت نمیشه و هیچ جای دنیا هم اول نام باشگاه هاشون واژه فرهنگی ندارن .
به گواه همه کارشناسان داوری دقیقه ۶۰ باید بازیکن استق لال با کارت قرمز مستقیم اخراج و این تیم از اوایط بازی ده نفره میشد ولی با وجود امکان مشاهده دقیق صحنه خطا در وی ای آر اینکار رانکردند تا مانع از ده نفره شدن تیم دوم پایتخت بشوند
کمترین کاری که در این شرایط میتوان کرد محروم کردن داور است هرچند در نتیجه بازی و جایگاه پرسپولیس تغییری ایجاد نخواهد کرد
این بازی نشون داد که با وجود VAR استقلال باز میتونه جو رو متشنج و داور رو متقاعد به گرفتن پنالتی کنه فلذا بود و نبود اون برا ما اهمیتی ندارد.
نکونام انگار فاتح جام جهانی شده بود البته از پرسپولیس مساوی گرفتن هم برا هر تیمی برد محسوب میشه
یحیی گل محمدی مایه ننگ ماست
یحیی حیا کن پرسپولیسو رها کن
چه کسی در گوش داور گفت حتماً باید یک پنالتی به نفع استقلال بگیرد؟!!!!!!! آقا جواد نکو نام خیلی دوست داریم ولی این تساوی را فقط و فقط به حساب زد بند پشت پرده بدانید.
حرکات سرمربی استقلال بعد از اعلام پنالتی را ببینید
چقدر بالا وپایین پرید وخوشحالی کرد که با تیم اول پایتخت مساوی کرد البته با کمک داور !
باید از دقیقه ۶۰ بازیکنتان با دریافت کارت مستقیم قرمز اخراج میشدکه به ناحق نشد
اگر این اتفاق می افتاد حداقل دو یا سه گل دیگه هم نوش جان میکردید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تیم اول پایتخت با یا دقیقه قهرمانی تو آسیا
شما برو با پیکان و سایپا و هوادار کری بخون
ما هم میپرسم با الهلال کری میخونیم
بابا یه جام همین الان به استقلال بدید بلکه عقده شون کم بشه. این تیم فوتبال ایران رو به لجن کشیده. چندین ساله که سیاستشون اینه که با هوچی گری هر طور شده از داورا پنالتی بگیرن. گزارشگر بازی هم کم مونده بود به پرسپولیسیها فحش خواهر مادر بده. بابا جمه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
همه جام ها در،این ده سال برای تیم حکومتی بوده ،یکی هم به استقلال دادند که خیلی ضایع نشونذ
از فوتبال قظع امید کردیم
وقتی برای اولین بار داشت از VAR مورد استفاده قرار می‌گرفت باید هر طور شده باید نشون میدادند که بله ما هم تکنولوژی تاثیر گذار داریم
بلاخره باید آنقدر داخل محوطه خودتان را پرت کنید تا داور پنالتی بگیره.اینهم یک نوع تاکتیک تخیلی و جدید می‌باشد.البته شلوغ بازی در بیاورید که داور حواسش به اصل صحنه نباشد
نویسنده این مطلب خیلی حیلی... . پنالتی های نگرفته شده رو برای استقلال ندیدی خطای خشن !!! امید حامدی فر رو دیدی ؟؟؟؟ یاد اون شعر مولانا افتادم ....
تو همه دنیا از VAR جهت فوتبال سالم استفاده میشه اینجا جهت اجرای تصمیمات کثیف.فوتبال رو ببوسید بذارید کنار.فساد تو فوتبال هم رخنه کرده متاسفانه. چای دبش را بنوش
بد نیست همراه با وار چیزهای دیگه هم وارد بشه. مثل فرهنگ احترام به حریف از طرف هم ورزشکاران و مربیان و هم مردم. فرهنگ استادیوم رفتن. ورود آزادانه و بدون گزینش تماشاگر. اعمال قانون برای متخلفین و ...
خطای اولی بیشتر به پنالتی می خورد
نه ب قرمز وابی فقط نسسسساجی و ملوان
داوری با کمک وی ای ار بسیار خوبه ، خواهشا خرابش نکنید تا مانند دنیا پیشرفت کنیم ??
لعنت برکسی که بجای واژه "شهرآورد" نوشته دربی این فرد یک خائن وطن فروش کثیف است که هر چه من میگویم از واژه های فرنگی استفاده نکن باز به زبان زیبای فارسی خیانت میکند و از واژه های فرنگی استفاده میکند این گونه افراد باید از این درگاه بیرون انداخته شوند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ناشناس محترم ۲۲:۰۱
برادر چرا لعنت میفرستی؟
کلمات(لعنت،خائن،واژه،کثیف،خیانت)که خودت استفاده کردی هم فرنگی هست.البته درگاه هم به قول خودت فرنگی هست و اون گوشی هم که باش می نویسی و ....تعصب بیجا که میگن همینه
البته تاخیر در ورود سیستم VAR به ایران از جهتی خوب هم هست ! اولاً که به تعداد کافی داور در زمینه کار با این سیستم نداریم ! ثانیاً هنوز بازیکنان و خصوصاً مربیان لیگ برتر ما فرهنگ هماهنگی با این سیستم را ندارند ! بالا و پایین پریدن آقای نکونام و صحبتهای بازیکنان استقلال با داور که کمک داورها را ول کن خودت برو و صفحه مونیتور را کنترل کن نشانه این ناآشنایی است !
این فوتبال با این مدیریت بزاعتش همینه حالا با var یا بی var

چیزی از پیشرفت دیده نمیشه نه بیرون از زمین و نه داخل زمین

اراده ای برای پیشرفت نیست، نیت فقط گذران عمر به دست تقدیره
نتیجه خارج از زمین معلوم میشه اونم قبل از بازی
این وی ای آر چیز مزخرفیه، داشتیم دوباره مثل قبل بازی رو درمیاوردیم نشد!
داوری به نفع استقلال ، گزارش گر به نفع استقلال
حداقل ظواهر رو حفظ کنید
یک عدد پرسپولیس و یک عدد استقلال به شکل رایگان واگذار می شود، روی هر کدام هم یک جفت کفش اشانتیون می دهیم، مشتری نبود؟ (بدهی و کسری روی باشگاه و بیخ ریش مالک جدید خواهد بود)
مرام و اخلاق جواد نکونام آسیب فرهنگی محض است.
خدا به داد ایران درجام ملت ها برسد. اعتراض بیش ازحدبازیکنان به داور وحتی بهvar جالب توجه بود. تمام این حرکت ها واعتراض ها تیم ملی رانابود خواهد کرد دربازی های بین المللی
آقای گل محمدی
همه می دانند تیم مورد حمایت خواص کدام است قهرمانی های تقدیمی چند سال گذشته گواه این موضوع است که رییس فدراسیون با کدام تیم است
حتی با VAR هم از شکست پرسپولیس جلوگيري کردند
سلام قبول کنیم این دو تیم فقط باعث تفرقه بین هم وطنان می شود اصلان فوتبال بازی نمی کنند حیف به این تماشاگران که تو این هوای آلوده و بارانی برای دیدن یک بازی خوب به باشگاه می روند فقط حرص و جوش می خورند
آقا جواد میتونه تو مسابقات پرش هفت گام شرکت کنه !!!!
پخش نظرات یک سویه طرفداران به دروغ عادت کرده گرایش سایت رو نشون میده
اگر وی ای آر نبود الان هم دهان گشاد سرخ رنگ از نتیجه حاصله به لبخند نشسته بود ....
داوری تاسف آور بود هر جای دیگه دنیا این اتفاق می افتاد تا مدتها محرومش می کردند
فوتبال نگاه کنید لذت ببرید. این صحنه ها لذت وهیجان این ورزش زیباست. بازی تموم شد اززندگی ودرکنار خانواده ودوستان لذت ببرید. تودنیا هم همینه. اعصاب خودتون و خرد نکنید. یاعلی مدد
بعد از اینکه دربی تموم شد به این فکر کنید که:

باز باید بریم سر کار با حقوقایی که کفاف هزینه های اولیه هم نمیده
۴۰ سال باید کار کنیم تا بازنشست بشیم اونم با حقوق ناچیز
آلودگی هوا و معضلات زیست محیطی بیداد میکنه
ترافیک هر روز شلوغ تر میشه
.
.
.
متاسفانه فساد در همه ابعاد سيستمي شده است
حتي ديگه نمي تونيم يك بازي سالم ببينيم
اينها همه نشانه است
اين نكونام در حد و اندازه نام باشگاه بزرگ استقلال نيست
افسوس كه اين آدم جاي چه آدم هاي بزرگي مثل مرحوم حجازي فر نشسته!!!!!!
تيم هاي بزرگ از قهرماني و تيم هاي كوچك از برد تيم هاي بزرگ خوشحال مي شوند.
ديشب هر چه ديديم اوج عظمت پرسپوليس و يحيي و بازيكنانش بود و حقارت تيم استقلال
متاسفانه تيم بزرگ استقلال رو به جايي رسونديد كه بايد از نباختن به پرسپوليس خوشحال بشيم و دور افتخار بزنيم
آقاي نكونام اينجا استقلال نه فولاد و غيره
درود بر شرف پرسپوليسي ها
واقعا ديشب شرمم آمد كه استقلاليم
ما ديشب هم اخلاق و وجدان را باختيم و هم نتيجه را
آقايون ما استقلالي ها اينجور نتيجه گرفتن را دوست نداريم
آفرين نكونام
آب توبه كار خودش رو كرد
آقاي نكونام به پير به پيغمبر داري راه رو اشتباه ميري
با اينها به هيچ جايي نمي رسي
مطمئن باش به مرور زمان نه بين استقلالي ها جايگاهي خواهي داشت و نه بين مردم جامعه
بزرگوار لطفا دست از سر استقلال برداريد
ما حمايت هاي شما رو نمي خواهيم
داريد با اين كارتون مكتب استقلال رو به لجن مي كشيد
ديگه از ديدن بازي هاي استقلال لذت نمي برم
اين تيم با اين نحوه بازي بهم احساس كوچكي مي دهد
يك امتياز ارزش اين همه تحقير رو نداشت
متاسفانه امثال نكونام و خطير دارن هر روز تيم استقلال رو كوچك و كوچك تر ميكنن
آقا تيم ما رو بهمون بر گردونيد
ما تيم امنيتي نمي خواهيم
بايد قبول كنيم دوره بازي افرادي مثل روزبه تموم شده
اينها به دليل ضعف در بازي تيم رو بيشتر توي حاشيه مي برن
استقلال با نكونام هيچ جايي نخواهد رسيد
ما استقلالي ها هم نبايد سرخودمون رو با اين مساوي شيره بماليم
نكونام كاملا دستت توي بازي ها رو شده و پلن بي ندارد
الان سه بازي پشت سر هم داره مساوي مي كنه
تازه بازي هاي برگشت مونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
موافقم
آقاي نكونام بازي برگشت منتظرتيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
البته اگر تا اون موقع عقلاي تيم اين لمپن رو از تيم كنار نذارن كه اميدوارم نذارن
خدايا شكرت از اينكه تيم استقلال اينقدر ضعيف و حقير شده است
ديشب چقدر دلم براي استقلالي ها و مكتب استقلال سوخت
چقدر اين تيم بزرگ رو به حقارت كشوندن
آقا لطفا با همين فرمون ادامه بديد
كرم ابريشم اگر مي خواهد پروانه قشنگي بشود، خودش بايد پيله اش را بتند نه تاج و افشاريان و غيره
ما تا آخر پشت يحيي و تيمش ايستاده ايم
ما اهل كوفه نيستيم يحيي تنها بماند
ممنونيم آقا يحيي
مي دونيم داري چه فشاري تحمل مي كني
متاسفانه اين وضعيت و فساد و حق خوري سيستمي در همه بخش هاي كشور وجود داره
اگه نکونام درخواست وی ا آر نمیده ما یه کامنت براریم
بخدا حیف این همه سرمایه خرج این دوتا تیم میشه نود دقیقه بازی نتونستن چهارتا پاس بهم بدن
خداییش قبول دارید دربی. فقط. دربی اصفهان
پنالتي استقلال كاملا صيح بود
زيرا علي نعمتي به جاي اين كه توپ را بزنه بازيكن را زد
ديگه خطا از اين واضح تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
نه بابا
كارشناس كي بودي تو؟؟!!!
یکی رونالدو که خودش میگه پنالتی نبود یکی هم تیمی که استراتژی آخر بازیش گرفتن پنالتی با هیاهو بود و متاسفانه داور هم تسلیم شد
به بنيادي فر آماتور بگيد وار رو داور تقاضا مي كنه نه بازيكن و مربي تيم ها
كاش اين نكونام يه كم از فوتبال اروپا فرهنگ رفتار و مربيگري ياد مي گرفت. البته عنوان مربي هيچ وقت به اين تفلن نمي چسبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست