بازدید 2151

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در استان تهران

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران در پایتخت به‌ویژه ارتفاعات در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: مردم از فعالیت در حاشیه رودها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 11 December 2023

 

به گزارش تابناک از تسنیم، حامد یزدی‌مهر از صدور هشدار زرد بارش در استان تهران توسط هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش‌بینی از بعدازظهر چهارشنبه ۲۲ آذر تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۳ آذرماه در سطح استان تهران به‌ویژه ارتفاعات شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در بعضی ساعات وقوع مه و بارش و کولاک خواهیم بود.

وی گفت: بر همین اساس از همه افرادی که در حاشیه رودخانه‌ها فعالیت دارند و یا ساکن هستند، تقاضا می‌شود به هشدارها و توصیه‌‌ها توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند تا هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.

یزدی‌مهر افزود: عدم انجام هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودها، عدم توقف و نصب چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها و حتی مسیل‌های خشک، احتیاط در حضور و تردد در جاده‌های کوهستانی، عدم تردد و توقف افراد و ماشین‌آلات در رودخانه‌ها و مسیل‌ها به‌ویژه در عرض جریان‌های سیلابی باید رعایت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها تاکید و عنوان کرد: به همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام آماده‌باش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست