بازدید 2277
۱

کیفرخواست متهم اصلی قتل جوان میبدی صادر شد

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: این قتل دارای ابعاد پیچیده قضایی و اطلاعاتی نیست و به همین سبب با تلاش مجموعه قضایی کیفرخواست صادر و در کمترین زمان ممکن در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 07 December 2023

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: پس از دستگیری قاتل جوان میبدی در کمتر۱۵ ساعت، کیفر خواست متهم اصلی نیز قبل از برگزاری مراسم هفتمِ مقتول صادر شد.
 

او افزود: پس از تلاش مضاعف ضابطین امنیتی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین حادثه مذکور، دستگاه قضایی نیز رسیدگی خارج از نوبت با هدف تشفی آلام جامعه را در عین التزام دقیق به موازین دادرسی، رعایت حقوق متهم و تعیین وکیل تسخیری در دستور کار قرار داد.

وی اظهار کرد: با حضور اکیپ بازسازی صحنه، تشخیص هویت، جمع آوری دقیق ادله و مستندات، کالبد شکافی جسد همراه با اقاریر صریح متهم، کیفرخواست متهم در کمترین زمان ممکن صادر شد.

این مقام قضایی، تصریح کرد: این قتل دارای ابعاد پیچیده قضایی و اطلاعاتی نیست و به همین سبب با تلاش مجموعه قضایی کیفرخواست صادر و در کمترین زمان ممکن در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نوع جرائم خشن که جنبه هیجانی دارد یک خانواده را داغدار کرده است و خانواده دیگر را در اضطراب قصاص نفس قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از دادستان عمومی و انقلاب و بازپرس ویژه قتل مامور به شهرستان میبد، پلیس اگاهی شهرستان و استان، مقام‌های قضایی، اجرایی و امنیتی و بسیجی استان، گفت: در این فقره قتل، پیام به موقع و آرامش بخش امام جمعه شهرستان میبد حضرت آیت الله اعرافی و تلاش‌های بی شائبه سایر مسئولین محلی و صبوری و همراهی اهالی میبد، موجب تشفی خاطر خانواده داغدار و سایر مردم منطقه شد.

کیفرخواست متهم اصلی قتل جوان میبدی صادر شد

شامگاه نهم آذر در پی یک درگیری در حاشیه شهر میبد و یک نزاع جمعی یک جوان میبدی به کام مرگ فرو رفت و یک جوان دیگر نیز در بیمارستان به سر می‌برد و عوامل دیگر این نزاع اکنون در انتظار رسیدگی قضایی قرار دارند؛ انتظار می‌رود دادگاه کیفری یک استان با دقت و سرعت لازم و دادرسی عادلانه و منصفانه حکم قانونی و مقتضی را صادر کند.

میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مهمانی که به صاحبخانه تعرض کند باید اعدام شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست