بازدید 3246

ثبت تصاویر ماهواره پیونگ یانگ از پنتاگون و کاخ سفید

خبرگزاری رسمی پیونگ یانگ اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تصاویری دریافت کرده است که ماهواره نظامی این کشور از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر آمریکا در پایگاه دریایی شهر نورفولک در ایالت ویرجینیا گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷ 28 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای، کیم جونگ اون در بازدید از ناتا (اداره ملی فناوری هوافضا کره شمالی / NATA) گزارشی از اولین فعالیت‌های ماهواره نظامی این کشور که به تازگی در مدار زمین قرار گرفته است، دریافت کرد.

کیم در جریان این بازدید، تصاویر ماهواره‌ای از مناطق مختلف دنیا مانند رم ایتالیا، پایگاه نیروی هوایی اندرسون آمریکا در جزیره گوام واقع در اقیانوس آرام، ایستگاه دریایی نورفولک، پایگاه خبری نیوپورت و فرودگاه ویرجینیا ایالات متحده را دریافت کرد.

همچنین چهار ناو هسته‌ای نیروی دریایی ایالات متحده و یک ناو هواپیمابر انگلیسی نیز در تصاویر ایستگاه دریایی نورفولک و بندر نیوپورت نیوز مشاهده شدند.

رهبر کره شمالی با ابراز خرسندی از آمادگی و موفقیت پرسنل ناتا در ارسال ماهواره نظامی مالی‌گوان-۱ به مدار زمین، از پرسنل ناتا قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، اداره ملی فناوری هوافضا (ناتا) کره شمالی بامداد چهارشنبه گذشته با اشاره به اینکه ماهواره شناسایی نظامی مالی گوان-۱ را با استفاده از موشک ماهواره‌بر جدید چولیما-۱ از پایگاه پرتاب ماهواره سوها با موفقیت در مدار زمین قرار داده، افزود: رهبر کره شمالی بر رویداد پرتاب این ماهواره نظارت داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی