بازدید 2519

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به اعلام سازمان هوا شناسی از امروز(جمعه) تا اواخر وقت فردا(شنبه) به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران آلودگی هوا پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 11 November 2022

 

به گزارش تابناک از ایرنا، حامدیزدی مهر روز جمعه با بیان اینکه طبق بررسی‌ها کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا مورد انتظار است، افزود: با توجه به این ارزیابی ها، هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی بیان داشت: در مواقع بحران آلودگی هوا توصیه اکید این است که افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از تردد در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان آلودگی هوا از حضور در بوستان ها و پیاده روی در این اماکن در هوای آلوده نروند خودداری کنند و در صورت استفاده از خودروی شخصی با استفاده از ماسک مناسب شیشه‌ها را بالا نگهدارند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل یا محل کار حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی