بازدید 6150

درگیری محیط بانان با شکارچیان در تالاب میانکاله

کد خبر: ۱۱۰۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ 12 February 2022

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستگیری تعدادی از شکارچیانی که در روزهای اخیر به تالاب میانکاله هجوم برده بودند، گفت: وضعیت محیط بانانی که در این درگیری حضور داشتند، مطلوب و آسیب‌های وارد شده سطحی بوده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید محبت خانی ضمن تشریح وضعیت درگیری اخیر در تالاب میانکاله خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که از منابع محلی به دست ما رسیده، از هفت روز پیش ۱۰۰ نفر از شکارچیان مسلح در سه مرحله در اعتراض به لغو مجوز شکار در این منطقه به سمت تالاب میانکاله هجوم بردند. تقریبا چنین اتفاقی با این حجم از افراد پیش از این مشاهده نشده بود.

وی ادامه داد: هماهنگی این حرکت در فضای مجازی انجام شده بود و این افراد در سه مرحله اقدامات خود را صورت دادند. در هر سه مرحله محیط‌بانان تالاب میانکاله در استان مازندران و محیط بانان بندرترکمن در استان گلستان با هماهنگی کارکنان انتظامی و دریابانی این مناطق تعدادی از این افراد را دستگیر کردند و در اختیار دستگاه قضایی قرار دادند.

دیروز نیز جلسه شورای تامین بندرترکمن با حضور مسئولان محیط زیست استان گلستان برگزار و تصمیمات خوبی برای پیشگیری از اتفاقات مشابه گرفته شد.

یک شنبه (۲۴ بهمن) نیز شورای تامین گلستان برای شناسایی بقیه افراد و هماهنگی قضایی به منظور برخورد با آنان تشکیل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست