بازدید 3348

واکنش یگان حفاظت به درگیری با مدیر میراث‌فرهنگی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: همانطور که با محیط‍‌بان متخلف برخورد می‌شود هر محیط‌بانی که برابر قانون کار کند از او حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 02 December 2023

به گزراش «تابناک» به نقل از فارس، روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از درگیری لفظی محمدجوادساروی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان با یک محیط‌بان در جزیره آشوراده که مرکز شبه جزیره میانکاله است حکایت دارد! گفته شده این اتفاق وقتی افتاده که محیط‌بان برای ورود چند کامیون مصالح ساختمانی به جزیره درخواست مجوز کرده است.

وقتی که محیط‌بان با این قضیه مخالفت می‌کند با فحاشی از طرف مدیرکل استان گلستان روبرو می‌شود.

در همین رابطه سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، گفت: من هم فیلم این قضیه را دیده‌ام و بسیار از این قضیه متاسف شده‌ام و به مدیرکل محیط زیست استان مازندران این موضوع ارجاع داده شد که این اتفاق را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری کرده تا احقاق حق صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست وظیفه خود می‌داند که از محیط‌بانان حمایت کند و یکی از وظایف اصلی من این است که از محیط‌بانانی که کار درست انجام می‌دهند حمایت کنم. همانطور که با محیط‍‌بان متخلف برخورد می‌شود هر محیط‌بانی که برابر قانون کار کند از او حمایت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست