بازدید 4832
۲

سرعت عجیب ساخت اقامتگاه گردشگری بن‌سلمان!

پس از انجام تحقیقات گسترده، مجموعه‌ای از عکس‌ها را گردآوری کرده‌ایم که وضعیت فعلی ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ NEOM را نشان می‌دهد. این عکس ها پیشرفت قابل مشاهده در روند ساخت و ساز در حال انجام را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 11 December 2023

 
به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سنداله به عنوان یک مقصد گردشگری مبتنی بر فناوری مجهز به امکانات لوکس تعریف می‌شود. این مقصد جزیره‌ای نخستین منطقه طراحی شده برای پروژه نئوم عربستان است. جزیره سنداله برای معرفی یک اقامتگاه گردشگری جدید در استان تبوک شکل خواهد گرفت. این پروژه طراحی مسئولانه را برای تقویت طبیعت منطقه در امتداد دریای سرخ در دستور کار خود قرار داده است.

تفرجگاه سنداله حول محور گردشگری لوکس شکل گرفته و دارای سه هتل با مجموع تقریبا 750 اتاق و آپارتمان خواهد بود. با توجه به تعداد زیاد اسکله های موجود، انتظار می رود این مکان به مقصدی برای قایق های تفریحی تبدیل شود. پس از ورود، مهمانان به خرده فروشی های لوکس، ساحل، باشگاه قایق های تفریحی، و یک اسپا و مرکز سلامت دسترسی خواهند داشت.

آخرین عکس‌های جمع‌اوری شده حاکی از پیشرفت خوب ساخت و ساز در این منطقه است:

سرعت عجیب ساخت اقامتگاه گردشگری بن‌سلمان!

سرعت عجیب ساخت اقامتگاه گردشگری بن‌سلمان!

سرعت عجیب ساخت اقامتگاه گردشگری بن‌سلمان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۲
عربستان مگر دزد و اختلاسگر ندارد؟
سرمایه گذاری در چنین جزایری با چنین تراز پائین ارتفاعی،با توجه به تبعات افزایش گرمایش جهانی، انحلال سریع کلاهک های قطبی وروند رو افزایش تراز سطح آب دریاها، اشتباهی بزرگ است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی