بازدید 3777
۷

معاون پرسپولیس: شیوه استقلال هجمه به داور بود

کد خبر: ۱۲۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 14 December 2023

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با این هجمه‌ای که روی داور بود ۵۰ دستگاه VAR هم بیاوریم کم است و در این شرایط نمی‌توان به درستی قضاوت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین بادامکی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۱۰۲ تهران اظهار کرد: زمانی که به گل رسیدیم باید با تمرکز بالاتر و بهتری بازی را دنبال می‌کردیم اما اعتقاد دارم امشب بی‌تجربگی کار دست ما داد.

وی ادامه داد: یکبار صحنه‌های بازی را مرور کنید. با هر اتفاق و صحنه‌ای استقلالی‌ها ۱۱نفره روی داور هجوم می‌آوردند و با این هجمه اگر ۵۰ دستگاه VAR هم به ایران بیاورند، بازهم جواب نمی‌دهد. ما دنبال حاشیه و جنجال نیستم اما در این بازی به مراتب بهتر از استقلال بازی کردیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط بازی و گلی که امید عالیشاه به ثمر رساند نیز افزود: استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و فکر می‌کردیم امشب بهتر بازی کند اما در بیشتر زمان بازی توپ در اختیار ما بود. امید هم کاری که بلد است را انجام می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
آره دقیقا
فقط و فقط با فشار به داور دنبال نتیجه بودن
با با اینا کار همیشگیشونه. فرهنگ باشگاهشون اینه. وقتی داور میخواست کارت زرد به بازیکن استقلال بده روزبه چشمی دست داور رو گرفته که کارت نده. هر کجای دنیا بود به خاطر تماس با داور چشمی رو اخراج میکردن.
استقلالی ها جوری شادی میکردن که کاملا مشخص بود میدونن به چه ابرقدرتی گل زدن
بد نیست همراه با وار چیزهای دیگه هم وارد بشه. مثل فرهنگ احترام به حریف از طرف هم ورزشکاران و مربیان و هم مردم. فرهنگ استادیوم رفتن. ورود آزادانه و بدون گزینش تماشاگر. اعمال قانون برای متخلفین و ...
نکونام جوری شادی میکرد که نگوووووو... البته شادی از اینکه میدونست ببر بازی نیست و از شلوغ بازی هاش امتیاز گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
پیروزی چطور امتیاز گرفته؟
((ما دنبال حاشیه و جنجال نیستم اما))
پیروزی، تیم حاشیه هاست و فقط معترض است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی